• [face=courier]Ten midden van Australië ligt een grote springstal. Het wereldberoemde paard Hawking staat gestald op de Millstone Ranch en loopt nog altijd succesvol grote wedstrijden, wat als gevolg had dat de stal steeds bekender en groter werd. De nakomelingen van hun paarden werden voor heel wat geld verkocht en de paarden werden getraind door de beste trainers die er te vinden waren in het hele land.

    Elke zomer stel de ranch nieuwe vacature's aan en er komen altijd heel wat mensen op af, zo ook deze zomer weer. Toch gaat het niet altijd even goed op stal. Als de stalhulpen weer eens staan te ruziën gaat de kleine shetlander tussen alle volbloeden er weer eens vandoor of de dochter van de eigenaar staat de flirten met een van de jockeys. Dan valt de eerste de beste trainer weer van zijn paard op ligt een groom in het ziekenhuis na een flinke trap van een paard na een wedstrijd. Je weet het nooit tussen levende dieren van een paar honderd kilo.


    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=164486&page=last#5487546
    Het rollentopic.


    “If it’s one thing I’ve learned in 3,000 years, it’s you can’t give up on family.” ~ Hermes

    MT


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Even een vraagje hè, waar wonen de ruiters/stalknechten en zo? Wonen die op de ranch zelf of hebben ze gewoon allemaal een eigen huis buiten de ranch?


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Mamo schreef:
    Even een vraagje hè, waar wonen de ruiters/stalknechten en zo? Wonen die op de ranch zelf of hebben ze gewoon allemaal een eigen huis buiten de ranch?


    Oké omdat ik toch wel heel erg leuk vind om zulke vragen te beantwoorden:
    Story time with Sam. -niet grappig ik weet het-

    Australië is ontzetten groot. Om precies te zijn:
    7.692.024 km²
    In steden zoals Sydney daar zou je gewoon in je eigen huis wonen. Maar nu: Deze springstal ligt ten midden van Australië en daar wonen minder mensen. Ten midden van Australië liggen gewoon meer boerderijen met grote oppervlakte land -Ja daar komen die wolle uggs vandaan, want die waren toch gemaakt in Aus, nou ja laat maar-. Omdat je erg ver moet reizen zal je als je een vriendin over heb die automatisch laten slapen omdat de afstand van de bus halte naar je eigen huis al kilometers kan zijn. Om deze reden zou het dus logisch zijn dat ze op de springstal slapen. Maar als we dicht genoeg bij een stad - die dan Alice Springs zou kunnen zijn- wonen dan zou je in je eigen huis wonen.

    Het ligt dus nu eigenlijk aan de RPG Starter. Want je kan heel veel doen met fantasie! (:


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Ze hebben een aparte kamer die ze misschien met iemand delen in het grote huis toegewezen gekregen inderdaad, dus ze wonen daar ;p


    “If it’s one thing I’ve learned in 3,000 years, it’s you can’t give up on family.” ~ Hermes

    Is er iemand voor Rose?


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Ik kan Luke naar haar toe sturen? Niet dat hij bepaald interessant is.


    “If it’s one thing I’ve learned in 3,000 years, it’s you can’t give up on family.” ~ Hermes

    Detrahere schreef:
    Ik kan Luke naar haar toe sturen? Niet dat hij bepaald interessant is.


    Ik vind het prima!


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Ze loopt trouwens ergens bij de binnenbak rond haha.


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Wil iemand spelen?


    Normal is an illusion. What's normal for the spider, is chaos for the fly.