• Van links naar rechts: Michael Clifford, Calum Hood, Ashton Irwin en Luke Hemmings.


    Mede doordat Latukka en ilovelashton te veel spamden in een ander topic, wilden ze dit topic openen.
    Dus, join if you want, because we need more fangirls!






    Members:
    Gabs // Latukka // 17 | Luke
    Lieke // ilovelashton // 17 | Mashton
    Eva // Hoodings // 14 | Luke
    Crystal // Lashtons // 12 | Lashton
    Floor // Rejects | Luke
    Noa // Hemwin | All
    Ruth // Hemford // 20 | Muke
    Jessica // AshtonIsCute | Ashton
    Talita // Daeva | Calum
    Julia // Ashtonator | Ashton
    Miriam // Malley // 15 | Ashton
    Aline // Ashtonished | Ashton
    Julya // CrushOnLuke | Luke
    Aniek // Memoria // 15 | Mashton
    Naomi // NinjaIrwin // 16 | Mashton
    Lisa // Kjellberg | Michael
    Kim // Winhood // 19 | Cashton
    Tessa // Ashey | Ashton
    Esmee // OhMyLashton // 15 | Luke
    Marlijn // Ultimatum // 15 | Cake
    Simone // MrFluke | Luke
    Marie // Eighteen // 14 | Luke
    Gail // Aldea // 18
    Tenace
    Loeka // xemx | Ashton
    Zoë // DontDropp
    harrylouis | Michael
    Kyle // Lucamias // 17 | All
    Yu // Alesia // 13
    Demi // Amarela
    Britt // Hecuba | Ashton
    Laura // KilAsh
    Music4lifexx
    Leah // Aravis



    [center]

    [ bericht aangepast op 26 juli 2014 - 20:52 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Dankjullieeeee. c:


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Omdat ik het stiekem hier ook graag wil vertellen, plaats ik hetzelfde als in het 1D topic. c: - Dit is gebeurd op vakantie enzo.

    Well, oké, 1. We waren wezen zwemmen - ik heb die bikini altijd meer aan voor de formaliteit dan dat ik echt ga zwemmen, mja - ik had dus een kort broekje aan en over mijn bikini topje een tanktop. Ik liep met mijn moeder terug naar ons huisje en komt daar een nogal forse jongen aan met zijn ouders, zegt hij, wijzend naar mij tegen zijn vader 'Die is wel wat voor mij'. HAHAHAHAHA. Ik heb nog nooit zo hard gelachen. :'D

    En 2, ik had een droom. Wauw. Bijzonder. Er was nog een 5SOS concert voordat ze 20 mei kwamen, het was in Apeldoorn, dus ik ging samen met Mir, omdat haar vriendinnen allemaal niet konden, ik zou bij haar blijven slapen maar uiteindelijk vonden haar ouders mij niet leuk, lol, en ging het niet door. Bij het concert had Mir sjans met Lashton en ik was met Mikey aan het praten en raakte zijn handen aan. Na afloop ontmoette wij Naomi en ik mocht bij haar overnachten en toen ik dus de volgende dag weer naar huis ging en ik het aan mijn moeder vertelde werd ze boos en mocht ik op 20 mei niet naar het concert. Toen werd ik wakker, je wilt niet weten hoe blij ik was, HAHAHAHAHA. Maar echt te weird die droom. :'D

    [ bericht aangepast op 26 juli 2014 - 13:00 ]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    DAT FILMPJE VAN DE BOYS IN TARGET IS SO GENIUS. :')


    Danmarks Dynamite.

    Cliffles schreef:
    Omdat ik het stiekem hier ook graag wil vertellen, plaats ik hetzelfde als in het 1D topic. c: - Dit is gebeurd op vakantie enzo.

    Well, oké, 1. We waren wezen zwemmen - ik heb die bikini altijd meer aan voor de formaliteit dan dat ik echt ga zwemmen, mja - ik had dus een kort broekje aan en over mijn bikini topje een tanktop. Ik liep met mijn moeder terug naar ons huisje en komt daar een nogal forse jongen aan met zijn ouders, zegt hij, wijzend naar mij tegen zijn vader 'Die is wel wat voor mij'. HAHAHAHAHA. Ik heb nog nooit zo hard gelachen. :'D

    En 2, ik had een droom. Wauw. Bijzonder. Er was nog een 5SOS concert voordat ze 20 mei kwamen, het was in Apeldoorn, dus ik ging samen met Mir, omdat haar vriendinnen allemaal niet konden, ik zou bij haar blijven slapen maar uiteindelijk vonden haar ouders mij niet leuk, lol, en ging het niet door. Bij het concert had Mir sjans met Lashton en ik was met Mikey aan het praten en raakte zijn handen aan. Na afloop ontmoette wij Naomi en ik mocht bij haar overnachten en toen ik dus de volgende dag weer naar huis ging en ik het aan mijn moeder vertelde werd ze boos en mocht ik op 20 mei niet naar het concert. Toen werd ik wakker, je wilt niet weten hoe blij ik was, HAHAHAHAHA. Maar echt te weird die droom. :'D


    WHAHAH DIE EERSTE X)
    En mja, Mikey zijn handen zijn gewoon cewl.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Hemwin schreef:
    (...)

    WHAHAH DIE EERSTE X)
    En mja, Mikey zijn handen zijn gewoon cewl.


    I knooow. c:

    [ bericht aangepast op 26 juli 2014 - 13:16 ]


    stay safe because I like being alive at the same time as you


    Danmarks Dynamite.

    Cliffles schreef:
    (...)

    I knooow. c:


    ;3


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Cliffles schreef:
    Omdat ik het stiekem hier ook graag wil vertellen, plaats ik hetzelfde als in het 1D topic. c: - Dit is gebeurd op vakantie enzo.

    Well, oké, 1. We waren wezen zwemmen - ik heb die bikini altijd meer aan voor de formaliteit dan dat ik echt ga zwemmen, mja - ik had dus een kort broekje aan en over mijn bikini topje een tanktop. Ik liep met mijn moeder terug naar ons huisje en komt daar een nogal forse jongen aan met zijn ouders, zegt hij, wijzend naar mij tegen zijn vader 'Die is wel wat voor mij'. HAHAHAHAHA. Ik heb nog nooit zo hard gelachen. :'D

    En 2, ik had een droom. Wauw. Bijzonder. Er was nog een 5SOS concert voordat ze 20 mei kwamen, het was in Apeldoorn, dus ik ging samen met Mir, omdat haar vriendinnen allemaal niet konden, ik zou bij haar blijven slapen maar uiteindelijk vonden haar ouders mij niet leuk, lol, en ging het niet door. Bij het concert had Mir sjans met Lashton en ik was met Mikey aan het praten en raakte zijn handen aan. Na afloop ontmoette wij Naomi en ik mocht bij haar overnachten en toen ik dus de volgende dag weer naar huis ging en ik het aan mijn moeder vertelde werd ze boos en mocht ik op 20 mei niet naar het concert. Toen werd ik wakker, je wilt niet weten hoe blij ik was, HAHAHAHAHA. Maar echt te weird die droom. :'D


    Hahahaha, lol :'D


    "Family don’t end in blood”

    Latukka schreef:



    :9~


    "Family don’t end in blood”

    80 PB'S NU. Ik word gek, gek, gek, gek.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ik ga kijken of het lukt om ze allemaal te openen. Het zijn alleen maar reactie pb's, behalve die ene van Noa dan.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Cliffles schreef:
    Ik ga kijken of het lukt om ze allemaal te openen. Het zijn alleen maar reactie pb's, behalve die ene van Noa dan.


    :3 Sorreeyy

    IK GA DOOD! ED SHEERAN WAS BIJ RTL LATE NIGHT EN NU KIJK IK DAT! ED IS AGKLDOFKGFKLFLFKKGKKLTRJTRUSJJAGKJ!


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Hemwin schreef:
    (...)

    :3 Sorreeyy

    IK GA DOOD! ED SHEERAN WAS BIJ RTL LATE NIGHT EN NU KIJK IK DAT! ED IS AGKLDOFKGFKLFLFKKGKKLTRJTRUSJJAGKJ!


    SERIEUS OH MY GOD HEB JE EEN LINK DAT MOET IK OOK ZIEN DAN.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Cliffles schreef:
    (...)

    SERIEUS OH MY GOD HEB JE EEN LINK DAT MOET IK OOK ZIEN DAN.




    Ed is knap :3 En zing super! En kan super gitaar spelen!


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Alle pb's zijn geopend, ah yaaay. En dadelijk ga ik OS schrijven want ik heb zin om te schrijven, heuj.


    stay safe because I like being alive at the same time as you