• Ik heb ook zin om mijn mening te geven over enkele users, een mod komt er mee weg maar als ik het doe word ik wel keihard aangepakt.,. Maar oke laat ik er maar mee moeten leven,..
    Maar als mod ben je niet beter, als mij.
    x3
    [/voel je niet aangesproken ofzo het is gewoon over het algemeen zo]


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    okeej , wrm begint het nu gelijk weer over siham ??]
    sover ik weet ging eingelijk alleen bo's topic daarover ,maar aangezien die gesloten is ,,
    en nu niet gaan lopen zeiken van , Ja nu ontstaan er 8000 topic tegelijk over maar dat komt omdat iedereen verschilende meningen heeft maar bijna niemand die goed kan uiten omdat alles snel moet voordat ddat topic weer gesloten word en dan ontstaat er dus weer een topic over ,,logica ^^


    Crack a bottle

    CHARISSA ik ehb niks tegee jouw wel TEGEN SIHAM

    Hou nu toch eens je kop!?
    Dat je Siham niet meer moet, weet ondertussen iedereen al wel hoor.

    (...)
    ik doe toch ook niet zo laag als haar >,<


    Jawel dat doe je wel, de ruzie was gestopt en toen ging jij zonodig je mening delen met Q. over ons en toen kwam er weer ruzie.


    *He's the one.

    uhm...mense! kunnen jullie niet verder discussieren op een gastenboek van 1 van jullie ofzow?!
    want..het is wel lekker gezellig hoor, al die shit over siham en weet ik veel wie nog allemaal te lezen, maar ik en ik denk ook nog wel meer mensen, worden het zo stillaan beu ofzow..


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    Ja mevrouw XD


    Life is hard and then we die

    (...)

    Jawel dat doe je wel, de ruzie was gestopt en toen ging jij zonodig je mening delen met Q. over ons en toen kwam er weer ruzie.

    omfg dat heeft niks te maken met vriendinnen laten vallen >,<


    when words fail, music speaks.

    Ik kan perfect met mijn problemen hier op Q leven dus eignelijk is het weer mijn schuld, Echt jezus laat mij eens met rust laat ij er eens buiten,.!! Er heeft er weer eens iemand ruzie geocht en ik krijg het straks weer van mensen te horen.
    Jou vriendengroepje was ook weer bezig, nou dankje.


    schat het strate niet bij jouw het begon eigenlijk op msn en toen ging Patries klikken bij een mod over iets dat op msn gebeurde ent oen kwam er ruzie.


    *He's the one.

    Kan dit anders naar het off-topic verplaatst worden?


    Life is hard and then we die

    oowkee als de ene topic is gesloten moet je niet hier vddr gaan maar gwn over iets anders beginnen en je mag altijd je mening geven ik vind niet dat het verboden is ik vind dat je het mag zggn ik vind het nrm


    IkOwnJou! JijOwntMij!! Angelina en Daphne.

    Charissa, wees zo aardig en rot op ofzo,.. maak geen ruzie oke, wees de eerste die verstandig is.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    (...)
    omfg dat heeft niks te maken met vriendinnen laten vallen >,<


    Je akn zien dat ej nog niet volwassen bent. weetje laat gewoon, jij was de aanleiding tot weer een ruzie.


    *He's the one.

    Charissa, wees zo aardig en rot op ofzo,.. maak geen ruzie oke, wees de eerste die verstandig is.

    Ik zeg gewoon wat ik vind ik scheld toch niet wnt dat ga ik niet doen.


    *He's the one.

    Charissa, wees zo aardig en rot op ofzo,.. maak geen ruzie oke, wees de eerste die verstandig is.

    Als jíj verstandig was, had je dit onderwerp gelaten voor wat het was.

    (...)

    Jawel dat doe je wel, de ruzie was gestopt en toen ging jij zonodig je mening delen met Q. over ons en toen kwam er weer ruzie.

    GESTOPT?
    SERIEUS dit meen je niet he :'D
    en dat o zo bedreig briefje dan he?
    tjeezus.

    ik kom voor mijn vriende op
    Siham niet !!:Y)