• Ik wil jullie graag mijn lieve kat laten zien die we nu bijna een jaar hebben.
    Het is niet duidelijk wanneer mijn kat geboren is. We hadden hem gevonden samen met zijn broertjes en zusje bij mijn oma. Dat is nu ongeveer een jaar geleden. We wilden eigenlijk helemaal geen nieuwe kat meer in huis nemen, maar ik ben zo blij dat we het toch gedaan hebben.
    Dit is mijn kat Nessie als kitten.


    Zijn beste vriendje is mijn hond.


    Hij houdt ook van slapen in vreemde posities, wat ons altijd doet lachen :3

    Hebben jullie ook zo'n lieve huisdieren?

    Och, wat een lieverd!

    Zelf heb ik een lapjeskat genaamd Lolo, vraag me niet hoe we haar ooit zo hebben kunnen noemen, een rooie kater genaamd Gibby, dit omdat het een ongelofelijke vreetzak is en het is een schattige kat, twee witte duiven die naamloos zijn en een lieve labrador genaamd Doortje. (:


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Awwh! Wat een lieverd :3

    Ik heb ook een kat en hij heet Pim.








    26 - 02 - '16

    Wat een schatje!

    Ik heb een kat, Molly, volgens mij is ze nu 2 jaar en niet een bepaald ras. ^^


    wat was dit ookalweer

    Wat een schatje! c:
    Ik heb er zelf ook 2, en begin augustus komt er een derde (en misschien vierde) bij, zijn allemaal Maine Coons. ^-^



    De wit/bruine is Bruce en de donkere Neve. En dit ventje komt er zeker nog bij, misschien samen met een broertje van hem!

    [ bericht aangepast op 21 juli 2014 - 21:54 ]


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Wat een schattige dieren!

    Ik heb er vier!
    Groempie de lapjeskat
    Whisky de zwarte kat
    Sloompie de zwart/witte kat
    Remi de zwart/witte kat met veel te korte staart waar een knikje inzit.(een kleine misvorming)


    Queer zijn is gewoon alles

    Aaahw wat een schatje<3

    Mijn kat heet James(: Drie keer raden waar ik die naam vandaag heb en je mag niet naar mijn username kijken


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Aww, hoe schattig zijn jouw dieren! (H) Leuk hoor!
    Ik heb helaas geen huisdieren, maar zou wel heel graag een hond of papegaai willen!


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Awww ze zijn zo lief!! <3

    Ik wil ook heel graag een kat maar dat kan helaas niet omdat mn vader allergisch is. Ik heb wel 2 hamsters :)
    Minnie en Noortje


    Treat people with kindness

    Ah wat lief!
    Ja ik heb ook een kat, Vledder, hij ligt het liefst overal in planten - tot frustraties van mijn moeder.

    Hier heeft hij de planten al kapot gemaakt (op de grote na)



    Siergras ligt ook heel lekker.



    .. net zoals de heide :')


    To infinity and beyond •

    Mijn drie jarige hond Macho.



    Mijn vijf jarige kat Pumba.



    En mijn twee konijnen Richie en Bolletje.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Awh cute!
    Zelf heb ik geen huisdieren meer.


    16 - 09 - '17

    Gibby. ;3



    Doortje. (:



    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    poepie,

    ik zelf heb een tijger poes. mensen hebben een nestje naar asiel gebracht met ondervoede kittens. daar hebben we een van gekocht Meeuwtje. meeuwtje bleek dood ziek tezijn toen ze bij ons kwam. plus veelste jong om weg te mogen van de moeder. het heeft een jaar geduurd voor ze zwaar genoeg was. ze is echt een wilde kat maar echt lief.


    Als je een boom was dan zal ik je omhelzen als een koala beertje

    Ik heb een kat van ongeveer een anderhalf jaar oud genaamd Voldemort, maar aangezien dat nogal lang is noem ik hem gewoon Voldie :3. En ik heb een mopshondje van ik heb geen idee hoeveel jaar die Puga heet ^-^.

    [ bericht aangepast op 21 juli 2014 - 23:52 ]


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Preciado schreef:
    Ik heb een kat van ongeveer een anderhalf jaar oud genaamd Voldemort, maar aangezien dat nogal lang is noem ik hem gewoon Voldie :3. En ik heb een mopshondje van ik heb geen idee hoeveel jaar die Puga heet ^-^.


    Ohmygod O.O
    Ik vind jouw kat zo cool.


    wat was dit ookalweer