• Ik heb ook zin om mijn mening te geven over enkele users, een mod komt er mee weg maar als ik het doe word ik wel keihard aangepakt.,. Maar oke laat ik er maar mee moeten leven,..
    Maar als mod ben je niet beter, als mij.
    x3
    [/voel je niet aangesproken ofzo het is gewoon over het algemeen zo]


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    OKEE VERDER MET DE RUZIE OVER SIHAM XD

    Haha XD dit word weer wat jongens XD Zijn we chagerijnig vandaag XD


    Life is hard and then we die

    OKEE VERDER MET DE RUZIE OVER SIHAM XD
    Dat topic is met een reden gesloten lieve sgat ^^


    Life is hard and then we die

    Roxy Siham is weg voor goed!!


    *He's the one.

    jongens, wat heeft dit nou voor zin! kijk je mag best je mening geven. maar nu iedereen dat in een keer doet .. komen er ruzie's maar mensen zeuren ook over teveel ruzie's . dus het ligt aan jullie ( ook ik ) zelf!

    SIHAM IS DIK DOM

    Haha XD dit word weer wat jongens XD Zijn we chagerijnig vandaag XD

    Nee dat is het niet,maar ik heb vaak genoeg, moeilijk heden gehad met mods omdat ik mijn mening gaf, over ja users maar een mod doet het net zo hard is net zo hard ook een ruzie uitlokker maar ik krijg daarvoor op mijn odnder


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Roxy Siham is weg voor goed!!


    BOEIT MIJ WAT.

    MOET ZE ME MAAR NIET ALS EEN STUK VUIL GEBRUIKEE

    ik heb nu egt zin om om.. jah ik weet niet >,< ik gedraag me nu als een Non-mod but i don't care!
    ik krijg ongetwijveld wel een waarschuwig goor!


    when words fail, music speaks.

    (...)
    Nee dat is het niet,maar ik heb vaak genoeg, moeilijk heden gehad met mods omdat ik mijn mening gaf, over ja users maar een mod doet het net zo hard is net zo hard ook een ruzie uitlokker maar ik krijg daarvoor op mijn odnder
    Gelijk, gelijk. Maarja, het leven is hard. Meer kan ik er op 't moment niet van maken :)


    Life is hard and then we die

    (...)

    BOEIT MIJ WAT.

    MOET ZE ME MAAR NIET ALS EEN STUK VUIL GEBRUIKEE


    Ik wil geen ruzie met je ofzow, maar eeuh Siham ik zwijg gwn.


    *He's the one.

    jongens, wat heeft dit nou voor zin! kijk je mag best je mening geven. maar nu iedereen dat in een keer doet .. komen er ruzie's maar mensen zeuren ook over teveel ruzie's . dus het ligt aan jullie ( ook ik ) zelf!

    er ontstaat ALTIJD ruzie als je je mening geeft!
    Dus waarom sullen we het niet alemaal tegelijk mogen doen? iedereen heeft een mening over iets ,maar aangezienn de meeste van die topics al gesloten sijn voor je die hbt kunnen uiten ontstaat er weeer een nieuw topic over ^^


    Crack a bottle

    Roxy Siham is weg voor goed!!

    weetje;


























    BIG PARTY!


    when words fail, music speaks.

    ik heb nu egt zin om om.. jah ik weet niet >,< ik gedraag me nu als een Non-mod but i don't care!
    ik krijg ongetwijveld wel een waarschuwig goor!
    Doe je niet slim dan, een mod die een waarschuwing krijgt =']. Tip; Schrijf een superlange brief met al je haat objecten or whatever. Print het uit en steek 'm buiten in de brand. Geloof me, dat lucht op!!


    Life is hard and then we die

    CHARISSA ik ehb niks tegee jouw wel TEGEN SIHAM