• Ik heb ook zin om mijn mening te geven over enkele users, een mod komt er mee weg maar als ik het doe word ik wel keihard aangepakt.,. Maar oke laat ik er maar mee moeten leven,..
    Maar als mod ben je niet beter, als mij.
    x3
    [/voel je niet aangesproken ofzo het is gewoon over het algemeen zo]


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    een paar goeie tips;
    http://www.freewebs.com/tieners4tieners/ruzie1.jpg
    http://www.francineoomen.nl/global/images/survivaltips/ruzie4.jpg


    Life is hard and then we die

    Mensen please, reageer normaal of niet.
    Dit topic gaat als jullie zo doorgaan ook gewoon weer gesloten worden hoor,

    alsjeblieft, ik noem geen namen maar maak niet zo'n drama!


    i need you like a heart needs a beat.

    (...)
    GESTOPT?
    SERIEUS dit meen je niet he :'D
    en dat o zo bedreig briefje dan he?
    tjeezus.


    dat was op MSN!! MSN dat si niet QUIZLET!


    *He's the one.

    (...)
    Als jíj verstandig was, had je dit onderwerp gelaten voor wat het was.

    Ik weet nergens wat van, ik was weg, omdat ik zelf genoeg dingen aan mijn kop heb vandaag, maar toen ik die topic zag werd ik boos, het is onrechtvaardgi dat een mod het wel kan maken en ik niet, want ik ben niet de enigste ruzie uitlokker hier, want zo ben ik vak genooeg genoemd.!


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    een paar goeie tips;
    http://www.freewebs.com/tieners4tieners/ruzie1.jpg
    http://www.francineoomen.nl/global/images/survivaltips/ruzie4.jpg


    das een goeie. x'D


    *He's the one.

    (...)
    GESTOPT?
    SERIEUS dit meen je niet he :'D
    en dat o zo bedreig briefje dan he?
    tjeezus.


    oewh ,, daar had ik over gehoort =.=


    Crack a bottle

    Nou lieve schat,het is je eigen do e schuld.Maar ik heb even een vriend van 22 van me ingeschakeld en die heeft je adres via netlog achterhaald.Je woont in Zwolle is het Niet en je adresje die weten we ook.Ik zal zelf Niet meekomen maar ik geef een briefje mee aan mn mannelijke vriendjes met de vriendelijke groetjes&veel geluk in de hel van Charissa,ivy,eef,joyce&mij.Pijn zul je leiden,beloofd




    Serieus dat is zo laag hé

    ik kom voor mijn vriende op
    Siham niet !!:Y)

    Dat doe je niet.
    Het enige wat je doet is verkondigen dat je Siham een kutkind vind.

    uhm...mense! kunnen jullie niet verder discussieren op een gastenboek van 1 van jullie ofzow?!
    want..het is wel lekker gezellig hoor, al die shit over siham en weet ik veel wie nog allemaal te lezen, maar ik en ik denk ook nog wel meer mensen, worden het zo stillaan beu ofzow..

    Eindelijk een slim iemand.


    The soul needs autumn.

    Nou lieve schat,het is je eigen do e schuld.Maar ik heb even een vriend van 22 van me ingeschakeld en die heeft je adres via netlog achterhaald.Je woont in Zwolle is het Niet en je adresje die weten we ook.Ik zal zelf Niet meekomen maar ik geef een briefje mee aan mn mannelijke vriendjes met de vriendelijke groetjes&veel geluk in de hel van Charissa,ivy,eef,joyce&mij.Pijn zul je leiden,beloofd




    Serieus dat is zo laag hé
    Laag. Een paar vrienden het vuile werk laten opknappen. Dat is echt heel erg laag, sorry hoor.


    Life is hard and then we die

    Nou lieve schat,het is je eigen do e schuld.Maar ik heb even een vriend van 22 van me ingeschakeld en die heeft je adres via netlog achterhaald.Je woont in Zwolle is het Niet en je adresje die weten we ook.Ik zal zelf Niet meekomen maar ik geef een briefje mee aan mn mannelijke vriendjes met de vriendelijke groetjes&veel geluk in de hel van Charissa,ivy,eef,joyce&mij.Pijn zul je leiden,beloofd




    Serieus dat is zo laag hé


    even voor de dudelijk heid Siham stuurde het niet ik enzo die Ivy, Joyce en eef moesten er niet bij dat is er te veel aan. Ik had gwn eeven een slecht moment oké sorry maar ik weet neit waar ej het op hebt gekregen msn of Q. het is gebeurd punt.


    *He's the one.

    Nou lieve schat,het is je eigen do e schuld.Maar ik heb even een vriend van 22 van me ingeschakeld en die heeft je adres via netlog achterhaald.Je woont in Zwolle is het Niet en je adresje die weten we ook.Ik zal zelf Niet meekomen maar ik geef een briefje mee aan mn mannelijke vriendjes met de vriendelijke groetjes&veel geluk in de hel van Charissa,ivy,eef,joyce&mij.Pijn zul je leiden,beloofd




    Serieus dat is zo laag hé


    Waarom kan niemand mij uit een ruzie halen ik was weg, godverdomme mijn naam hoefde daar niet onder,!!! Jezus.! Ik was er niet bij, ik weet nergens wat vanaf, nee laten we Ivy er maar onder schrijven,..!!Dat is het beste als wij het doen zij ook,... Tjee


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Nou lieve schat,het is je eigen do e schuld.Maar ik heb even een vriend van 22 van me ingeschakeld en die heeft je adres via netlog achterhaald.Je woont in Zwolle is het Niet en je adresje die weten we ook.Ik zal zelf Niet meekomen maar ik geef een briefje mee aan mn mannelijke vriendjes met de vriendelijke groetjes&veel geluk in de hel van Charissa,ivy,eef,joyce&mij.Pijn zul je leiden,beloofd




    Serieus dat is zo laag hé


    Dat is idd laag >.<

    (...)
    Dat doe je niet.
    Het enige wat je doet is verkondigen dat je Siham een kutkind vind.




    Goed zoo !!!

    Je snapt me


    SLIMME JOL ^^

    Weet je Stop gewoon met deze ruzie en ieder gaat zijn weg, als je iets tegen een persoon hebt laat ej hem doen. Ik ben hier weg .


    *He's the one.