• Ik zie steeds meer van die voor meiden topics en ik dacht misschien om een aparte index of afdeling te maken voor meiden ( niet dat ik de jongens verbied om daar heen te gaan hoor) maar ik zie steeds meer meiden en vrouwen van die heel persoonlijke vragen te stellen. Ik weet dat ze nu thuishoren onder lifestyle maar het is alleen een suggestie. En ja er mag van mij uit ook een jongensafdeling of zoiets komen :P it would only be fair enough.


    Als het er ook komt voor de meiden dan ook voor de jongens want de jongens zullen ook wel hun persoonlijke dingen kwijt willen

    ik begrijp als het word afgewezen. Het is dus zoals de titel zegt een suggestie ;)

    [ bericht aangepast op 23 juli 2014 - 22:54 ]


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Tigresse schreef:
    ^ Wat wil je dat er in je titel komt te staan? (:



    alles is prima als er maar iets met jongens bijkomt dan verander in de beginpost


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Tigresse, I owe you one!!!


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    ^ Haha, wie niet? :Y)
    Nee hoor, geen dank. (:


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Voor. Ik begrijp heel goed dat jongens het bijvoorbeeld niet fijn vinden om in een topic over tampons te belanden. En persoonlijk praat ik niet zo graag over mijn maandstonden of zo als ik weet dat jongens dat zomaar kunnen lezen.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Ik vind het onnodig, en zoals Tigresse al zei, dan lijkt het net alsof we een onderscheid moeten maken tussen jongens en meiden. Daar houd ik nooit zo van, persoonlijk, omdat er ook genoeg mensen zijn die niet echt een jongen of een meisje zijn, maar iets tussenin, geen van beiden of iets compleet anders. Ik vind het al snel zo seksistisch over komen als sommige dingen alleen voor jongens of voor meisjes zijn, maar dat is mijn mening.


    I look inside myself and see my heart is black.

    C0BAIN schreef:
    Voor. Ik begrijp heel goed dat jongens het bijvoorbeeld niet fijn vinden om in een topic over tampons te belanden. En persoonlijk praat ik niet zo graag over mijn maandstonden of zo als ik weet dat jongens dat zomaar kunnen lezen.


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    C0BAIN schreef:
    Voor. Ik begrijp heel goed dat jongens het bijvoorbeeld niet fijn vinden om in een topic over tampons te belanden. En persoonlijk praat ik niet zo graag over mijn maandstonden of zo als ik weet dat jongens dat zomaar kunnen lezen.



    Het is niet zo dat de jongens er niet kunnen komen, maar maakt het een heel stuk makkelijker :)


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Waarom niet "Lichamelijke klachten/vragen" topic?

    MrsSheen schreef:
    Waarom niet "Lichamelijke klachten/vragen" topic?


    Dat vind ik een goed idee! o:


    I look inside myself and see my heart is black.

    Voor die vijf jongens die actief zijn op het forum vind ik dit nu niet echt nodig. Ze beslissen trouwens ook zelf of ze het lezen of niet.


    Has no one told you she's not breathing?

    Tegen, zo veel van dat soort vragen zijn er nou ook weer niet. Ook staat in de topictitel vaak al wat het probleem is, dus jongens kunnen de tamponvragen prima ontwijken, mochten ze deze ongemakkelijk vinden.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    MrsSheen schreef:
    Waarom niet "Lichamelijke klachten/vragen" topic?



    dat kan ook! goed idee!!!


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    MrsSheen schreef:
    Waarom niet "Lichamelijke klachten/vragen" topic?


    Echt een goed idee!


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Tegen, sorry. Ik vind het niet heel nodig. Bovendien vind ik die scheiding tussen jongens en meisjes niet helemaal nodig. Zoveel vragen zijn er volgens mij ook niet.

    MrsSheen schreef:
    Waarom niet "Lichamelijke klachten/vragen" topic?

    Dit vind ik wel een goede c: Dan lifestyle- lichaam vragen, of zoiets.

    [ bericht aangepast op 24 juli 2014 - 0:06 ]


    Tijd voor koffie.

    Ik vind het onnodig.


    16 - 09 - '17