• Beginpost komt nog!
    Oh, als iemand de beginpost heeft, dan zou dat fijn zijn :p

    [ bericht aangepast op 14 juli 2014 - 17:06 ]


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    How are you, Gabs? (:

    i'm good, how are you?


    Danmarks Dynamite.

    Met mij gaat het ook goed, woehiee c:

    Ik heb iets geniaals te vertellen:

    Tell me then? c:


    Danmarks Dynamite.

    Een vriendin van mij heeft geen 5sos kaartjes kunnen krigen. Ik zei: er zijn nog kaartjes beschikbaar, maar dan nirt naast elkaar.

    Zegt ze dat ze toch niet zo graag meer heen wil door een uitspraak van Ashton....
    Dit was de uitspraak: "You can tell our fans from a mile away, they're the ones wearing Nirvana shirts."

    Ik snap niet wat zo erg is aan die uitspraak?

    Nouja, ik weet niet waarom dat zo'n probleem is voor je vriendin. Ashton en de boys dragen zelf altijd bandshirts en fans doen dat na en waarschijnlijk is het nog een grap ook. Hun zijn altijd heeeeel lief voor hun fans, dus idk.

    [ bericht aangepast op 16 juli 2014 - 12:30 ]


    Danmarks Dynamite.

    Latukka schreef:
    Nouja, ik weet niet waarom dat zo'n probleem is voor je vriendin. Ashton en de boys dragen zelf altijd bandshirts en fans doen dat na en waarschijnlijk is het nog een grap ook. Hun zijn altijd heeeeel lief voor hun fans, dus idk.


    Ik snap het ook niet, haha. Wss omdat zij echt nirvana fan jd en ze het eigenlijk heel erg vindt dat ze geen kaartjes heeft.
    Daarom, tis wss een grapje van ash en natuurlijk doen fans hun na. Ze wil wss haar pijn verzachten op deze manier of zo.

    Ja, precies. Dat snap ik opzich ook wel.


    Danmarks Dynamite.

    Nah ja. Ik moest het even delen met de wereld, want ik vond het een betje raar.

    :3

    Ja, logisch. c:


    Danmarks Dynamite.

    Ik kijk het stedemspel xd Nederlamd teen België.

    Typgebrek op mijn mobiel haha.

    Mijn moeder denkt dat ik anorexia heb. Ö


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Gabss, heet jij op twitter nou Maliksch of nieet?


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Hoodings schreef:
    Gabss, heet jij op twitter nou Maliksch of nieet?

    Yeeeep, nouja zonder hoofdletter dan.


    Danmarks Dynamite.