• Rollentopic

    Hier kunnen de deelnemers van deze rpg met elkaar praten.

    [ bericht aangepast op 25 juli 2014 - 15:16 ]


    26 - 02 - '16

    Branna, Drake, Hunter, Quin en Edilio. Dat zijn mijn favo.


    Vampire + Servant = Servamp

    Ladris schreef:
    (...)

    Same! Mijn faves zijn Quinn, Caine en Diana :3. Ik vind Drake eng. ._.


    Someone should make a Drake, anders is er niks aan.
    There should at least be a Caine like dude


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik wil Lyron zoon Drake type laten worden.

    [ bericht aangepast op 25 juli 2014 - 23:52 ]


    Vampire + Servant = Servamp

    Ik heb de eerste 2 boeken gehad een tijdje terug en ben er toen niet aan begonnen. Maar ik weet wel de basissingen er over door een vriendin :3
    Ben vanmiddag begonnen met lezen. Heb het boek rond een uur of twee wel uit ^.^


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Ik weet lekker helemaal NIKS.
    *O*


    Paracosm schreef:
    Ik weet lekker helemaal NIKS.
    *O*


    Haha, stiekem had ik dat niet van jou verwacht Mir.

    Mweh, ik wil nu stiekem een bepaald karakter hier in gooien maar ik weet dat ik echt niet een goede face-claim voor haar kan vinden._.


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Anomia schreef:
    (...)

    Haha, stiekem had ik dat niet van jou verwacht Mir.

    Mweh, ik wil nu stiekem een bepaald karakter hier in gooien maar ik weet dat ik echt niet een goede face-claim voor haar kan vinden._.


    Het spijt me voor de teleurstelling. (no_chears)


    Paracosm schreef:
    (...)

    Het spijt me voor de teleurstelling. (no_chears)


    Ik ben diep gekwetst hierdoor. En je hebt mijn vertouwen ernstig beschadigt. Maar omdat je de no chears smiley gebruikt vergeef ik je het voor deze éne keer. (cat)


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Ik ken het ook niet. Moet t maar opzoeken denk haha.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Anomia schreef:
    (...)

    Ik ben diep gekwetst hierdoor. En je hebt mijn vertouwen ernstig beschadigt. Maar omdat je de no chears smiley gebruikt vergeef ik je het voor deze éne keer. (cat)


    – Victory dance –


    Paracosm schreef:
    Ik weet lekker helemaal NIKS.
    *O*


    Slecht (N)


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Paracosm schreef:
    (...)

    – Victory dance –


    Juig maar niet te vroeg dametje. De volgende keer kom je hier niet zo makkelijk van af. (N)

    Oke ik geef dat boek op. Ik ga heerlijk tekenen want ik snap er niks meer van ;_;


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Anomia schreef:
    (...)

    Juig maar niet te vroeg dametje. De volgende keer kom je hier niet zo makkelijk van af. (N)

    Oke ik geef dat boek op. Ik ga heerlijk tekenen want ik snap er niks meer van ;_;


    Ik ga heerlijk slapen.


    Paracosm schreef:
    (...)

    Ik ga heerlijk slapen.


    Mweh, ik moet opblijven omdat ik een weddenschap heb met mijn moeder. Ze gelooft niet dat ik haar om 5 uur wakker zal maken maar ik moet het ongelijk bewijzen :Y)

    En holy kangaroos. Mag ik wat van die tweeling:9~ Met hun wil ik wel een nacht doorbrengen >:3


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Anomia schreef:
    (...)

    Mweh, ik moet opblijven omdat ik een weddenschap heb met mijn moeder. Ze gelooft niet dat ik haar om 5 uur wakker zal maken maar ik moet het ongelijk bewijzen :Y)

    En holy kangaroos. Mag ik wat van die tweeling:9~ Met hun wil ik wel een nacht doorbrengen >:3


    Je kan ook simpelweg je wekker om vijf voor vijf zetten. . . Slimpie.

    I know right ^^
    Vannacht slaapt hij bij mij though.