• Hallo iedereen!
    Vanmiddag RT'e iemand dit filmpje in mijn tijdlijn op twitter:


    Blijkbaar kan je dus gratis sims 2 met alle uitbreidingspakketten downloaden! Ik heb wat extra informatie opgezocht voordat ik het ging downloaden en wat blijkt, het is echt!
    http://tweakers.net/nieuws/97456/ea-maakt-sims-2-ultimate-edition-tijdelijk-gratis.html
    Ik heb net origin gedownload en een account aangemaakt. Daarna heb ik de code I-LOVE-THE-SIMS (Zie filmpje waar) en nu is hij aan het downloaden :) Momenteel zit ik op 89%!

    Ik wilde dit even delen en hoop dat jullie hem ook gaan downloaden! (Actie is geldig t/m 31 juli)

    [ bericht aangepast op 25 juli 2014 - 18:08 ]


    Treat people with kindness

    DiNozzo schreef:
    (...)

    Ik kan momenteel helemaal niets meer eraf halen. Ik kan niet eens meer bij mijn configuratiesysteem komen... :/

    Hmm. Welk OS heb je? Windows 7 of 8?


    Ex astris, sciencia

    Mulford schreef:
    (...)
    Hmm. Welk OS heb je? Windows 7 of 8?


    OS?

    En ik heb windows 7. Heb er verder trouwens inmiddels een topic over aangemaakt. :p


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    DiNozzo schreef:
    (...)

    OS?

    En ik heb windows 7. Heb er verder trouwens inmiddels een topic over aangemaakt. :p

    Operation System. Ik wilde voorstellen dat je systeemherstel kon openen en de computer naar de staat waar hij in was voor je de sims installeerde, terug kon brengen maar ik zie dat iemand me voor was

    [ bericht aangepast op 28 juli 2014 - 15:57 ]


    Ex astris, sciencia

    Mulford schreef:
    (...)
    Operation System. Ik wilde voorstellen dat je systeemherstel kon openen en de computer naar de staat waar hij in was voor je de sims installeerde, maar ik zie dat iemand me voor was


    Oh op zo'n manier. Nouja wel erg bedankt dat je mee denkt voor een oplossing c:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Nadine23x schreef:
    (...)

    Klopt, ik hoop trouwens dat mijn laptop sims 4 aan kan..
    Sims 2 lukt wel goed, sims 3 (ook alle uitbreidingspakketen) is nogal sloom namelijk :(


    Sims 3 in het algemeen bijna bij iedere speler. Blijkbaar wordt hier op de Sims 4 heel hard op in gespeeld. (Met alle gevolgen van dien, geen peuters en zwembad in base game, baby's die geboren worden in een wiegje, en daar aan vast geroest zitten, etc. Hopelijk wordt dit alles verder uitgebreid met EP's of patches.)


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson