• Bij Hollywoods arts denk je aan de serie victorious en aan Tori, Cat, Jade, Trina, Beck, Andre, Robbie en Sikowitz. Het is de zelfde school en dezelfde lokatie maar met andere kinderen en leraren! Het verhaal gaat over kinderen die dit jaar naar de 4e gaan. De vakantie is voorbij de kinderen moeten weer naar school en beginnen aan een nieuw jaar elk jaar begint met een kamp van de 1e tot de zoveelste daar begint het verhaal dat kamp duurt 5 dagen van maandag tot vrijdag na dat kamp krijgen ze weer les en kan hun nieuwe schooljaar beginnen



    Rollen:
    Leerlingen (zitten in 4e jaar):
    Meisjes: Vol!
    - Lola Catherina Jhonsen~GrowStronger~1,2
    - Alexandra Carmen del Rio.~Bohen~1,3
    - Alicia Carmen del Rio~Mevalina~1,1
    - Lucy Jones~MoonEye~1,1
    - Gereserveerd voor Promisess

    Jongens: Vol!
    - Liam Christoffer Jhonsen~GrowStronger~1,2
    - Tyler Elijah Castilla~Bohen~1,3
    - Daniël Joseph "Dan" Mallory~Preciado~1,1
    - Austin Reagan~CrazyM0f0x~1,6

    Leraren (bijv. leraar muziek of leraar toneel verzin maar en probeer mannen en vrouwen een beetje gelijk te houden):
    - Thom Dell~MoonLights~Toneel~1,6
    - Jason Alexander Hale~ Promisess~Dans~1,7
    - Rose Ariana Hale~ Promisess~Zang~1,6
    - Angelina Stone~MoonLights~Muziek(Instrumenten)~1,5


    Invullijstje:
    Naam:
    Leeftijd:
    Leraar, boven de 20 en leerling 14 t/m 16.
    Rol:
    Leerling/leraar.
    Talent:
    Bij leraar waarin hij les geeft en dat mag maar 1 vak zijn. En bij kinderen mogen het 1 t/m 3 talenten zijn.
    Uiterlijk met foto:
    Uiterlijke kenmerken als Ogen, Haar kleur, Haar lengte, Haar textuur, Lengte, Littekens, Tattoos/Piercings, Kledingstijl, Make-up(voor meisjes), etc.
    Karakter:
    Een paar goede en slechte kanten om te voorkomen dat het Mary/Gary sue's worden, waarom is hij/zij zoals hij/zij is, hoe gedraagt hij/zij zich bij vrienden/vreemden, waar heeft hij/zij moeite mee, etc.
    Extra:
    Hobby’s, Jeugd, Ouders, Allergieën, Angsten, Wensen, Huisdieren, etc.


    Topics:
    Praattopic

    Regels:
    - Reserveringen blijven 3 dagen staan (je kan het verlengen als je op vakantie gaat ofzo.)
    - Max. 3 personages
    - 16+ toegestaan maar houd het netjes
    - Alleen ik maak maak nieuwe topics aan
    - Geen ruzie

    [ bericht aangepast op 24 juli 2014 - 10:55 ]


    A horse of course

    MoonEye schreef:
    (...)
    We hebben al iemand die les geeft in zingen en ook al iemand in toneel.... dansen en Muziek (instrumenten bespelen) blijft nog over.


    Mag mijn mannelijke leraar dans geven?? Kan ze echt geen zang geven?? Of kan het dan bijvoorbeeld piano zijn met liedjes zingen?


    "Sometimes the hardest thing and the right thing are the same."

    Promisess schreef:
    (...)

    Mag mijn mannelijke leraar dans geven?? Kan ze echt geen zang geven?? Of kan het dan bijvoorbeeld piano zijn met liedjes zingen?


    Mijn lerares geeft al zang, maar als jij dat graag wilt, dan verander ik de mijne in muziek, zodat jij zang kan nemen. Maar dan wordt het waarschijnlijk pas morgen of overmorgen dat ik het aanpas, als ik bij een computer kan.

    We beginnen als promisess haar personages af heeft en als het van haar mag dan beginnenen we alvast en dan komen haar personages er later in dan waren ze ziek ofzo....


