• Ik zie steeds meer van die voor meiden topics en ik dacht misschien om een aparte index of afdeling te maken voor meiden ( niet dat ik de jongens verbied om daar heen te gaan hoor) maar ik zie steeds meer meiden en vrouwen van die heel persoonlijke vragen te stellen. Ik weet dat ze nu thuishoren onder lifestyle maar het is alleen een suggestie. En ja er mag van mij uit ook een jongensafdeling of zoiets komen :P it would only be fair enough.


    Als het er ook komt voor de meiden dan ook voor de jongens want de jongens zullen ook wel hun persoonlijke dingen kwijt willen

    ik begrijp als het word afgewezen. Het is dus zoals de titel zegt een suggestie ;)

    [ bericht aangepast op 23 juli 2014 - 22:54 ]


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Ik vind het wel een leuk/goed idee, eigenlijk! (:
    Maar het is nou niet bepaald heel erg belangrijk, vind ik dan weer.


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    Onnodig. Meestal staat er dan toch wel in de titel van het topic dat het vooral voor meisjes is en daarnaast kunnen de jongens alsnog op de "meisjesafdeling" komen en vice versa, dus wat is het nut dan?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Zie het nut niet. Als er een topic over tampons gaat, dan lees ik het sowieso niet. Lifestyle is goed genoeg.


    Take me to wonderland

    Tegen


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    DiNozzo schreef:
    Ik vind het onnodig. Ik ben er niet fel op tegen, maar ik ben ook geen hele grote voorstander. Ik zie gewoon niet echt waarom dit zo zeer heel nodig zou zijn. c:


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ik snap niet goed wat je bedoelt met 'index'.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Bedoel je niet gewoon een subforum?


    26 - 02 - '16

    Tegen, het is overbodig naar mijn mening. Ik zie het nut er helemaal niet van in.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Felis schreef:
    Bedoel je niet gewoon een subforum?


    dat dus


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Oh, maar als je een nieuw subforum bedoelt, kan ik je al zeggen dat zo'n subforum er hoogstwaarschijnlijk niet komt. Zulke topics staan op hun plaats in lifestyle. Dus waarom dan nog een extra aanmaken als er toch al een geschikt forum is?


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    Oh, maar als je een nieuw subforum bedoelt, kan ik je al zeggen dat zo'n subforum er hoogstwaarschijnlijk niet komt. Zulke topics staan op hun plaats in lifestyle. Dus waarom dan nog een extra aanmaken als er toch al een geschikt forum is?


    Is het niet mogelijk onder een bepaald subforum een ander subforum aan te maken?


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    MrsSheen schreef:
    Waarom niet "Lichamelijke klachten/vragen" topic?

    Great. Krijg je allemaal van die wijsneuzen die menen dat ze doktertje mogen spelen. :v)


    "I shut my eyes in order to see.'

    MrsSheen schreef:
    Waarom niet "Lichamelijke klachten/vragen" topic?

    Ja! Deze lijkt me handig!


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Aravis schreef:
    (...)

    Is het niet mogelijk onder een bepaald subforum een ander subforum aan te maken?

    Ik denk het niet. Ik denk niet dat de indeling nog anders kan.
    Nu is het bijvoorbeeld zo: Forum > Promotie > Stories promoten > Topic
    Ik gok dat we een subforum niet verder kunnen onderverdelen.

    We kunnen wel een sticky aanmaken met de inhoud dat zulk soort topics dus in het lifestyleforum thuis horen. Zo'n soort topic zoals het subforum stories promoten over 'ik zoek een story hoort in dit forum'. Tenminste, als je dat handig zou vinden. =)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Aravis schreef:
    (...)

    Is het niet mogelijk onder een bepaald subforum een ander subforum aan te maken?

    Dat lijkt me wel heel ingewikkeld...


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…