• Ten midden van Australië ligt een grote springstal. Het wereldberoemde paard Hawking staat gestald op de Millstone Ranch en loopt nog altijd succesvol grote wedstrijden, wat als gevolg had dat de stal steeds bekender en groter werd. De nakomelingen van hun paarden werden voor heel wat geld verkocht en de paarden werden getraind door de beste trainers die er te vinden waren in het hele land.

    Elke zomer stel de ranch nieuwe vacature's aan en er komen altijd heel wat mensen op af, zo ook deze zomer weer. Toch gaat het niet altijd even goed op stal. Als de stalhulpen weer eens staan te ruziën gaat de kleine shetlander tussen alle volbloeden er weer eens vandoor of de dochter van de eigenaar staat de flirten met een van de jockeys. Dan valt de eerste de beste trainer weer van zijn paard op ligt een groom in het ziekenhuis na een flinke trap van een paard na een wedstrijd. Je weet het nooit tussen levende dieren van een paar honderd kilo.


    Regels.
    - Houd jongens en meiden een beetje gelijk.
    - Houd de verhouding tussen merrie & hengst en veulen, jaarling etc. ook gelijk.
    - Niet meer dan twee paarden per persoon.
    - Je mag je eigen paard spelen, maar je mag ook het paard van iemand anders spelen.
    - Houd de verhoudingen tussen het personeel gelijk!
    - Geen 'perfecte' personages.
    - Reservaties blijven twee dagen staan.
    - Je mag iemand spelen die al langer aanwezig is op stal, maar ook iemand die zojuist aankomt.
    - 16+ mag, maar houd het netjes.
    - Geen woordenlimiet, maar een kleine 100 woorden per post zou fijn zijn. Meer is altijd goed!
    - Zoveel personages als je zelf wilt, maar houd ze actief.

    Rollen:
    Dierenartsen. (0/2)

    Stalhulpen (1/5)
    Vrouwelijke Stalhulp || Anomia

    Hoefsmeden. (0/2)

    Jockeys (2/4)
    Vrouwelijke Jockey || Mamo
    Vrouwelijke Jockey || Mevalina

    Luke Aiden Carter Valence. || Mannelijke Jockey || Detrahere

    Trainer. (1/4)
    Onbekend. || MoonEye

    Eigenaar & Eigenares. (0/2)

    Paarden. (4/10)
    Hawking || Merrie || Detrahere
    So Special || Hengst || MoonEye
    Excalibur || Hengst || Detrahere
    Merrie || Anomia



    Lijstjes
    Naam:
    Geslacht:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Baan:
    Paard:
    Extra:

    Voor paard:
    Naam:
    Geslacht:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Eigenaar / verzorger:
    Extra:

    [ bericht aangepast op 20 juli 2014 - 19:09 ]


    “If it’s one thing I’ve learned in 3,000 years, it’s you can’t give up on family.” ~ Hermes

    Ik hoop dat het zo goed is want ik wil ZO graag meedoen want ik wil meedoen met dingen waar paarden inzitten ik was zelf nooit op het idee gekomen


    A horse of course

    Naam: Roosmarijn Valance (15).
    Geslacht: Vrouw.
    Innerlijk: Roosmarijn is een ontzettend vrolijk en spontaan iemand. Ze houd het liefst iedereen te vriend. Roos is erg begaan met iedereen, ze is behulpzaam en ze heeft een goed gevoel voor humor. Als je Roosmarijn tegen komt, dan zie je haar altijd lachen. Als je haar niet ziet lachen, dan is er ook werkelijk iets goed mis. Roosmarijn is positief, ze kan goed luisteren en goed vertellen. Ze is duidelijk, ze zegt wat ze wel en niet wil. Ze vertrouwd je snel, ze geeft je meerdere kansen maar als je haar vertrouwen te vaak beschadigd is ze er op een gegeven moment klaar mee en dring je niet meer tot haar door. Roosmarijn is erg lang goed, maar genoeg is genoeg. Ze heeft een aanstekelijke, maar niet irritante, lach. Ze heeft veel energie en de kleinste dingen maken haar het meest gelukkig.
    Uiterlijk: FOTO.
    Baan: Springruiter/ recreatieruiter.
    Paard: Eldorado Caspian & Noortje.
    Extra: Geen.

