• Beginpost komt nog!
    Oh, als iemand de beginpost heeft, dan zou dat fijn zijn :p

    [ bericht aangepast op 14 juli 2014 - 17:06 ]


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    Ja, deze hitkrant heeft een Luke poster ja. En tja, ik vind de cosmogirl, Girlz en de Hitkrant allemaal een beetje saai. Ik wou dat ik zelf zoiets kon maken, haha.


    Danmarks Dynamite.

    Latukka schreef:
    Ja, deze hitkrant heeft een Luke poster ja. En tja, ik vind de cosmogirl, Girlz en de Hitkrant allemaal een beetje saai. Ik wou dat ik zelf zoiets kon maken, haha.


    Hmm, miss wil ik deze nieuwe dan ook wel kopen :'D Ik moet wat te lezen hebben in de auto als we weg zijn xd
    Dat lijkt me verschrikkelijk moeilijk D: Maar wel erg leuk c:
    Koop anders het Meiden Magazine (krul) HAHA, dat vind ik al helemaal slecht xd

    Wij moesten in de tweede een tijdschrift maken in groepjes. En ik had met iemand uit mijn groepje het hoogste cijfer uit de klas. c:


    Danmarks Dynamite.

    Maar de hitkrant is echt slecht. En die poster van Luke is wel geel, ew.


    Danmarks Dynamite.

    Latukka schreef:
    Wij moesten in de tweede een tijdschrift maken in groepjes. En ik had met iemand uit mijn groepje het hoogste cijfer uit de klas. c:


    Oeh, dat moesten wij in groep 8 doen :3 Was best wel leuk xd De juf had 4 hoofdredactrices uitgezocht en het was erg leuk c: Al was he twss niet erg professioneel, want het was in groep 8 haha.

    Hmm, gele Luke :/ Mweh. Ik vind het altijd wel leuk als ik eens in de zoveel tijd een tijdschrift krijg, maar niet wekelijks de HK... :/

    Haha. Luke is niet geel. De achtergrond wel. :')


    Danmarks Dynamite.

    Mensen, ik was de compliment van de vergadering. Ik ben trots, lol :')


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Hoe bedoel je, Marie. Mwhihi.


    Danmarks Dynamite.

    Latukka schreef:
    Hoe bedoel je, Marie. Mwhihi.


    Dat ik van 5 onvoldoendes naar 1 onvoldoende ging, hehe. De leraren waren blijkbaar heel blij :'D


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Bij ons is er gisteren vergaderd of we overgingen of niet en we zouden gebeld worden. Ik ben niet gebeld. (:


    Reality's overrated.

    Oeeeh Marie! & Noek betekend dat dan iets goeds of juist niet?


    Danmarks Dynamite.

    Ik sta met twee verhalen in de top, omfg. c:


    Danmarks Dynamite.

    Als je niet gebeld bent ben je dus zo goed als niet ter sprake gekomen en was je gewoon met alle zekerheid over.


    Reality's overrated.

    Oh, dat is super Noeksieeee. c:


    Danmarks Dynamite.

    Latukka schreef:
    Ik sta met twee verhalen in de top, omfg. c:


    Cool! Congratzzz.


    Reality's overrated.