• Rollentopic

    Hier kunnen de deelnemers van deze rpg met elkaar praten.

    [ bericht aangepast op 25 juli 2014 - 15:16 ]


    26 - 02 - '16

    Niet lullig bedoeld, maar beseft iedereen zich wel dat de USA een ander schoolsysteem heeft dan Nederland? Er zijn geen verschillende niveau's, enkel "advances classes" voor de uitblinkers en high school duurt voor iedereen tot zijn/haar zeventiende/achttiende - sowieso in de staat waar dit zich afspeelt -


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    ExpectoPatronum schreef:
    (...)

    Ik heb ook nog een beroep voor mijn twintig jarige nodig xd. Maar als 15 jarige... krantenbezorger oid xd En nadat iedereen weg is bij de supermarkt?


    Als iedereen weg is, is er ook niet echt een supermarkt meer, want door wie zouden de producten geleverd moeten worden :') ?

    Ik neem toch trouwens aan dat niet iedereen verplicht een beroep hoeft te hebben.

    [ bericht aangepast op 25 juli 2014 - 23:09 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Astris schreef:
    (...)

    Als iedereen weg is, is er ook niet echt een supermarkt meer, want door wie zouden de producten geleverd moeten worden :') ?

    Ik neem toch trouwens aan dat niet iedereen verplicht een beroep hoeft te hebben.


    In het boek gaan ze wel verder met een soort van supermarkt.

    En nee dat niet, Ik laat mijn personage wel President of the United States of America zijn. Lijkt me wel een leuk beroep


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ja, maar toch niet echt gelijk. Het duurt wel even voordat ze dat in orde hebben xd


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Pff, lastig dit. Ik zou hem wel over de supermarkt kunnen laten gaan, maar ik denk dat hij dat niet gaat redden alleen hahah


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Zijn er hier mensen die de hele serie hebben uitgelezen? Of ben ik de enige?


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Ik ken het niet eens x'D


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    ExpectoPatronum schreef:
    (...)

    Omg vet eng. Dit is precies hetzelfde wat ik voorstelde aan Mirte, hahaha


    Haha, lol. Ja, ik kan op dit moment niet echt veel bedenken -- ik bedoel, je kan hem moeilijk een kapper laten zijn ofzo c;.


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Lucamias schreef:
    Ik ken het niet eens x'D


    ._.

    Read it. ^^
    Naja, het is echt een hele goede serie en heel erg ondergewaardeerd ;c.


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Ladris schreef:
    Zijn er hier mensen die de hele serie hebben uitgelezen? Of ben ik de enige?


    Ik heb tot en met deel vijf gelezen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Is het makkelijk leesbaar? Want als het langdradig is en veel moeilijke termen heeft, dan ga ik er al niet aan beginnen xdd


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ladris schreef:
    Zijn er hier mensen die de hele serie hebben uitgelezen? Of ben ik de enige?


    Ik heb 1,5 boek gelezen. Ik was bezig met deel twee, maar ik moest hem terug brengen en kon hem niet verlengen. Verder ben ik er nooit meer aan begonnen.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Lucamias schreef:
    Is het makkelijk leesbaar? Want als het langdradig is en veel moeilijke termen heeft, dan ga ik er al niet aan beginnen xdd


    Ik vind het zelf echt geweldige boeken en heel makkelijk leesbaar -- het heeft echt geen moeilijke woorden. Behalve zo'n meisje -- zij is heel slim en gebruikt vaak moeilijke woorden om anderen hun mond dicht te laten houden, maar dat kom niet zo vaak voor en die woorden doen er niet echt toe. c: Maar sommige mensen vinden het wel langdradig -- en dan vooral deel twee, maar dat ligt er maar net aan wat je smaak is want ik vond het bijvoorbeeld helemaal niet langdradig ofzo. :3


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Ik heb de hele serie uitgelezen en toch blijft honger en licht de beste delen.

    Drake Merwin I like him.


    Vampire + Servant = Servamp

    Lazulis schreef:
    Ik heb de hele serie uitgelezen en toch blijft honger en licht de beste delen.

    Drake Merwin I like him.


    Same! Mijn faves zijn Quinn, Caine en Diana :3. Ik vind Drake eng. ._.


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "