• Van links naar rechts: Michael Clifford, Calum Hood, Ashton Irwin en Luke Hemmings.


    Mede doordat Latukka en ilovelashton te veel spamden in een ander topic, wilden ze dit topic openen.
    Dus, join if you want, because we need more fangirls!






    Members:
    Gabs // Latukka // 17 | Luke
    Lieke // ilovelashton // 17 | Mashton
    Eva // Hoodings // 14 | Luke
    Crystal // Lashtons // 12 | Lashton
    Floor // Rejects | Luke
    Noa // Hemwin | All
    Ruth // Hemford // 20 | Muke
    Jessica // AshtonIsCute | Ashton
    Talita // Daeva | Calum
    Julia // Ashtonator | Ashton
    Miriam // Malley // 15 | Ashton
    Aline // Ashtonished | Ashton
    Julya // CrushOnLuke | Luke
    Aniek // Memoria // 15 | Mashton
    Naomi // NinjaIrwin // 16 | Mashton
    Lisa // Kjellberg | Michael
    Kim // Winhood // 19 | Cashton
    Tessa // Ashey | Ashton
    Esmee // OhMyLashton // 15 | Luke
    Marlijn // Ultimatum // 15 | Cake
    Simone // MrFluke | Luke
    Marie // Eighteen // 14 | Luke
    Gail // Aldea // 18
    Tenace
    Loeka // xemx | Ashton
    Zoë // DontDropp
    harrylouis | Michael
    Kyle // Lucamias // 17 | All
    Yu // Alesia // 13
    Demi // Amarela
    Britt // Hecuba | Ashton
    Laura // KilAsh
    Music4lifexx
    Leah // Aravis



    [center]

    [ bericht aangepast op 26 juli 2014 - 20:52 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Cliffles schreef:
    (...)

    OH MY GOD SERIEUS EIFWJOSFILWEIOFAKLWFIJKCNJIWASUCFJWSOEFIJWSEILJWOESDKLJCAOLSEI,FJWOESDKLDJAQOWEFLI.



    "Family don’t end in blood”

    Ik ga een Luke verhaal schrijven nog ^-^Maar eerst verder met mijn andere 5sos story x)


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    OhMyLashton schreef:
    (...)



    KJOETIE!


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Ik zit te denken voor een titel but idk.


    Danmarks Dynamite.

    De 16-jarige Luke Hemmings word aangeklaagd wegens brandstichting, waarbij een dode is gevallen. Hijzelf weet dat hij onschuldig is, zijn moeder weet het, maar er blijkt een getuige te zijn. Wat moeten ze dan?

    De 18-jarige Michael Clifford heeft een rot jeugd gehad, in teveel pleeggezinnen gewoond en daardoor is hij nu geworden zoals hij is. Een kleine crimineel die overal en alles iedereen bang maakt. - Die wenkbrauw piercing maakt hem nu misschien nog wel beter hiervoor, hehe. - Hij heeft een hekel aan kleine brave jongetjes en als hij Luke leert kennen, probeert hij van alles om hem het leven zuur te maken. Wat lukt. Uiteraard, bij Michael lukt alles.

    De 23-jarige Ashton Irwin is een succesvolle advocaat, een van de meest gevraagd van Australië, hij heeft een goedlopende kantoor samen met - naam - en nog een aantal die bij hun werken, hij staat erom bekend dat hij de moeilijkste zaken goed kan oplossen, zonder dat er onschuldige in de gevangenis komen te zitten. Luke's moeder neemt onmiddellijk contact op met hem en ze zien weer hoop, helemaal als Luke en Ashton elkaar voor het eerst ontmoeten. In de gevangenis, dat wel, de jeugd gevangenis. Maar er is gelijk een klik waarbij Liz Hemmings kan zeggen dat haar zoon die nog nooit met iemand anders heeft gehad. Zal het Ashton lukken om Luke uit de gevangenis te houden?


    Dit is het zo'n klein beetje, idk, het moet nog wel wat beter uitgewerkt worden en natuurlijk komt Luke vrij en alle vrouwelijke hoofd/bij rollen krijgen een van jullie namen. c:

    [ bericht aangepast op 26 juli 2014 - 14:12 ]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    OhMyLashton schreef:
    (...)



    OH MY GOD FWUEIOFJQEFIJN IK WIL HEM NOG MEER AMFWIOEFJWOEGIWWWWWWWWWWWWD.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Niet mijn stijl, maarja jij schrijft het dus het zal wel goed zijn. :')


    Danmarks Dynamite.

    Cliffles schreef:
    De 16-jarige Luke Hemmings word aangeklaagd wegens brandstichting, waarbij een dode is gevallen. Hijzelf weet dat hij onschuldig is, zijn moeder weet het, maar er blijkt een getuige te zijn. Wat moeten ze dan?

