• Ik heb ook zin om mijn mening te geven over enkele users, een mod komt er mee weg maar als ik het doe word ik wel keihard aangepakt.,. Maar oke laat ik er maar mee moeten leven,..
    Maar als mod ben je niet beter, als mij.
    x3
    [/voel je niet aangesproken ofzo het is gewoon over het algemeen zo]


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    ik heb nu egt zin om om.. jah ik weet niet >,< ik gedraag me nu als een Non-mod but i don't care!
    ik krijg ongetwijveld wel een waarschuwig goor!

    Ja maar ik kreeg er een ban voor,. !! Ik ehb er 5 gehad, en daarvan zouden er wel 3 geweest zijn voor mijn mening!!! En jij komt er onder uit met een waarschuwing.. Oke sorry ik wil geen ruzie maar toch vind ik het oneerlijk


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Quizlet wordt gezelliger met de dag -_-"
    En idd, sommige mod's hebben het hoog in hun bolletje maar er zijn er ook bij die hun werk goed doen.

    We kunnen bv niet klagen over Muppie ( k toch ni x'D )


    & als de duisternis valt,, schuil 'k bij jou <33

    Weet je Bo je zegt vrienden verraad je niet maar eeuhm wat doe jij nu eigenlijk je bent niet beter als Siham of wie dan ook, je bent echt gevoelloos nu.


    *He's the one.

    Waarom is Siham weg ( niet dat ik haar ken).


    The soul needs autumn.

    Ik heb heel wat gemist,. Wtf is er gebeurd.00


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Weet je Bo je zegt vrienden verraad je niet maar eeuhm wat doe jij nu eigenlijk je bent niet beter als Siham of wie dan ook, je bent echt gevoelloos niet.

    nee! ik laat mijn vrienden NIET vallen! ik doe nu zow tegen haar omdat ze mij ook heeft laten vallen!


    when words fail, music speaks.

    Waarom is Siham weg ( niet dat ik haar ken).

    Ruzie (again)

    Ben je boos?
    Pluk een roos.
    Zet 'm op je hoed,
    ben je morgen weer goed.



    Life is hard and then we die

    Ikw ou het je uitleggen maar ja. het starte bij patries je weet wle vriendenverraadster die jouw en eef in de rpoblemen hielp


    *He's the one.

    (...)
    nee! ik laat mijn vrienden NIET vallen! ik doe nu zow tegen haar omdat ze mij ook heeft laten vallen!


    Als je dan een beetje verstand hebt dan ga ej niet zo laag doen als zij (niet dat ik haar laag vind)


    *He's the one.

    ik wil niemand boos maken of ruzie krijgen

    maar over ruzie heb ik iets geschreven in mijn blog

    http://www.quizlet.nl/log.php?id=2117

    Ben je boos?
    Pluk een roos.
    Zet 'm op je hoed,
    ben je morgen weer goed.



    Weetje dat vind ik nu een veel beter idee dan mensen op Q. op de zenuwen beginnen te werken om het dan af te trappen.


    The soul needs autumn.

    Ik kan perfect met mijn problemen hier op Q leven dus eignelijk is het weer mijn schuld, Echt jezus laat mij eens met rust laat ij er eens buiten,.!! Er heeft er weer eens iemand ruzie geocht en ik krijg het straks weer van mensen te horen.
    Jou vriendengroepje was ook weer bezig, nou dankje.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    (...)

    Als je dan een beetje verstand hebt dan ga ej niet zo laag doen als zij (niet dat ik haar laag vind)

    ik doe toch ook niet zo laag als haar >,<


    when words fail, music speaks.

    Oke hier ga ik lekker consequent zijn, 1 iemand die scheld of ruzie uitlokt en dit topic gat dicht!
    Begrepen?


    If you had never come out of the blue, I would've stay