• Rollentopic

    Hier kunnen de deelnemers van deze rpg met elkaar praten.

    [ bericht aangepast op 25 juli 2014 - 15:16 ]


    26 - 02 - '16

    Dat was me dus niet helemaal duidelijk. Ik dacht dat opleiding gold als hetgeen dat ze deden voor alle 21+ verdwenen, en dat beroep sloeg op de taak die ze daarna op zich namen.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Als je de rollen had doorgelezen, had je het wel kunnen weten, gezien bij Erieka's personage bij beroep duidelijk iets staat wat een bijbaantje is.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Astris schreef:
    Als je de rollen had doorgelezen, had je het wel kunnen weten, gezien bij Erieka's personage bij beroep duidelijk iets staat wat een bijbaantje is.


    Excusez moi. Het is een simpel foutje, geen wereldramp.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Ik zeg ook niet dat het een wereldramp, enkel dat je het wel had kunnen weten mits je de rollen doorgelezen had, ondanks dat het dus niet duidelijk in het invullijstje stond.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Astris schreef:
    Ik zeg ook niet dat het een wereldramp, enkel dat je het wel had kunnen weten mits je de rollen doorgelezen had, ondanks dat het dus niet duidelijk in het invullijstje stond.


    Had gekund.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Ik dacht ook dat het om je beroep ging na het verdwijnen van alle volwassen –– maar voor mijn personage geldt het ook als van daarvoor, aangezien hij al echt aan het werk is en niet meer op school zit.


    Hmm het beroep van mij personage kan zowel als bijbaan als na het verdwijnen van de volwassenen. al is het niet erg logisch na het verdwijnen van de volwassenen xD


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Ben eigenlijk best wel benieuwd, hoe we moeten beginnen :p


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    We beginnen bij het nablijven. Ik zal alle personages verdelen over meerdere klassen en plaatsen in de school. Sommigen moeten nablijven, anders verrichten bijvoorbeeld werk in een mediatheek en worden daar compleet vergeten. Hoe ik dat precies ga aanpakken, ga ik nu bedenken. :3

    Jullie mogen natuurlijk ook voorkeuren aandragen.


    26 - 02 - '16

    Sommige zitten niet meer op school though, wat gebeurd daarmee?

    + zitten er eigenlijk wel wat mensen op Coates?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Astris schreef:
    Sommige zitten niet meer op school though, wat gebeurd daarmee?

    + zitten er eigenlijk wel wat mensen op Coates?


    Dat weet ik dus niet, ik heb niet alle rollen helemaal perfect doorgelezen, maar de mensen die op Coates zitten kunnen bezig zijn met een onderzoek of zoiets, waarna de oudere mensen verdwijnen.

    De mensen die niet op school zitten, kunnen bij hun baantje of andere dingen merken dat er mensen verdwijnen.


    26 - 02 - '16

    Mijn personage heeft zegmaar een sport opleiding gedaan en is nu soort van voetbal coach, maar hij heeft op perido beach gezeten, hij kan bijvoorbeeld daar aanwezig zijn vanwege een cursus? Of omdat hij eigenlijk daar gymleraar wilt worden en daarom een gesprek daar heeft.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Sigil schreef:
    Mijn personage heeft zegmaar een sport opleiding gedaan en is nu soort van voetbal coach, maar hij heeft op perido beach gezeten, hij kan bijvoorbeeld daar aanwezig zijn vanwege een cursus? Of omdat hij eigenlijk daar gymleraar wilt worden en daarom een gesprek daar heeft.


    Dat is een heel goed idee ^^


    26 - 02 - '16

    Hmm, ik heb even gekeken en er zitten nog maar drie mensen op Coates volgens mij. Misschien is het handig als de nog niet ingevulde rollen ook op Coates zitten, of anders een deel daarvan?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Diancie schreef:
    (...)

    Dat is een heel goed idee ^^


    Thanks ^^, Het gesprek voor gymleraar vind ik wel leuker dan cursus haha!


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]