• Van links naar rechts: Michael Clifford, Calum Hood, Ashton Irwin en Luke Hemmings.


    Mede doordat Latukka en ilovelashton te veel spamden in een ander topic, wilden ze dit topic openen.
    Dus, join if you want, because we need more fangirls!






    Members:
    Gabs // Latukka // 17 | Luke
    Lieke // ilovelashton // 17 | Mashton
    Eva // Hoodings // 14 | Luke
    Crystal // Lashtons // 12 | Lashton
    Floor // Rejects | Luke
    Noa // Hemwin | All
    Ruth // Hemford // 20 | Muke
    Jessica // AshtonIsCute | Ashton
    Talita // Daeva | Calum
    Julia // Ashtonator | Ashton
    Miriam // Malley // 15 | Ashton
    Aline // Ashtonished | Ashton
    Julya // CrushOnLuke | Luke
    Aniek // Memoria // 15 | Mashton
    Naomi // NinjaIrwin // 16 | Mashton
    Lisa // Kjellberg | Michael
    Kim // Winhood // 19 | Cashton
    Tessa // Ashey | Ashton
    Esmee // OhMyLashton // 15 | Luke
    Marlijn // Ultimatum // 15 | Cake
    Simone // MrFluke | Luke
    Marie // Eighteen // 14 | Luke
    Gail // Aldea // 18
    Tenace
    Loeka // xemx | Ashton
    Zoë // DontDropp
    harrylouis | Michael
    Kyle // Lucamias // 17 | All
    Yu // Alesia // 13
    Demi // Amarela
    Britt // Hecuba | Ashton
    Laura // KilAsh
    Music4lifexx
    Leah // Aravis



    [center]

    [ bericht aangepast op 26 juli 2014 - 20:52 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Ja, ik vond Lawyer leuk klinken. :')


    Danmarks Dynamite.

    Latukka schreef:
    Ja, ik vond Lawyer leuk klinken. :')


    Mja, om dan alleen dat te gebruiken, hahahaha.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Cliffles schreef:
    Esmee en ik weten geen titel, een van jullie misschien? D:

    Michael en Ashton hebben in het geheim een relatie. Het management staat niet toe dat ze het de rest van de wereld vertellen. Aan de ene kant vinden ze het vervelend dat ze hierdoor niets in het openbaar kunnen doen, maar aan de andere kant bespaart het wel eventuele haat van de fans.
    Eigenlijk gaat alles goed tussen de twee, totdat Michael Ashton ziet zoenen met een ander. Zijn wereld lijkt in te storten en de dagen erna doet hij niets anders dan met een gebroken hart in zijn bed liggen, vol verdriet. Niets of niemand lijkt hem te kunnen opvrolijken: De troostende woorden lijken gewoon niet aan te komen. Maar uiteindelijk probeert Harry Styles, waarmee ze samen met de rest van One Direction op tour zijn, het ook en gek genoeg lijken zijn woorden wel te helpen. Ergens had Michael altijd al een zwak voor de krullenbol, maar toen hij nog iets met Ashton had, voelde hij dit nog niet echt als verliefdheid. Nu Harry de enige is de Michael nog toelaat, groeien ze steeds meer naar elkaar toe en beginnen ze echt gevoelens voor elkaar te krijgen. Ze worden steeds closer en uiteindelijk kan Michael zich niet meer inhouden en drukt zijn lippen op die van Harry. Harry zoent hem gelukkig terug, als teken dat de verliefdheid wederzijds is. Maar dan komt Ashton binnen, die nog steeds heel erg spijt heeft van de zoen met die ander, die ook echt maar eenmalig was, om Michael nogmaals zijn excuses aan te bieden. Zodra hij Harry en Michael ziet zoenen verlaat hij verdrietig de kamer, al is het wel een beetje zijn eigen schuld. Michael merkt wel dat het hem nog steeds pijn doet Ashton verdrietig te zien en twijfelt opnieuw, maar uiteindelijk maakt hij wel de goede keuze.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Doe rebound voor je Mirry verhaal. Alleen is Harry uiteindelijk geen rebound meer. But omfg.


    Danmarks Dynamite.

    Latukka schreef:
    Doe rebound voor je Mirry verhaal. Alleen is Harry uiteindelijk geen rebound meer. But omfg.


    IK VIND HET PERFECT.

    ESSIE WAAR BEN JE?


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Cliffles schreef:
    (...)

    IK VIND HET PERFECT.

    ESSIE WAAR BEN JE?


    IK BEN HIER.
    En I like it c:


    "Family don’t end in blood”

    Holla, Gabriëla's titel bureau; voor al uw titels.


    Danmarks Dynamite.

    OhMyLashton schreef:
    (...)

    IK BEN HIER.
    En I like it c:


    Yayayay, dan kunnen we die ook starten. *O*
    Ik ben nu alleen even bezig met de Lashton en daarna zal ik even naar die gaan kijken. c: Hopelijk vinden we wat gifs, haha.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Latukka schreef:
    Holla, Gabriëla's titel bureau; voor al uw titels.


    HAHAHAHA. Maak een topic daarvoor aan. :Y)


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Hahaha, maar ik vind het ook best wel moeilijk. IK BESEF NET DAT IK BEIDE TITELS HEB AFGELEID UIT DEGRASSI (SERIE) omfg. :')


    Danmarks Dynamite.

    Cliffles schreef:
    (...)

    Yayayay, dan kunnen we die ook starten. *O*
    Ik ben nu alleen even bezig met de Lashton en daarna zal ik even naar die gaan kijken. c: Hopelijk vinden we wat gifs, haha.


    Is goed c:
    En inderdaad, hehe.


    "Family don’t end in blood”

    Latukka schreef:
    Hahaha, maar ik vind het ook best wel moeilijk. IK BESEF NET DAT IK BEIDE TITELS HEB AFGELEID UIT DEGRASSI (SERIE) omfg. :')


    Degrassi is een zot goede serie :3


    Music is my escape from Bullshit in life <3

    Latukka schreef:
    Hahaha, maar ik vind het ook best wel moeilijk. IK BESEF NET DAT IK BEIDE TITELS HEB AFGELEID UIT DEGRASSI (SERIE) omfg. :')


    HAHAHAHAHA. Geweldig toch. :'D
    Ik ben trouwens zo geniaal - ugh ugh -, omdat jij gif expert bent pak ik mooi gifs voor Luke en Ash uit onze story. (bat)
    HAHAHAHAH. Hopelijk valt dat niet op en hopelijk kan ik ook een mooie voorkant maken, lol.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ik wil nog twee verhalen gaan maken, maar ik weet niet hoe die van mij en Deems en die van Noekie, Esmeetje en mijn gaan lopen. Dus dan zou ik zes verhalen hebben. ;o


    Danmarks Dynamite.

    CalmxSavedMe schreef:
    (...)

    Degrassi is een zot goede serie :3


    Oke, nu mag ik jou heel erg! Heb je de nieuwste afleveringen al gezien or nah? :Y)


    Danmarks Dynamite.