• Hooi mede Quizletters,
    Volgend jaar ga ik over naar 6 Techniek-Wetenschappen en moet ik dus mijn GIP (geïntegreerde proef) maken met twee andere personen. Voor de zomervakantie hebben we de opdracht gekregen om al over een onderwerp na te denken en er op z'n minst drie te bedenken, zodat we die de eerste schooldagen onze onderwerpen al vast kunnen leggen. Dit onderwerp moet rond het thema 'Beweging' gaan. En dus, omdat augustus ineens heel dicht bij de deur is en ik zo slecht ben in beslissingen maken dat ik vaak meer dan één dag nodig heb om überhaupt te kiezen tussen bijvoorbeeld twee mogelijke covers voor een verhaal, ga ik die maand nodig hebben om mijn onderwerpen te zoeken.
    Nu is het probleem dat ik helemaal niet weet waar te beginnen met onderwerpen zoeken, of waar ik mee rekening moet houden. Ik weet dat we er een relatief groot werkstuk over moeten maken en dat we er dus veel informatie over moeten kunnen vinden - en dat we er een practicum rond moeten kunnen maken - maar dat is zowat het enige.
    Is er enig iemand van jullie die ooit ook een gip of iets gelijkaardig heeft moeten doen en me wat tips kan geven omtrent het zoeken van een onderwerp?


    Ex astris, sciencia