    De 18-jarige Michael Clifford heeft een rot jeugd gehad, in teveel pleeggezinnen gewoond en daardoor is hij nu geworden zoals hij is. Een kleine crimineel die overal en alles iedereen bang maakt. - Die wenkbrauw piercing maakt hem nu misschien nog wel beter hiervoor, hehe. - Hij heeft een hekel aan kleine brave jongetjes en als hij Luke leert kennen, probeert hij van alles om hem het leven zuur te maken. Wat lukt. Uiteraard, bij Michael lukt alles.

    De 23-jarige Ashton Irwin is een succesvolle advocaat, een van de meest gevraagd van Australië, hij heeft een goedlopende kantoor samen met - naam - en nog een aantal die bij hun werken, hij staat erom bekend dat hij de moeilijkste zaken goed kan oplossen, zonder dat er onschuldige in de gevangenis komen te zitten. Luke's moeder neemt onmiddellijk contact op met hem en ze zien weer hoop, helemaal als Luke en Ashton elkaar voor het eerst ontmoeten. In de gevangenis, dat wel, de jeugd gevangenis. Maar er is gelijk een klik waarbij Liz Hemmings kan zeggen dat haar zoon die nog nooit met iemand anders heeft gehad. Zal het Ashton lukken om Luke uit de gevangenis te houden?


    Dit is het zo'n klein beetje, idk, het moet nog wel wat beter uitgewerkt worden en natuurlijk komt Luke vrij en alle vrouwelijke hoofd/bij rollen krijgen een van jullie namen. c:



    Me likes it ^^


    Music is my escape from Bullshit in life <3

    Cliffles schreef:
    De 16-jarige Luke Hemmings word aangeklaagd wegens brandstichting, waarbij een dode is gevallen. Hijzelf weet dat hij onschuldig is, zijn moeder weet het, maar er blijkt een getuige te zijn. Wat moeten ze dan?

    De 18-jarige Michael Clifford heeft een rot jeugd gehad, in teveel pleeggezinnen gewoond en daardoor is hij nu geworden zoals hij is. Een kleine crimineel die overal en alles iedereen bang maakt. - Die wenkbrauw piercing maakt hem nu misschien nog wel beter hiervoor, hehe. - Hij heeft een hekel aan kleine brave jongetjes en als hij Luke leert kennen, probeert hij van alles om hem het leven zuur te maken. Wat lukt. Uiteraard, bij Michael lukt alles.

    De 23-jarige Ashton Irwin is een succesvolle advocaat, een van de meest gevraagd van Australië, hij heeft een goedlopende kantoor samen met - naam - en nog een aantal die bij hun werken, hij staat erom bekend dat hij de moeilijkste zaken goed kan oplossen, zonder dat er onschuldige in de gevangenis komen te zitten. Luke's moeder neemt onmiddellijk contact op met hem en ze zien weer hoop, helemaal als Luke en Ashton elkaar voor het eerst ontmoeten. In de gevangenis, dat wel, de jeugd gevangenis. Maar er is gelijk een klik waarbij Liz Hemmings kan zeggen dat haar zoon die nog nooit met iemand anders heeft gehad. Zal het Ashton lukken om Luke uit de gevangenis te houden?


    Dit is het zo'n klein beetje, idk, het moet nog wel wat beter uitgewerkt worden en natuurlijk komt Luke vrij en alle vrouwelijke hoofd/bij rollen krijgen een van jullie namen. c:


    Oehh, I like it c:


    "Family don’t end in blood”

    Latukka schreef:
    Niet mijn stijl, maarja jij schrijft het dus het zal wel goed zijn. :')


    HAHAHAHA. En gelukkig maar. Helaas heb ik nog geen titel, HAHAHA. Dus ik kan niet veel. :')
    Ik wilde eerst onmogelijke liefde - in het Engels ofc -, maar meh idk.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Haha 'Jail'. Impossible love dan toch?


    Danmarks Dynamite.

    Latukka schreef:
    Haha 'Jail'. Impossible love dan toch?


    HAHA. Ja, nee, snap ik, ik was even te lui om het te vertalen, maar idk, dat klinkt zo minder spannend dan als je de verhaallijn leest vind ik. :')


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Advocaat en aangklaagde in het engels als naam haha. :')


    Danmarks Dynamite.

    Calum komt trouwens ook in het verhaal voor - als ik het ooit online zet - hij werkt bij Ashton en - naam - op kantoor. ^^


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Latukka schreef:
    Advocaat en aangklaagde in het engels als naam haha. :')


    Dat is lawyer en het andere woord weet ik zo niet, idk.


    stay safe because I like being alive at the same time as you