• Één regel:
    • spoilers zetten we in de 'spoilers'.


    •~•~•~•~•
    Nous protégeons ceux qui ne peuvent pas se protéger eux mêmes.
    - We protect those who cannot protect themselves.







    •~•~•~•~•
    Het Teen Wolf Fantopic.
    all the wolfies in our wolfpack.
    •~•~•~•~•

    Wolfies:
    Isaac Lahey fans:
    LatukkaGabriëla [alles gezien]
    HargraveMarlijn [alles gezien]
    AvusSaartje [alles gezien]
    AswiumNichelle [alleen nog s3b]
    • • •
    Derek Hale fans:
    MalleyMiriam [alles gezien]
    VerdeNaomi [alles gezien]
    RABLinde [alles gezien]
    KjellbergLisa [S2x06]
    WillNotLearnElbrich [alles gezien]
    VervainRomy [alles gezien]
    • • •
    Stiles Stilinski fans:
    Yoku Amber
    LeightonJulia [alles gezien]
    SterekHalinskiKarin [alles gezien]
    MemoriaAniek [S3x12]
    IRWINNatascha [alles gezien]
    ParacosmMirte [alles gezien]
    dylanOhBrienEva [alles gezien]
    TheBadWolfSharon [alles gezien]
    AstrisCheryl [alles gezien]
    drapetomaniaCheryl [alles gezien]
    • • •
    Peter Hale fans:
    BenzemaRicelle [alles gezien]
    BohenDenize [alles gezien]
    FalkorEvi [alles gezien]
    HenkerinaLaura [S3E9]
    • • •
    Kira Yukimura fans:
    LukakuElise [alles gezien]
    SquareInge [alles gezien]
    MaovesaKim [alles gezien]
    • • •
    Liam Dunbar fans:
    DunbarXanthe [alles gezien]


    JOIN IF YOU LIKE!


    [ bericht aangepast op 27 juli 2014 - 1:03 ]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Zo, zo Derek.


    Danmarks Dynamite.

    Zou hij een pistool moeten gebruiken, omdat zijn krachten nog minder zijn? :c


    Danmarks Dynamite.


    Danmarks Dynamite.

    Stiles is zo hot hier, meh.


    Danmarks Dynamite.

    Latukka schreef:
    Oeeeh. Ja, alleen wordt 'ie dan wel een soort. Uhm, wat dramatisch. Misschien, als je dat goed vind, ga ik je hulp nog even vragen.
    Haha je doet maar, ik help graag :3 En dat geeft niet, een beetje drama is altijd goed hehe. Maar als je vanuit Liam gaat schrijven... Ik denk dat het moeilijk is om in zijn hoofd te raken, maar zoals Sprayberry al zei: Metal zou helpen. Ik denk dat ik het zou kunnen, ik ben het gewend om jongens te doen bij RPG's en shizzle en ik ben zelf snel geprikkeld, maar als je zo niet in mekaar zit kan dat wel eens lastig zijn :'D

    [ bericht aangepast op 27 juli 2014 - 1:20 ]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    ^En Liam zit daar zo van: Yeah, thank you for giving me the spotlight in this conversation, and why not highlight my problems


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Maar ik ben niet van plan om zeg maar uhm, disorder te gebruiken. Hoe lig ik het uit.. Ja, misschien ook wel, maar. Oké, dit is ingewikkeld, maar ik moet het nog uitwerken. :')


    Danmarks Dynamite.

    ^Hehe zijn IED is een kenmerk van hem, maakt hem licht ontvlambaar zeg maar, zoals een vonkje een bosbrand kan veroorzaken. Ik ben van plan eens een one shot vanuit zijn oogpunt te schrijven... Hmm misschien nu eens doen :3 Ik heb even geen zin in Nigel of het werken aan one shots voor een ander.

    [ bericht aangepast op 27 juli 2014 - 1:25 ]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ja, maar ik weet niet of ik dat er wel in wil hebben. Dat is meer mijn probleem.


    Danmarks Dynamite.

    Ja kan er rond bouwen, laat hem zijn 'anchor' vinden. Het kan zorgen dat hij zich gaat proberen te beheersen ofzoiets in die aard :3


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Dunbar schreef:
    (...)Ik vond dit toch een plekje in de beginpost waard c: En ik vind het zoooo leuk dat Sprayberry een main wordt in season 5 (Hij sterft ook zeker niet)

    Awh, thank you ^^ Yeah ik ben benieuwd hoe het met Sprayberry gaat :3-Ik gebruik zijn achternaam want Dylan gebruik ik voor O'Brien :3- Ik ben ook benieuwd hoe het verder gaat met Derek, want zo als ik het begrepen heb, verliest hij zijn werewolf powers vrij snel. D: Ik hoop echt dat hij niet doodgaat (of dat tie helemaal un-wolf wordt D:

    Nu we het toch over stories hebben...: Ik zit met een idee om een Isaac Lahey story te maken, (met Isaac centraal dus), maar ik twijfel wat voor soort ship ik wil gebruiken, want ik wil eigenlijk wel iets doen met dat Derek er erg voor hem is, maar ik zie ze niet echt samen als een ship to be honest. Ik wil wel een leuke love interest voor Isaac, maar ik weet niet wie. Iemand suggesties?


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Latukka schreef:
    Zo, zo Derek.


    Hij ziet er niet verkeerd uit hoor, met een gun wbw En heey huntergirl is back! :3 -vergeet d'r naam steeds :w- Bready? of wat was het?

    Wil je iets laten weten als je story online komt? :3


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    SterekHalinski schreef:
    (...)
    Awh, thank you ^^ Yeah ik ben benieuwd hoe het met Sprayberry gaat :3-Ik gebruik zijn achternaam want Dylan gebruik ik voor O'Brien :3- Ik ben ook benieuwd hoe het verder gaat met Derek, want zo als ik het begrepen heb, verliest hij zijn werewolf powers vrij snel. D: Ik hoop echt dat hij niet doodgaat (of dat tie helemaal un-wolf wordt D:

    Nu we het toch over stories hebben...: Ik zit met een idee om een Isaac Lahey story te maken, (met Isaac centraal dus), maar ik twijfel wat voor soort ship ik wil gebruiken, want ik wil eigenlijk wel iets doen met dat Derek er erg voor hem is, maar ik zie ze niet echt samen als een ship to be honest. Ik wil wel een leuke love interest voor Isaac, maar ik weet niet wie. Iemand suggesties?


    Verzin zelf een personage :Y)


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Dunbar schreef:
    Ja kan er rond bouwen, laat hem zijn 'anchor' vinden. Het kan zorgen dat hij zich gaat proberen te beheersen ofzoiets in die aard :3


    Ja, dat is wel opzich een idee.


    Danmarks Dynamite.

    Astris schreef:
    (...)

    Verzin zelf een personage :Y)
    en als je daar geen zin in hebt, vraag maar aan mij, ik maak personages voor mijn plezier :'D


    Sidera nostra contrahent solem lunamque