• Iedereen heeft problemen, maar hoeveel zijn er zo erg dat je naar een inrichting moet? We weten allemaal dat een beroemdheid ook problemen heeft, maar hebben ze problemen die ze hun carrière kan kosten? Je merkt het misschien niet, maar bij sommigen word dit probleem steeds groter. Het word zo erg dat ze de inrichting wel in móeten, voordat het echt mis gaat.. Volg het leven van de beroemdheden in de inrichting, waar ze allemaal proberen van hun grote probleem af te komen..

    Beroemdheden:

    - Niall Horan - NiallerBoo
    - Austin Carlile - Preciado
    - Ashton Irwin - NinjaIrwin
    - Liam Payne - DAWSONS
    - Dylan O'Brien - Bohen
    - Michael Clifford - Kjellberg
    - Nina Dobrev - Eighteen
    - Ellie Goulding - Felis
    - Demi Lovato - Hemwin
    - Ariana Grande - ArianatorXx
    - Victoria Justice - Mevalina
    - Camilia Karla Cabello - gereserveerd door Daoine

    Verzorgers: (Denk aan psychiaters, verplegers etc.)
    - Psychiater - gereserveerd door KodaIine
    - Stagiaire psychiater - Abbeygaill McLaughlin - xoChantay
    -
    -
    -

    Invullen
    Beroemdheid/Verzorger:
    Naam:
    Leeftijd:
    Werk:
    Probleem:
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Extra:


    Regels
    - Ik wil van elke band/serie etc maximaal twee personen zien! Ik wil dus niet dat bijvoorbeeld heel One Direction in de inrichting zit!
    - Maximaal 2 personages p.p! 1 jongen en 1 meisje!
    - Minimaal 200 woorden
    - Reserveringen blijven 48 uur staan
    - Geen eendagsvliegen! Zorg dat je minstens 2x per week reageert, doe je dat niet zonder dat je een reden hebt opgegeven dan gooi ik je zonder pardon eruit!
    - Maak de RPG geen sneltrein, zorg dat iedereen het kan volgen! Spam dus niet met zijn tweeën het topic onder!
    - Geen ruzie OOC!
    - Bestuur alleen je eigen personage!
    - 16+ mag


    Praattopic

    Dit topic is al eerder gestart door Bohen. De rechten van dit topic gaat dan ook naar haar.

    [ bericht aangepast op 25 juli 2014 - 23:37 ]


    Even the death deserves a song.

    Mag ik Selena Gomez?


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,










    Beroemdheid/Verzorger:
    Naam:
    Dylan O'Brien.
    Leeftijd:
    Dylan is nu 22 jaar.
    Hij is geboren in New York op 26 augustus 1991.
    Werk:
    Dylan is acteur. Zijn bekendste rol is die van Stiles Stilinski in de serie 'Teen Wolf'.
    Verder speelt hij ook nog in films zoals 'The Internship' en 'The Maze Runner'.
    Probleem:
    Dylan heeft last van extreme nachtmerries en in het dagelijks leven lijd dit tot hallucinaties en stemmen in zijn hoofd. Hij is bang om te slapen en probeert zo lang mogelijk wakker te blijven. Als hij slaapt is het misschien maar voor drie tot vier uur, als hij geluk heeft tenminste.
    Uiterlijk:
    Dylan heeft een niet al te bijzonder uiterlijk, hij kan qua uiterlijk eigenlijk als een gewone jongen door het leven. Toch wordt hij door veel mensen, en dan vooral tienermeisjes, vaak genoeg als 'mooi' of 'cute' beschreven. Dylan heeft een blanke huid die niet snel verbrand, maar ook echt niet heel snel bruin wordt. Hij heeft een paar kleine moedervlekjes over zijn lichaam verspreid. Hij heeft er een paar op zijn armen en rug en ook een paar kleine op zijn gezicht. Dylan heeft kort, donkerbruin haar. Hij heeft het meestal wat omhoog staan, maar soms doet hij er niks aan. Dylan heeft karamelbruine ogen die meestal een vrij onschuldige, lieve blik bevatten. De laatste tijd is dit echter veranderd naar gebroken en bang. Onder zijn ogen bevinden zich donkere wallen die hij heeft gekregen door het sterke slaapgebrek. Dit zorgt ervoor dat hij tegenwoordig altijd een vermoeide uitstraling heeft. Dylan is 1.80 lang en je kan hem niet echt een slungel noemen. Dylan heeft wel spieren. Ze zijn misschien niet zo zichtbaar als bij anderen, maar ze zijn niet onzichtbaar. Dylan heeft meestal gewoon simpele kleding aan, hij houdt niet van al die extra dingen.
    Karakter:
    Dylan is een lieve jongen die veel om zijn familie, vrienden en fans geeft. Hij is zorgzaam en beschermend over ze, zelfs over fans die hij nog niet in het echt heeft gezien. Hij weet dat hij nooit beroemd kon worden zonder zijn dierbaren en fans, dus hij is daar dankbaar voor. Dylan probeert nog steeds zijn lieve karakter te tonen, ookal zit hij nu hier. Hij denkt altijd dat het zijn eigen schuld is en dat zijn familie, vrienden en fans daar niks mee te maken moeten hebben. Dylan was vrij zelfverzekerd, maar door de hallucinaties en stemmen is dit verminderd. Dylan staat bekend om zijn sarcasme, en ondanks zijn onzekerheid zal hij dit nog steeds vaak gebruiken. Dylan is zich er soms niet van bewust dat de dingen die hij zegt nogal hard kunnen zijn en hij heeft het dan ook echt pas door als iemand het zegt.
    Extra:
    Dylan zit ondertussen al 3 maanden in inrichting, en echt veel vooruitgang is er niet geboekt. Dylan is hetero en single. Zijn ex kon het niet meer aan en verliet hem, hierdoor werd het juist nog erger en zat hij nog geen maand later in de inrichting.

    [ bericht aangepast op 23 juli 2014 - 21:12 ]


    El Diablo.



    Beroemdheid/Verzorger: Beroemdheid.
    Naam: Demetria Devonne Lovato. Ookwel bekend als Demi Lovato.
    Leeftijd: Demi is geboren op 20 augustus 1992. Wat haar dus 22 jaar oud maakt. Bijna 23.
    Werk: Demi is een singer/songwriter en een actrice. Ze is vooral bekend geworden met haar rol Mitchie in Camp Rock 1 & 2. Ook speelde ze Allison, Sonny, in Sonny with a chance. Verder speelde ze als jonger kind nog in een tv serie en speelde ze met Selena Gomez in een film. Na dit besloot Demi zich te concentreren op de muziek. In 2013 werd ze jury lid in The X Factor USA.
    Pobleem: Een terugval. Dus weer etensproblemen, zich zelf snijden en depressief. Dit allemaal door meer haat die ze heeft. Ook nam ze soms weer drugs. Ze zegt nu dat die jaar rehab voor niets was. En nu zit ze er weer.
    Uiterlijk: Demi is van nature geboren met lichtbruine haren. Maar in de loop der jaren is dit vaak geverfd. Van lichtbruin naar donkerbruin, naar zwart, rood, blond, blauw, roze en bruin blond. Nu heeft ze het weer totaal blond. Haar ogen hebben een donkere bruine chocolade kleur en worden omringd met donkere wimpers die altijd mascara mee dragen. Op haar lippen heeft ze vaak rode lippenstift of een natuurlijke kleur. Vaak is haar make-up natuurlijk alhoewel soms ook niet. Demi's huid is erg licht en op haar polsen zitten wat littekens waar tatoeages over heen zijn gekomen. Sinds de laatste tijd zijn er meer littekens bij gekomen. Ze heeft best veel tatoeages. Demi is dun, en dit keer voor al de tweede keer in haar leven erg dun. Meestal loopt ze met een nep glimlach rond.
    Karakter: Demi is al iets vroeger volwassen geworden door het gepest. Hierdoor is ze ook sterk maar ook weer kwetsbaar. Vroeger was ze erg verlegen en stil en na de rehab was ze een vrolijke en enthousiaste meid. Door haat is dit weer naar beneden gegaan. Demi heeft altijd al problemen gehad met anderen vertrouwen en heeft dit nog steeds. Ze is best wel geduldig en wordt niet snel boos. Eerder geërgerd dan boos. Demi vertelt niet graag over zich zelf en is het liefst alleen. Ze huilt best wel snel. Soms heeft ze woede uitbarstingen of huilbuien. Ook heeft ze op momenten niemand om zich heen. De enige die Demi helemaal kennen zijn haar familie en Nick. Verder niemand. Zelfs haar psycholoog niet. Demi schrijft nog vaak liedjes en legt hier haar gevoelens in.
    Extra: x


    Bweoem x)

    [ bericht aangepast op 24 juli 2014 - 12:27 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded



    Beroemdheid/Verzorger: Beroemdheid
    Naam: Austin Robert Carlile
    Leeftijd: Zesentwintig jaar, op zevenentwintig september wordt hij zevenentwintig
    Werk: Austin is de screamer van de metalcore band Of Mice & Men
    Probleem: Al een tijdje heeft Austin last van paniekaanvallen. Het begon toen hij net van het podium af kwam, zijn zicht werd wat slechter en alles begon ineens voor hem te draaien. Hij zakte in elkaar en kreeg de gedachten dat hij dood ging, terwijl hij het gevoel kreeg alsof iemand zijn keel dichtkneep. Een week later gebeurde precies hetzelfde in het park, en zo gebeurde het steeds meer. Uiteindelijk is Austin maar naar de kliniek gestuurd omdat de paniekaanvallen maar niet ophielden.
    Uiterlijk: Austin heeft kort bruin haar waar hij vaak een beanie overheen draagt, en heeft chocoladebruine ogen waar altijd wel een vrolijke twinkel in is te zien. Doordat hij zo'n 1.93 is steekt hij boven de meeste mensen uit, wat hem vrij weinig kan schelen. Austin is zo lang omdat hij van zijn moeder het Marfan Syndroom heeft geërfd. De meeste mensen met het Marfan Syndroom zijn erg lang, en zijn ook vaak erg dun, vandaar dat Austin dat ook is. Met zijn vol getatoeëerde lichaam valt hij snel op in een kleine menigte. Door zijn grote liefde voor tattoos laat hij er steeds weer een paar bij zetten, zijn doel is dan ook om op zoveel mogelijk plekken iets getatoeëerd te hebben. Naast tattoos heeft Austin ook een neuspiercing die hij altijd wel in heeft. Wat je na een tijdje opvalt aan hem is dat hij altijd zijn grote glimlach op zijn gezicht heeft staan. Het maakt niet uit hoe hij zich voelt, de glimlach zal niet zo snel weggaan.
    Karakter: Niemand kan tegen het lieve en zorgzame karakter op van Austin. Hoe aardig, vriendelijk of zorgzaam je ook bent, het zal vrij weinig uitmaken. Austin zal de allerliefste man zijn die je ooit zult ontmoeten. Hij lacht altijd, gaat vrolijk door het leven en helpt alles en iedereen. Zodra je - je hebt voorgesteld aan hem zal hij je als een vriend beschouwen, en het altijd voor je opnemen. Wat voor slechts je ook gedaan hebt, hij zal echt altijd het positieve in je naar buiten halen. Natuurlijk heeft hij ook wel eens dagen dat hij enorm down is, maar zelfs dan probeert hij je op te vrolijken. Soms is Austin eigenlijk gewoon een groot kind. Hij vindt het heerlijk om grappen met je uit te halen, en kan zich om de kleinste dingen al helemaal kapot lachen. Pas als je iemand die dierbaar voor hem is hebt gekwetst, moet je oppassen voor Austin. Hij zal eerst nog rustig blijven, maar als je doorgaat kan het uitlopen tot een serieus gevecht. Zo is hij gearresteerd voor het in elkaar slaan van een man, omdat die man van alles zei over Katelyn Norman, een Of Mice & Men fan die gestorven is aan botkanker. Dat bewijst dat Austin niet bang is om een paar klappen uit te delen zodra je hem echt woedend hebt gemaakt. Een echte vriendschap zal je dan ook niet meer zo gemakkelijk krijgen met hem.
    Extra: Toen Austin zeventien was is zijn moeder overleden. Hij en zijn vader hebben het enorm moeilijk gehad, en pas na een paar jaar waren ze er overheen. Nog niet helemaal, maar dat zijn ze nu nog steeds niet. Zo heeft Austin enkele tattoos laten zetten voor zijn moeder, en heeft hij meerdere liedjes geschreven voor Of Mice & Men die over zijn moeder gaan, waaronder het bekende liedje Second & Sebring. Ook heeft Austin zijn beste vriend Mitch Lucker verloren, dit is pas een paar jaar geleden gebeurd. Mitch was de screamer van de band Suicide Silence, en een echt goede vriend van Austin.
    Nu kan hij weer gewoon met een glimlach praten over zijn moeder en zijn beste vriend omdat Austin weet dat nog meer tranen toch geen zin hebben.

    [ bericht aangepast op 23 juli 2014 - 23:49 ]


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Alles is aangepast!


    Even the death deserves a song.

    Mag ik een psychiater?


    Bowties were never Cooler

    Beroemdheid/Verzorger: beroemdheid.


    Naam: Victoria Justice


    Leeftijd: 21 jaar
    Werk: Victoria is een actrice, zangeres en danseres.

    Probleem: Victoria heeft last van vreemde geluiden. Ze hoort mensen die er niet zijn en die ook niet horen te leven. Het zijn geesten. Victoria wordt er bang van en soms wel gek.
    Uiterlijk: Victoria Justice is een bruinharig meisje. Haar haren zijn bers lang en donker. Ze heeft een slank maar toch wat mager figuur. Zie hier :

    Haar 1m66 maken haar niet de grootste maar gelukkig zie je dat niet vaak. Dat komt omdat Victoria vaak hoge hakken aandoet. Ze is best wel aantrekkelijk. Ze heeft donkerbruine ogen, een klein neusje en witte tanden. Ze kleedt zich vaak vrouwelijk en in de mode. Ze volgt ook altijd de mode en wil er perfect uitzien
    Karakter: Victoria is een grappig meisje. Ze kan echt heel aardig zijn maar als ze niet goed-geheumeurd is (wat wel vaker is) kan ze echt irritant zijn. Ze staat graag in het middelpunt van belangstelling. Ze vindt het echt leuk als iemand veel aandacht voor haar besteed. Dan beginnen haar ogen te blinken en glimlacht ze vaak. Alicia is niet echt bang om naar mensen toe te gaan.. Bij haar vrienden voelt ze zich best veilig, maar bij bij de camera's enzo voelt ze zich nooit op haar gemak. Victoria is ook snel jaloers op mensen die meer aandacht krijgen. Ze heeft niet echt geheimen, het is een open boek ! Ze doet er alles aan om populair te zijn bij de fans.
    Extra: / komt misschien nog


    I'm not perfect, but I'm glad because perfect is boring

    Mag ik een stagaire zijn? Stagaire in opleiding tot psycholoog/psychiater?


    Beroemdheid/Verzorger: Verzoger
    Naam: Abbeygaill McLaughlin.
    Leeftijd: 19, bijna 20.
    Werk: Een stagaire in opleiding tot psychiater/psycholoog, ze loopt met een psychiater/psycholoog mee, helpt die en mag soms ook zelf een 'patiënt' behandelen, wel onder toezicht natuurlijk. Als ze niets te doen heeft helpt ze in de inrichting met koffie zetten of iets dergelijks simpels.
    Probleem: / (heeft een verzorger die?)
    Uiterlijk: Abbeygaill heeft donkerbuin haar tot over haar schouders en mooie, blauwe (Blauw-grijze) ogen. Haar grijze ogen vertellen je precies hoe ze zich voelt, soms kan het zo zijn dat haar mond lacht, maar dat haar ogen verdrietig staan. Verder is ze heel smal gebouwd en niet erg lang. Maar doordat ze klein is moet je niet denken dat ze schattig is of je niets kan maken. Ze heeft een erg smalle taille maar haar heup- en borstomvang is ongeveer het zelfde, waardoor ze een prachtig zandloper figuur heeft. Verder heeft ze een smal gezicht, met een wat scherpere kaaklijn en rechte, witte tanden.
    Karakter: Abbeygaill is een erg nieuwsgierig en leergierig meisje, haar studie staat dan ook op de eerste plaats, daarna haar vrienden en familie. Wel zorgt ze er wel altijd voor dat ze er verzorgd uit ziet, maar ze is niet het type dat zich graag opmaakt of 'over-dressed' de deur uit gaat. Ze is niet zo snel ergens bang voor en lacht haast altijd. Mensen vertrouwen Abbeygaill snel en ze heeft een rustgevende, kalmerende uitstraling. Abbey is niet alleen loyaal aan haar studie, maar ook aan mensen. Doordat ze zo erg bezig met haar studie vergeet ze soms kind te zijn en heeft een een klein minpuntje op het sociaal gebied.
    Extra: Ze woont op zich zelf.



    [ bericht aangepast op 24 juli 2014 - 12:54 ]

    KodaIine schreef:
    Mag ik een psychiater?


    Ik zet je erbij c:


    Even the death deserves a song.

    xoChantay schreef:
    Mag ik een stagaire zijn? Stagaire in opleiding tot psycholoog/psychiater?


    Ja hoor, ik zet je erbij :>


    Even the death deserves a song.

    Btw, ik moet nu een paar dagen werken, ik heb wel wifi op mijn mobiel, maar laptop niet bij me, ik weet niet of ik op mijn mobiel op Q kan, maar als ik weer thuis ben lees ik alles door en reageer ik, oke?

    xoChantay schreef:
    Btw, ik moet nu een paar dagen werken, ik heb wel wifi op mijn mobiel, maar laptop niet bij me, ik weet niet of ik op mijn mobiel op Q kan, maar als ik weer thuis ben lees ik alles door en reageer ik, oke?


    Is niet erg, er zijn meerdere die er niet zijn in verband met werk en vakantie. Je personage staat er trouwens bij!


    Even the death deserves a song.



    Beroemdheid:
    Naam: Justin Drew Bieber.
    Leeftijd: 20, hij word 21 op 1 maart.
    Werk: Zanger.
    Probleem:
    Uiterlijk: Justin heeft bruin haar, wat hij vaak verschillend draagt en heeft gedragen. Door de jaren heeft hij verschillende stijlen gehad en iedere stijl lijkt hem goed te staan, volgens de Beliebers dan. Bijvoorbeeld met een pony of in een kuif. Zijn haar heeft hij een lange tijd bedekt met snapbacks.
    Met een basic shirtje en een baggy jeans vind hij zijn look prima, maar met een jasje of bloesje vind hij het ook helemaal prima. Al kan hij een chique pak ook zeker hebben. Hij is niet bepaald de langste maar hij is ook zeker niet klein. (Rond de 1.75)
    Karakter: Onbezorgd is een van de dingen die je bij Justin wel kan aanvinken. Over dingen denkt hij niet te veel na en het zal wel goed komen voor hem. Moeite om iets goed te maken zul je hem ook niet snel zien doen, omdat hij denkt dat tijd het wel zal oplossen. Daarom moet je als je ruzie met hem hebt, niet te veel verwachten van hem.
    Koppig is ook zeker iets wat bij hem past. Als hij iets in zijn hoofd heeft zal hij dit uitvoeren en het boeit hem weinig weinig wat hij daar voor zal moeten doen. Maar door deze koppigheid is hij ook vaak genoeg in de problemen gekomen, maar zelf ziet hij nooit in wat hij heeft gedaan.
    Ondanks zijn koppig en onbezorgdheid is hij wel iemand die je kunt vertrouwen. Misschien zul je niet altijd het beste antwoord terug krijgen, waarschijnlijk vaak maar een onzin antwoord, maar toch zal je altijd je verhaal kunnen vertellen en zal hij naar je luisteren.
    Zoals je al ziet in deze tweet is muziek erg belangrijk voor hem en hij kan zich er ook echt in uiten. Niet alleen in zingen, maar ook in drummen, gitaar of pianospelen. Muziek is hem aangeleerd sinds hij een kleine Justin was en nog steeds doet het veel met hem.
    Extra:

    NVM deze rol doet niet meer mee
    Justinhaters please no hate D:

    [ bericht aangepast op 25 juli 2014 - 15:27 ]


    wat was dit ookalweer

    :S

    Joke. I dont like him, but dont hate!

    [ bericht aangepast op 24 juli 2014 - 16:31 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Dubbelpooost.

    [ bericht aangepast op 24 juli 2014 - 16:37 ]


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.