• Ik wil jullie graag mijn lieve kat laten zien die we nu bijna een jaar hebben.
    Het is niet duidelijk wanneer mijn kat geboren is. We hadden hem gevonden samen met zijn broertjes en zusje bij mijn oma. Dat is nu ongeveer een jaar geleden. We wilden eigenlijk helemaal geen nieuwe kat meer in huis nemen, maar ik ben zo blij dat we het toch gedaan hebben.
    Dit is mijn kat Nessie als kitten.


    Zijn beste vriendje is mijn hond.


    Hij houdt ook van slapen in vreemde posities, wat ons altijd doet lachen :3

    Hebben jullie ook zo'n lieve huisdieren?

    DAWSONS schreef:
    (...)

    Ohmygod O.O
    Ik vind jouw kat zo cool.


    Haha, dankjewel.


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Ahw wat een cutie is het!
    hihi ik ga ook de foto's plaatsen van mijn diertjes...

    Dit is mijn lieve Hamstertje "Moffeltje" Heb haar mee genomen van de dierenwinkel waar ik stage liep. ze werd te oud voor de verkoop en zou mee genomen worden door een opkoper voor slangen.


    Dit is onze nieuwe Main coon Kitten "Guus" Ik heb toen we hem kregen een topic aangemaakt en er waren mensen die hem wilde stelen (cat)


    Zijn vriendinnetje "Lucy" Ze is een Europese kort haar.


    Mijn nieuwe Cavia vriendinnetje die hier nu ander halve week is "Isis" In December wil ik een nestje met haar en mijn andere cavia fokken.


    En dit is dus mijn andere Cavia "Sparky" Hij had long ontsteking en schurft toen we hem kregen, en hij was pas 2 weken oud! Heb hem helemaal met de hand op moeten voeden.


    Mijn teddy widder "Teddy" ze is overigens de moeder van de onderstaande 2 konijnen.


    En dit is zoon lief "Angel"


    En onze rotzak "Puck"


    Ze had nog een zoon genaamd "Hope" Maar die heb ik moeten verkopen omdat 5 konijnen (konijn 5 is inmiddels overleden dat was de vader "Saartje" ) te veel voor mij werd
    en onze oude jack russel van 12 "Kwispel"


    En als laatste onze Mechelse herder "Iris"



    Voor de mensen die het zich afvragen.., ik woon gewoon in een rijtjeshuis hoor :Y)

    [ bericht aangepast op 22 juli 2014 - 10:51 ]


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Ik héb er ooit negen gehad, nu heb ik er nog één. Bij m'n vader had ik er acht (eerst twee, en dan kwam er één bij die zwanger leek te zijn van vijf katten): Titus Andronicus (maar iedereen noemt 'm Titus), Ienimini (die eigenlijk Marcus Aurelius heette, maar m'n zus en ik waren toen nog jong en konden dat niet uitspreken), Maurice (waarvan we dachten dat het een jongen was, maar het bleek toch een vrouwtje te zijn) en dan d'r vijf kittens: Gnab (gezien die van alles bang was), Corrosie (die was helemaal rost), Sneeuwkool (want die was helemaal zwart met een witte stip aan zijn buik), Felleke (aangezien dat de felste was van de vijf) en Koffie (want die had de kleur van koffie). En dan had ik bij m'n moeder nog een half-langharige kat "De Joeri", vanwege die reclames op TV. Dat was echt een superlieve kat, die wou niet eten voordat-ie een knuffel kreeg.

    Nu blijft enkel nog Titus over, want we vermoeden dat de rest vergiftigd is door een duivenmelker in ons straat (wat De Joeri betreft, die is overreden geweest. Ik was er écht niet goed van) en wat er van Felleke is gekomen, weet ik niet, want die hebben we weggegeven aangezien acht katten m'n vader nét iets teveel was.

    Meet Poes:


    und Poes:



    *.*

    [ bericht aangepast op 22 juli 2014 - 12:06 ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik heb 10 vissen gehad, 8x opnieuw Alvis & Oscar en de laatste 2: Blub & Plof (Plof omdat zijn ogen precies gingen ontploffen xD)
    Mijn beagle Frijol
    En mijn valkparkietje Emilio
    Mijn gerbils Bonnie en Clyde
    En ik heb van niemand een fatsoenlijke foto :Y)

    [ bericht aangepast op 14 jan 2015 - 15:08 ]


    I've hurt you again. How foolish can one man be?

    Wij hebben een kat, Muffin (:


    Han såg ut så som drömmar känns som.

    Ik heb 2 kittens en een loge kitten voor nog 2 weekjes. En het zijn echt de liefste katten ooit. ^^


    -

    Die foto's zijn schattig,

    Ik heb een parkiet 'Vonk'
    Een kat 'Jack Daniels'
    Twee cavia's met de naam 'Peper' en 'Cream'

    Meer niet eigenlijk.


    Vampire + Servant = Servamp