• Beginpost komt nog!
    Oh, als iemand de beginpost heeft, dan zou dat fijn zijn :p

    [ bericht aangepast op 14 juli 2014 - 17:06 ]


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    Latukka schreef:
    (...)
    Yeeeep, nouja zonder hoofdletter dan.

    Ik volg jou. (wbw)


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Oh, heb jou al teruggevolgd?


    Danmarks Dynamite.

    Latukka schreef:
    Oh, heb jou al teruggevolgd?

    Nope, ik heet @buturnotlukeyy.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Ik zal zo eens kijken.


    Danmarks Dynamite.

    Latukka schreef:
    Ik zal zo eens kijken.

    Is goed.
    Mijn account faalt wel heeel hard xd.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Ik vind hem coool! Beter dan de mijne. :')


    Danmarks Dynamite.

    Latukka schreef:
    Ik vind hem coool! Beter dan de mijne. :')

    No fucking way. Jij hebt zoveel followers omg. Hoe krijg je dat?


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Ja, maar nu heb ik heel veel unfollowers. Haha. Idk, tweeten. c;


    Danmarks Dynamite.

    Awwhhh.
    Mja, ik ging gisteren en vandaag spammen en toen had ik vier volgers en toen dacht ik whuuut wie wil dit gespam nou volgen lol.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Nee, maar ik vind je account echt awesome. Die van mij is verkracht. Maar ik wordt ook moe van al die unfollowers. Ik ga nooit 5.3K halen. :')


    Danmarks Dynamite.

    Confusing movie.


    Reality's overrated.

    Gosh, de hitkrant wordt zo saai en altijd dezelfde posters..


    Danmarks Dynamite.

    Latukka schreef:
    Gosh, de hitkrant wordt zo saai en altijd dezelfde posters..


    Ben jij lid van de HK? Ik heb die HK gekocht met die posters van 5SOS er in. (Nja, wss heeft mijn moeder die voor me gekocht voor op vakantie. Als ze dat niet heeft gedaan, baal ik :'D) Is er nu alweer een nieuwe?

    Ik was lid van de HK maar omdat ik het niet meer zo leuk vond, ben ik sinds twee jaar geleden of zo geen lid meer.

    Ik ben sinds kort gestopt met kopen. Want ik koop ze gewoon. Maar die posters wil ik wel, dus koop ik alleen nog Mikeys poster. Want damn, dat tijdschrift is niks meer.


    Danmarks Dynamite.

    Latukka schreef:
    Ik ben sinds kort gestopt met kopen. Want ik koop ze gewoon. Maar die posters wil ik wel, dus koop ik alleen nog Mikeys poster. Want damn, dat tijdschrift is niks meer.


    Oh, zo. Ik koop ze soms als ik iets zie dat me interesseert of ik zie een leuke poster :3
    Ik vond 'm ook niet meer zo indrukwekkend. Steeds hetzelfde en bweh. Geef mij maar cosmo girl of Girlz. Al wordt Girlz ook al een beetje anders, maar oké :3
    Is er nu dan een nieuwe waar enkel een Luke poster in staat?