    A horse of course

    Promisess schreef:



    Naam: Rose Ariana Hale.
    Leeftijd: 21 jaar.
    Rol: Lerares.
    Talent: Zang.
    Uiterlijk met foto: Rose heeft lang donkerblond haar wat ze meestal los heeft hangen. Ze is met haar 1,76 niet de langste maar je kunt haar ook niet klein noemen. Ze heeft smalle schouders en heupen en haar borsten mogen wat haar betreft wel wat groter. Haar benen zijn lang in verhouding met de rest van haar lichaam. Haar ogen zijn blauw en omringd door een volle laag wimpers. Haar lippen zijn lichtroze en vol en over haar neus is ze niet tevreden, die past niet bij de rest van haar gezicht vindt ze.
    Karakter: Rose is oplettend en ziet alles, echt alles. Ze is gedreven en vasthoudend en wanneer ze een doel voor ogen heeft kan niemand haar er meer afhalen. Ze is een echte vechter, ze geeft nooit op. Ondanks haar bekendheid is ze nooit veranderd. Ze staat altijd klaar om mensen te helpen en gaat voor ze door het vuur.
    Extra: -Naast haar baan op school is ze ook model.
    -Ze is al twee jaar getrouwd met Jason Alexander Hale die ook les geeft op school.


    Is ze oke zo??


    "Sometimes the hardest thing and the right thing are the same."

    Naam: Jason Alexander Hale.
    Leeftijd: 26.
    Rol: Leraar.
    Talent: Dans.
    Uiterlijk met foto: Jason heeft donkerblond haar met bruine ogen. Zijn kaak en jukbeenderen zijn scherp. Hij danst veel waardoor hij erg gespierd is. Zijn schouders waren al breed maar zijn nog breder geworden door al het trainen. Met zijn 1,88 is hij redelijk lang.
    Karakter: Jason is niet bepaald aardig tegen mensen die hij niet mag, alleen als hij van je houdt is hij aardig. Hij is beschermend en kan niet tegen mensen die liegen. Soms kan hij opvliegend zijn en bot uit de hoek komen. Jason is niet het persoon wat al zijn gevoelens open en bloot op tafel legt, je moet zijn vertrouwen zien te winnen voordat hij ook maar een emotie laat zien. Jason laat niemand hem iets opdragen, hij haat het als mensen hem commanderen. Wanneer je aan Jason's geliefden komt, kom je aan hem, hij zal ze altijd beschermen. Jason is een vechter, hij blijft doorgaan ook al zit iets hem tegen, wanneer hij een doel voor ogen heeft doet hij er alles aan om het te bereiken. Jason is een persoon wat mensen standaard niet vertrouwt, je moet bewijzen dat je wel te vertrouwen bent voordat hij je vertrouwt. Wanneer Jason oprecht van je houdt zal hij alles doen om je gelukkig te maken.
    Extra: -Jason is al twee jaar getrouwd met Rose Ariana Hale.


    "Sometimes the hardest thing and the right thing are the same."



    Naam: June Autumn Cole.
    Leeftijd: 16.
    Rol: Leerling.
    Talent: Zingen, dansen en acteren.
    Uiterlijk met foto: June heeft lang bruin haar wat ze soms krult. Ze is met haar 1,70 niet zo lang. Ze is smal en tenger gebouwd maar heeft wel veel spierkracht. Haar ogen zijn groot en donkerbruin en omlijst door een volle laag wimpers. Ze heeft scherpe jukbeenderen en kaken waardoor haar gezicht mooi wordt.
    Karakter: June kan verlegen lijken voor buitenstaanders omdat ze vaak stil is, maar is dat helemaal niet. Ze gaat voor mensen door het vuur en geeft niet op. Soms kan June wat bot uit de hoek komen en mensen kwetsen zonder dat ze het door heeft. June kan echt van mensen houden, dan gaat ze honderd procent voor je.
    Extra: Vroeger had June anorexia, ze denkt dat het verdwenen is maar soms komt het terug.


    "Sometimes the hardest thing and the right thing are the same."

    Zijn mijn rollen zo goed?


    "Sometimes the hardest thing and the right thing are the same."

    Ja toppie ik maak zo het speeltopic aan


    A horse of course

    speeltopic er staat rollentopic ik was in de war :X


    A horse of course