• Aye.

    [ bericht aangepast op 13 juli 2014 - 23:41 ]


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Ashtonished schreef:
    (...)

    Wie dacht je dat het eerst was dan? :3


    Eehhhh... Geen idee x)


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Lucamias schreef:
    Ben bezorgd om mijn vriend nu. Die had ineens vette pijn onder zijn borst en zo en is helemaal aan het huilen. Ik wil er nu weer terug heen...


    Heeft hij iets anders gedaan normaal? Hij kan altijd naar de huisartsenpost bellen.


    Physics is awesome

    Winhood schreef:
    (...)

    Heeft hij iets anders gedaan normaal? Hij kan altijd naar de huisartsenpost bellen.


    Nee niet echt denk ik? Alleen een film gekeken met zijn zusje en toen gingen we op skype. Het was echt ineens van vet blij, maar vet veel pijn D:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Lucamias schreef:
    Ben bezorgd om mijn vriend nu. Die had ineens vette pijn onder zijn borst en zo en is helemaal aan het huilen. Ik wil er nu weer terug heen...


    Hmm :c Heeft ie daar vaker last van?

    Ashtonished schreef:
    (...)

    Hmm :c Heeft ie daar vaker last van?

    Nee. Of, niet dat ik weet. Nooit over gehoord ook :\


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Lucamias schreef:
    (...)

    Nee niet echt denk ik? Alleen een film gekeken met zijn zusje en toen gingen we op skype. Het was echt ineens van vet blij, maar vet veel pijn D:


    Dat klinkt heftig. Even af wachten en anders toch echt wel een arts raad plegen. Straks is iets ernstigs, wil je niet bang maken maar dan kan je beter met iemand hebben gesproken die er verstand van heeft.

    [ bericht aangepast op 14 juli 2014 - 22:32 ]


    Physics is awesome

    Winhood schreef:
    (...)

    Dat klinkt heftig. Even af wachten en anders toch echt wel een arts raad plegen. Straks is iets ernstigs, wil je niet bang maken maar dan kan je beter met iemand hebben gesproken die er verstand van heeft.


    I know. Het erge is nog wel dat die moeder denkt dat het luddevudde is. Nou sorry, maar dat heb je niet ineens, en niet zo erg


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Oké, het gaat al een stukje beter nu. Maar alsnog wil ik er heen :\


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Lucamias schreef:
    (...)

    I know. Het erge is nog wel dat die moeder denkt dat het luddevudde is. Nou sorry, maar dat heb je niet ineens, en niet zo erg


    Wat is Luddevudde? :8


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Lucamias schreef:
    Oké, het gaat al een stukje beter nu. Maar alsnog wil ik er heen :\


    Woont ie te ver weg dan?


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Ashtonator schreef:
    (...)

    Wat is Luddevudde? :8


    Voor zover ik weet betekent het liefdesverdriet.


    Physics is awesome

    Ashtonator schreef:
    (...)

    Woont ie te ver weg dan?


    Uhh ja xdd drie uur van mij vandaan. Daarom blijven we ook wat langer bij elkaar als we bij elkaar kunnen zijn. Ben er net 5 dagen geweest hahah


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Winhood schreef:
    (...)

    Voor zover ik weet betekent het liefdesverdriet.


    Ja klopt (:

    Maar dat is echt weird als je dat hebt als je elkaar net nog gezien hebt :\


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Winhood schreef:
    (...)

    Voor zover ik weet betekent het liefdesverdriet.

    Ah. Domme stadmeisjes zoals ik kennen dat niet x)
    Liefdesverdriet wel hoor, maar het woord Luddevudde niet.
    En liefdesverdriet kennen velen ook niet. Iemand die ik ken "had met iemand" en ze had hem nog nooit persoonlijk gesproken :8


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Ashtonator schreef:
    (...)
    Ah. Domme stadmeisjes zoals ik kennen dat niet x)
    Liefdesverdriet wel hoor, maar het woord Luddevudde niet.
    En liefdesverdriet kennen velen ook niet. Iemand die ik ken "had met iemand" en ze had hem nog nooit persoonlijk gesproken :8


    Ik ben ook een stadmeisje aangezien ik in een stad woon, maar dat ken ik wel. Net zoals blote kontjes in het gras, maar dat is weer iets heel anders.

    Liefdesverdriet heb je meestal als je een relatie met iemand had, die ander het uit heeft gemaakt en jij het liefst nog bij diegene wil zijn. Tenminste, zo komt het op mij over dankzij alle films en boeken.


    Physics is awesome