    Naam: Eldorado Caspian (7).
    Geslacht: Hengst.
    Innerlijk:
    Mijn naam is Eldorado Caspian, maar mijn baas noemt mij gewoon Casper. Ik ben een Hannoveraan van 7 jaar en 1.77 groot. Ik ben een goudeerlijk paard met een enorm uithoudingsvermogen. Ik vind het geweldig om te springen, maar lange afstanden rijden met veel galop vind ik niet minder leuk. Mijn baas behandeld me eerlijk, dus ik behandel haar ook met respect. In de omgang ben ik heel erg lief, maar als ik aan het instappen ben gaat het soms nog wel eens een beetje mis. Ik ben nou eenmaal ontzettend enthousiast, dus ik moet mijn energie altijd even kwijt. Mijn baas is het daar niet altijd mee eens, maar ik vind het stiekem heel leuk om er een spelletje van te maken. Als ik mijn energie eenmaal een beetje kwijt ben, kan ik heel serieus werken. Lage sprongetjes vind ik op zich wel leuk, maar ik vind hoge sprongen het aller leukste! Mijn record is 1 meter en 50 centimeter, samen met mijn baas! Ik ben dol op aandacht en ik loop zo met iedereen weg. Ik vind het heerlijk om lekker geborsteld te worden. Ik ben wel een tikje eigenwijs, maar dat zou ieder paard moeten zijn! Ik laat niet zomaar iedereen op mijn rug. Ik heb één vaste ruiter nodig en dat is mijn baas, waar ik heel blij mee ben! Voor een hengst ben ik eigenlijk heel rustig, maar je moet mij niet in de buurt van een merrie laten. Ik kan ook niet altijd goed omgaan met andere paarden, maar gelukkig vind ik het niet erg om alleen te staan zolang ik maar een paar andere paarden kan zien.
    Uiterlijk: FOTO.
    Eigenaar / verzorger: Roosmarijn Valance.
    Extra: Geen.

    Naam: Noortje (23).
    Geslacht: Merrie.
    Innerlijk: Mijn naam is Noortje. Ik ben een shetlander van 23 jaar oud en slechts 98 centimeter groot. Toen mijn baasje Roosmarijn 5 jaar oud was kreeg ze mij op haar verjaardag. Ik ben toen ongeveer 3 jaar gereden tot mijn baasje te groot werd en overstapte op een andere pony genaamd Eddie. Hij werd mijn beste vriendje, maar na 2 jaar overleed hij aan een koliek aanval. Ik heb mijn baasje toen heel lang getroost, en mijn baasje is toen met mij gaan mennen. Ik vond dat véél leuker dan lopen onder zo'n stom zadel! Toen mijn baasje 12 jaar werd kreeg ze Casper, hij was toen 4 jaar en nog helemaal groen. Mijn baasje heeft haar tijd nog heel lang gecombineerd met Casper en mij, maar toen ik 20 werd begonnen mijn beentjes pijn te doen als ze te lang met mij op pad was. Sinds dien ben ik met pensioen en geniet ik van de knuffels die ik nog dagelijks krijg. Soms loop ik nog kleine stukjes met mijn baasje, maar alles word een beetje stijf. Gelukkig is mijn baasje niet minder van mij gaan houden, en ik ben heel blij dat ze mij nooit verkocht heeft!
    Uiterlijk: FOTO.
    Eigenaar / verzorger: Roosmarijn Valance.
    Extra: Grasmaaier.


    Normal is an illusion. What's normal for the spider, is chaos for the fly.

    Top, ik zal vanavond of morgenochtend nog het speeltopic openen. Mensen mogen uiteraard nog altijd inspringen :')


    “If it’s one thing I’ve learned in 3,000 years, it’s you can’t give up on family.” ~ Hermes

    I'm so excited. =D


    Normal is an illusion. What's normal for the spider, is chaos for the fly.

    Ik heb rakker wat aan gepast bij extra nou ik heb er wat bij gezet hij kan nu ook voor de kar lopen is dat goed of is het alleen springen en geen mennen...


    A horse of course

    Mamo schreef:
    (...)

    Klopt het verhaal wat ik bij mijn paard heb verzonnen dan wel of moet ik dat aanpassen?


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Dat is goed Mamo ;p

    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=164497
    Lets begin? (:

    [ bericht aangepast op 20 juli 2014 - 21:24 ]


    “If it’s one thing I’ve learned in 3,000 years, it’s you can’t give up on family.” ~ Hermes

    Hmm twijfels, ik weet niets over paarden xdd


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Lucamias schreef:
    Hmm twijfels, ik weet niets over paarden xdd


    Is op zich niet heel erg, als je weet wat het verschil tussen hoofdstel en halster is vind ik het goed genoeg. (A)


    “If it’s one thing I’ve learned in 3,000 years, it’s you can’t give up on family.” ~ Hermes

    Detrahere schreef:
    (...)

    Is op zich niet heel erg, als je weet wat het verschil tussen hoofdstel en halster is vind ik het goed genoeg. (A)


    Dat is toch hetzelfde? xdd


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Naam:


    Marcus Estellion
    Geslacht:
    Mannelijk
    Leeftijd:
    21
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Baan:
    Stalhulp
    Paard:
    King Arthur
    Extra:

    [ bericht aangepast op 21 juli 2014 - 13:51 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Nee haha xd..


    “If it’s one thing I’ve learned in 3,000 years, it’s you can’t give up on family.” ~ Hermes

    Detrahere schreef:
    Nee haha xd..


    Oww... hahah nou komt wel goed


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Welke banen zijn er?

    NEVERMIND

    [ bericht aangepast op 20 juli 2014 - 21:41 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

          Ik had nog een personage en ik was helemaal blij dat ik haar had. heb haar nog wat aangepast. Realiseer ik mij net dat ze half Russisch is -.-'' Nu voel ik mij aardig stom want ik dacht gewoon zo van: Ja leuk. Ik heb nog nooit een personage gehad die half Russisch is. Maar door de bepaalde omstandigheden die er nu aan de hand zijn... Ugh. Heb geen zin om haar weer helemaal te veranderen. Nog maar even nadenken dan.


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial