• Aye.

    [ bericht aangepast op 13 juli 2014 - 23:41 ]


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Lucamias schreef:
    (...)

    Ja klopt (:

    Maar dat is echt weird als je dat hebt als je elkaar net nog gezien hebt :\


    Inderdaad en bij liefdesverdriet heb je meestal geen fysieke klachten, voor zover ik weet.


    Physics is awesome

    Winhood schreef:
    (...)

    Inderdaad en bij liefdesverdriet heb je meestal geen fysieke klachten, voor zover ik weet.


    Ach, het is al bijna over, dus dat ik mooi. Schrok me wel het lamlazeris zeg. Pff


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Lucamias schreef:
    (...)

    Ach, het is al bijna over, dus dat ik mooi. Schrok me wel het lamlazeris zeg. Pff


    Wel in de gaten houden. Als dat te vaak gebeurt dan is het toch een teken dat er iets mis is.


    Physics is awesome

    Winhood schreef:
    (...)

    Wel in de gaten houden. Als dat te vaak gebeurt dan is het toch een teken dat er iets mis is.


    Ja ik zei ook al; Als het weer gebeurd ga je naar de dokter.

    Maar hij gaat nu slapen, dus dan heeft 'ie ook wat rust (:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.


    Danmarks Dynamite.

    Latukka schreef:



    <333


    "Family don’t end in blood”

    Goedemorgen.


    'Darling, just hold on'

    Winhood schreef:
    (...)

    Ik ben ook een stadmeisje aangezien ik in een stad woon, maar dat ken ik wel. Net zoals blote kontjes in het gras, maar dat is weer iets heel anders.

    Liefdesverdriet heb je meestal als je een relatie met iemand had, die ander het uit heeft gemaakt en jij het liefst nog bij diegene wil zijn. Tenminste, zo komt het op mij over dankzij alle films en boeken.


    Liefdesverdriet ken ik wel hoor, alleen nooit meegemaakt ;)


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    GOOODDDD MOORRNNIINNGGGGGG


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Goedemorgen


    Physics is awesome

    Goodmorning


    "Family don’t end in blood”

    Ik heb niet zoveel zin om te werken.


    Physics is awesome

    Ik ga zo meteen naar Pompeii <3333333


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Ashtonator schreef:
    Ik ga zo meteen naar Pompeii <3333333


    Jaloerss


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.