• Beginpost komt nog!
    Oh, als iemand de beginpost heeft, dan zou dat fijn zijn :p

    [ bericht aangepast op 14 juli 2014 - 17:06 ]


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    Latukka schreef:
    THATS NOT MY NAME, THATS NOT MY NAME.


    MARY-YO LISA. ALWAYS THE SAME.


    Reality's overrated.

    HAHA. :Y)


    Danmarks Dynamite.

    Kijk jij nog Utopia?


    Reality's overrated.

    Ja. Haha. c:


    Danmarks Dynamite.

    Mijn broertje blijft zitten.


    Reality's overrated.

    Latukka schreef:
    Ja. Haha. c:


    Haha, ik vind het zo'n verschrikkelijk programma, ugh.


    Reality's overrated.

    Ik ben er een beetje verslaafd aan geraakt, maar het is wel verdomd slecht. :')


    Danmarks Dynamite.

    Latukka schreef:
    Ik ben er een beetje verslaafd aan geraakt, maar het is wel verdomd slecht. :')


    Precies, dat had ik tot vorige maand. Op de één of andere manier blijf je kijken maar je irriteert je er wel dood aan. Vooral die Billy, brrr.


    Reality's overrated.

    Op een dag loop ik Utopia binnen, sla Billy random tegen d'r kop zeg: "Oh, sorry liefje. Heb ik je 'móóie' gezichtje soms pijn gedaan? Zal ik de andere kant dan ook maar doen?" en geef haar nog een knal. :')


    Reality's overrated.

    En nu ik vandaag weer voor het eerst sinds best een tijd kijk irriteer ik me ook wat aan Ron en naja, nog wel aan meerderen, maar Billy vooral, damn.


    Reality's overrated.

    Billy is fucked up. Ugh. - Ik vind er maar een paar echt leuk. De andere zijn echt ughie.


    Danmarks Dynamite.

    Latukka schreef:
    Billy is fucked up. Ugh. - Ik vind er maar een paar echt leuk. De andere zijn echt ughie.


    Reality's overrated.

    Ik vond het zo jammer dat Emil wegging.


    Reality's overrated.

    Quendolynn schreef:
    Ik vond het zo jammer dat Emil wegging.


    Ja, dat dus precies. Hij was zo fantastisch, om het zo uit te drukken. Nu vind ik alleen Laura -wacht heet ze zo. Die lesbienne- echt tof. De rest heeft geen swaggies. Nee.


    Danmarks Dynamite.

    Oh god. Ik zie Emil in de terugblik. :c


    Danmarks Dynamite.