• Iedereen heeft problemen, maar hoeveel zijn er zo erg dat je naar een inrichting moet? We weten allemaal dat een beroemdheid ook problemen heeft, maar hebben ze problemen die ze hun carrière kan kosten? Je merkt het misschien niet, maar bij sommigen word dit probleem steeds groter. Het word zo erg dat ze de inrichting wel in móeten, voordat het echt mis gaat.. Volg het leven van de beroemdheden in de inrichting, waar ze allemaal proberen van hun grote probleem af te komen..

    Beroemdheden:

    - Niall Horan - NiallerBoo
    - Austin Carlile - Preciado
    - Ashton Irwin - NinjaIrwin
    - Liam Payne - DAWSONS
    - Dylan O'Brien - Bohen
    - Michael Clifford - Kjellberg
    - Nina Dobrev - Eighteen
    - Ellie Goulding - Felis
    - Demi Lovato - Hemwin
    - Ariana Grande - ArianatorXx
    - Victoria Justice - Mevalina
    - Camilia Karla Cabello - gereserveerd door Daoine

    Verzorgers: (Denk aan psychiaters, verplegers etc.)
    - Psychiater - gereserveerd door KodaIine
    - Stagiaire psychiater - Abbeygaill McLaughlin - xoChantay
    -
    -
    -

    Invullen
    Beroemdheid/Verzorger:
    Naam:
    Leeftijd:
    Werk:
    Probleem:
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Extra:


    Regels
    - Ik wil van elke band/serie etc maximaal twee personen zien! Ik wil dus niet dat bijvoorbeeld heel One Direction in de inrichting zit!
    - Maximaal 2 personages p.p! 1 jongen en 1 meisje!
    - Minimaal 200 woorden
    - Reserveringen blijven 48 uur staan
    - Geen eendagsvliegen! Zorg dat je minstens 2x per week reageert, doe je dat niet zonder dat je een reden hebt opgegeven dan gooi ik je zonder pardon eruit!
    - Maak de RPG geen sneltrein, zorg dat iedereen het kan volgen! Spam dus niet met zijn tweeën het topic onder!
    - Geen ruzie OOC!
    - Bestuur alleen je eigen personage!
    - 16+ mag


    Praattopic

    Dit topic is al eerder gestart door Bohen. De rechten van dit topic gaat dan ook naar haar.

    [ bericht aangepast op 25 juli 2014 - 23:37 ]


    Even the death deserves a song.

    Hemwin schreef:
    (...)

    Jake Abel, more I don't have to say.


    Bandleden zijn knapper dan acteurs :c. Jake Abel, Andrew Garfield en Evan Peters zijn wel leuk.


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Preciado schreef:
    (...)

    Bandleden zijn knapper dan acteurs :c. Jake Abel, Andrew Garfield en Evan Peters zijn wel leuk.


    WSDEFGLWETGKGKHTK:RHLEKRHLLRERLMREMLRMRLGKNLMKJ!

    Ik ben van acteurs EN bandleden. En dan alleen van PJ, HP, TMI, 1D, 5SOS


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Hemwin schreef:
    (...)

    WSDEFGLWETGKGKHTK:RHLEKRHLLRERLMREMLRMRLGKNLMKJ!

    Ik ben van acteurs EN bandleden. En dan alleen van PJ, HP, TMI, 1D, 5SOS


    Ken ik niet, die van HP zijn wel oké, ken ik niet, gatverdamme, en MICHAEEEEL <3.


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Praattopic zodat jullie verder kunnen spammen, haha.


    Even the death deserves a song.

    Eighteen schreef:
    'You have to learn the rules of the game. And then you have to play it better than anyone else.'




    Beroemdheid/Verzorger:
    Beroemdheid
    Naam:
    Nikolina Konstantinova Dobreva, maar beter bekend als 'Nina Dobrev'
    Leeftijd:
    25, 9-1-1989
    Werk:
    Actrice en model. Ze is erg bekend geworden door haar rol in 'The Vampire Diaries' als Elena Gilbert en Katherine Pierce.
    Probleem:
    • Bipolaire stoornis en angstaanvallen.
    Nina heeft een bipolaire stoornis, dus hevige stemmingswisselingen. De ene keer is er een kans dat ze erg kwaad op iemand is zonder rede en in zo'n situatie kan ze van alles door de kamer heen gooien, wat er ook in haar handbereik zit. Dan zit ze de andere keer huilend in een hoekje. Nina moet grote hoeveelheden pillen inslikken voor haar bipolaire stoornis, maar ze werken niet altijd even goed.
    Buiten een bipolaire stoornis heeft Nina ook angstaanvallen. Ze kan opeens neerstorten in de midden van de hal en gaan schreeuwen. De hoeveelheid voor deze stoornis is ook onmenselijk, maar hoeveel ze er ook probeert tegen te vechten, het lukt maar niet.
    Uiterlijk:
    • 01 02 03 04
    Nina heeft prachtige lange bruine lokken die tot haar borsten komen gepaard met bruine ogen. Haar lengte is niet erg lang - zo''n 1.70, maar gecompenseerd door de hakken die ze zo nu en dan draagt heeft ze dan wel de lengte van de andere meiden. Nina's figuur is vrij slank, maar je ziet toch haar vrouwelijke rondingen naar voren komen. Haar kledingstijl is over het algemeen gewoon normaal casual - een overhemd, jeans en een paar laarzen, maar als ze echt naar iets formeel moet, gaat ze aandacht aan haar uiterlijk besteden.
    Karakter:
    Nina is een aardig en spontane vrouw om mee om te gaan. Maar soms floept er een geheim van iemand anders uit haar mond die haar toevertrouwd was, maar meer niet. Ze heeft pillen voor haar stemmingswisselingen en agressieproblemen, ze wordt zelf gek van de hoeveelheid pillen ze moet nemen. Door haar stemmingswisselingen kan ze soms raar overkomen, de ene keer heel erg vrolijk, de andere keer reageert ze fel. Als je haar eenmaal kent, wen je er wel aan. Haar agressieproblemen zijn niet echt een groot probleem, maar samen met haar stemmingswisselingen is het gevaarlijk. Soms kan het uit de hand lopen en kan ze zichzelf niet tegenhouden. Dan kan het wel eens voorkomen dat ze voorwerpen door de kamer gaan gooien. Later koelt ze wel af, maar daar moet je wel geduld voor hebben. Ze heeft over het algemeen een leuk karakter, maar hier en daar een duister iets. Aan de andere kant kan ze toch wel wat geniepig en chanterend zijn, als ze eenmaal iets wilt, gaat ze het ook nog krijgen - wat er ook in de weg staat. Ze heeft geleerd hoe ze met andermans spelletjes mee moet spelen en probeert het dan altijd ook slimmer te spelen. Daarbij ook haar levensquote; 'You have to learn the rules of the game. And then you have to play it better than anyone else.'
    Extra:


    Ze is wel klaar, denk ik.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Eighteen schreef:
    (...)


    Ze is wel klaar, denk ik.


    Helemaal goed :>


    Even the death deserves a song.

    Beroemdheid/Verzorger: Beroemdheid


    Naam: Ariana Grande
    Leeftijd: 21 jaar
    Werk: Actrice en zangeres.
    Probleem: Ze heeft haar zelfvertrouwen verloren, en is bang om nog het podium op te gaan. Ze is best verlegen geworden met de meeste mensen.
    Uiterlijk: Ariana is een hele kleine vrouw. Ze heeft lichtbruine haren die wat gekruld zijn. Vroeger waren haar haren rood, maar dat heeft ze verandert. Ze is best mager en heeft een mooi figuur. Ze is 1m53 lang. Dat vindt ze best spijtig aan zichzelf. Haar ogen zijn donkerbruin. Ze heeft een lief klein neusje. Ariana draagt graag schattige kleding. Zoals rokjes, kleedjes. Ze is erg vrouwelijk.
    Karakter: Ariana is best verlegen en durft niet zo veel. Vroeger was het een enthousiast zonnetje. Niemand weet hoe het komt dat haar zelfvertrouwen weg zijn. Maar zij vindt het in ieder geval spijtig, ze kan behulpzaam en aardig zijn. Maar ze is niet erg sociaal meer. Ze heeft het moeilijk om vrienden te maken. Ze zou ook nooit zelf een gesprek beginnen. Als ze begint te praten wordt ze helemaal rood.
    Extra: Ariana was vroeger juist het zonnetje in huis !

    [ bericht aangepast op 12 aug 2014 - 14:48 ]


    ~ I have found that if you love life, life will love you back.

    Ik kan niet wachteb om te beginnen *stuiter stuiter*


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    NiallerBoo schreef:
    Ik kan niet wachteb om te beginnen *stuiter stuiter*

    Ik ook nie(hoera)


    ~ I have found that if you love life, life will love you back.

    Owja
    Irishnialler is NiallerBoo geworden


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Zo weer verder met Justin. Oeff. Ik ken Justin beter dan Liam, maar toch heb ik meer moeite om hem te maken :')


    wat was dit ookalweer

    NiallerBoo schreef:
    Owja
    Irishnialler is NiallerBoo geworden


    Sorry, vergeten bij te zetten! Ik verander het meteen.


    Even the death deserves a song.

    Zodra de vijf anderen het helemaal hebben ingevuld kunnen we beginnen.


    Even the death deserves a song.

    Ik kan zondag pas mijn rol afmaken, is dit een probleem?


    26 - 02 - '16

    Felis schreef:
    Ik kan zondag pas mijn rol afmaken, is dit een probleem?


    Nee hoor, ik zal je van de reservering afhalen aangezien je - je rol al een heel stuk in hebt gevuld :>


    Even the death deserves a song.