• Ik zie steeds meer van die voor meiden topics en ik dacht misschien om een aparte index of afdeling te maken voor meiden ( niet dat ik de jongens verbied om daar heen te gaan hoor) maar ik zie steeds meer meiden en vrouwen van die heel persoonlijke vragen te stellen. Ik weet dat ze nu thuishoren onder lifestyle maar het is alleen een suggestie. En ja er mag van mij uit ook een jongensafdeling of zoiets komen :P it would only be fair enough.


    Als het er ook komt voor de meiden dan ook voor de jongens want de jongens zullen ook wel hun persoonlijke dingen kwijt willen

    ik begrijp als het word afgewezen. Het is dus zoals de titel zegt een suggestie ;)

    [ bericht aangepast op 23 juli 2014 - 22:54 ]


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Voor, als er dan hetzelfde komt voor jongens.


    Physics is awesome

    Winhood schreef:
    Voor, als er dan hetzelfde komt voor jongens.


    Yup


    26 - 02 - '16

    Winhood schreef:
    Voor, als er dan hetzelfde komt voor jongens.



    Natuurlijk, strijd ik ook helemaal niet af.


    En sorry voor de rest want ik weet niet hoe men zoiets noemt in de index


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Winhood schreef:
    Voor, als er dan hetzelfde komt voor jongens.


    wat was dit ookalweer

    TheBadWolf schreef:
    (...)


    Natuurlijk, strijd ik ook helemaal niet af.


    En sorry voor de rest want ik weet niet hoe men zoiets noemt in de index


    Het was ook niet aanvallend bedoelt, meer zo van liever dat er dan meteen voor meisjes en jongens iets komt. Zodat de jongens niet het gevoel krijgen dat de meisjes/meiden worden voor getrokken.


    Physics is awesome

    Winhood schreef:
    Voor, als er dan hetzelfde komt voor jongens.


    Idd, deze site is namelijk geen meisjessite. Ookal is de meerderheid van dat geslacht.


    Queer zijn is gewoon alles

    Ik vind het zelf een beetje dubbel. Het lijkt op die manier misschien alsof we een groot onderscheid tussen geslachten maken. Ik ben zelf tegen.

    [ bericht aangepast op 23 juli 2014 - 22:45 ]


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Winhood schreef:
    (...)

    Het was ook niet aanvallend bedoelt, meer zo van liever dat er dan meteen voor meisjes en jongens iets komt. Zodat de jongens niet het gevoel krijgen dat de meisjes/meiden worden voor getrokken.


    Daarom... hmmm ik heb een verkeerde titel gebruik, oeps

    Oke kan een moderator even de titel veranderen?


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    ^ Wat wil je dat er in je titel komt te staan? (:


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Debbaut schreef:
    (...)

    Idd, deze site is namelijk geen meisjessite. Ookal is de meerderheid van dat geslacht.


    Daarom en het zou dan wel zo eerlijk zijn.


    Physics is awesome

    Ik vind het onnodig. Ik ben er niet fel op tegen, maar ik ben ook geen hele grote voorstander. Ik zie gewoon niet echt waarom dit zo zeer heel nodig zou zijn. c:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Voor!


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Winhood schreef:
    (...)

    Daarom en het zou dan wel zo eerlijk zijn.


    Jup, maar ik vind het ook niet zo noodzakelijk. En eigenlijk ben ik denk ik toch meer tegen. Maar het zou voor mij geen punt zijn moest het er komen.

    [ bericht aangepast op 23 juli 2014 - 22:49 ]


    Queer zijn is gewoon alles

    Tigresse schreef:
    Ik vind het zelf een beetje dubbel. Het lijkt op die manier misschien alsof we een groot onderscheid tussen geslachten maken. Ik ben zelf tegen.




    Ik heb ook gezegd dat er dan ook iets voor jongens mag komen, verschillende keren.

    En mijn excuses voor de onbedoelde scheiding


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Nee, onnodig.


    I live for the applause, you will die for it.