• rpg eigenaar : MrFluke

    topic nog onder constructie




    Een nieuw jaar op Zweinstein breekt aan. De tovenaars en heksen keren terug naar Zweinstein, waar weer heel veel te beleven is. Zoals, Het Toverschooltoernooi. Er doen 3 verschillende scholen mee aan het Toverschool toernooi, de leerlingen van een bepaalde school gooien een briefje met hun naam erop geschreven in de Vuurbeker. Die kiest dan de namen. En natuurlijk, de nieuwe Zwerkbal try-outs, niet iedereen kan natuurlijk in het team zitten. De tovenaars en heksen leren weer nieuwe dingen die ze later weer kunnen gebruiken. Het zal je niet te makkelijk afgaan, er zit natuurlijk wel een maar aan het verhaal. Want als je de beker jouw naam gekozen heeft kom je er niet meer onderuit. En natuurlijk de opdrachten zijn zwaar. Zoals het gouden ei stelen van een draak, je dierbare redden van de meermensen, die in het meer naast Zweinstein leven. Dit schooljaar wordt dus lastiger dan de andere jaren...



    || Graag Invullen:


    Invullijstje voor de studenten:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Jaar:
    Afdeling:
    Bloedstatus:
    Beste vak(ken) :
    Slechtste vak(ken) :
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Klassenoudste:
    Hoofdmonitor:
    Zwerkbalfunctie:
    Huisdier: (Alleen padden, ratten, uilen, en katten zijn toegestaan daar)
    Extra:


    Invullijstje voor leraar, schoolhoofd of afdelingshoofd:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Vakken:
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Bloedstatus:
    Schoolhoofd:
    Afdelingshoofd:
    Huisdier:
    Extra:




    || Rollen: ||

    Reserveringen:
    Dumbledore ZaIa



    Leerlingen:
    Gryffindor
    Brooke Jane Eatside /4de jaar/ ZaIa 1.1
    Binky Lorraine Evans /6de jaar/ Senermes 1.1

    Ralf Auron /4de jaar/ Obliviate7 1.2
    Ginny Weasley /3de jaar/ Leora 1.10
    Brenthon Troun Evans /6de jaar/ Senermes 1.18
    George Weasley /6de jaar/ Obliviate7 1.19
    Hermione Ganger /4de jaar/ Piaffe 1.19
    Fred Weasley /6de jaar/ RAB 2.1


    Hufflepuf:
    Lynn Blazer /7de jaar/ MyselfOnly 1.6
    Allison Angela Rossini /5de jaar/ SweetDemon 1.19



    Ravenclaw:
    Rosaline Elisabeth Smith /5de jaar/ LoveElsa 1.1
    Luna Lovegood /3de jaar/ ZaIa 1.16



    Slytherin:
    Chase Alexander Roberts /7de jaar/ CapriolIe 1.5
    Luke Ashton Adams /7de jaar/ TinkerbelI 1.5

    Dysis Bella Lestrange-Black /7de jaar/ xYoungLovex
    Draco Lucius Malfoy /4de jaar/ RAB
    Chanel Kate Cole /4de jaar/ TheseWords
    Matthew Frankie Wood /7de jaar/ Nightingalex



    Beauxbattons: Vol! Er doet maar 1 van de Beauxbattons mee!
    Defelicé Devil Angelina Nachtschade Alerue /6de jaar/ Nightingalex 2.2




    Klammfels Vol! Er doet maar 1 van de Klammfels mee!
    Campbell Dylan Saunders /5de jaar/ Leora 1.17




    Leraren:
    Zwerkbal: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Gedaanteverwisselingen:
    Leer der Oude Runen:
    Voorspellend Rekenen:
    Dreuzelkunde:
    Geschiedenis van de Toverkunst:
    Verweer tegen de Zwarte kunsten: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Kruidenkunde:
    Bezweringen: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Waarzeggerij:
    Verzorging van Fabeldieren:
    Toverdranken: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Astronomie:


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Oh, overigen, zie hier hoe woest ginny werd toen die onbekende jongetje bij ralf was. Daarom is hij nu bang dat hij het weer gaat verpesten met Fred;

    ... en zag weer dat het de blonde jongen was die in het verte stond, en keek me weer met hetzelfde griezelige blik aan.
    'Wat - wat wil je van me?' Fluisterde ik op een gespannen toon.
    Hij schudde even zijn hoofd.
    'Sorry voor je vriendin.' Zei hij dan met een lage toon.
    'Huh?' En voor ik het wist trok hij mij naar hem toe en drukte zijn lippen op die van mij. Ik probeerde de onbekende blonde jongen terug te duwen maar tot mijn eigen schrik bleef ik maar staan en concentreerde ik me op de vreemde gevoel die ik voelde. Bij de kus van george voelde ik dat ook. Wat was dat? En voor ik het zelf in de gaten kreeg zat er een vreemde lachkik vast in mijn keel terwijl de onbekende jongen me volluit op de mond kuste. ‘Wat heeft dit nou weer te betekenen.' Ik verstikte me bijna in de tong van de andere jongen en duwde hem gewelddadig van mij af.
    'Ginny!' Riep ik bijna huilend en wierp me even naar de jongen toe.
    'Jij viezpeuk!' En ik keerde me terug naar Ginny.
    'Ik verstijfde Ginny hij liep naar me toe en kuste me en ik verstijfde!'
    'Je deed anders wel leuk mee.' Mompelde de jongen en kwam naast me staan en ik verborg mijn handen in mijn gezicht.
    'Hij is een slechte zoener. Maar wel knap.. de volgende keer moet je je tong even wassen zodat de bacteriën van deze meid er van af gaat, voordat je het weer in mijn keel steekt.'
    'O mijn god!' Ik schopte de jongen weg die me begon uit te lachen, en toen pas merkte ik van zijn gewaad dat het een zwadderaar was.
    'Ginny ik KEN hem niet!' Angstig zette ik een stqp naar haar richting toe en negeerde de blonde zwadderaar die me weer angstaanjagend aanstaarde.
    'Ik BEVROOR, VERSRIJFDE en kon niets doen! Heb jij dat nooit gehad? Komop, vergeet wat je zag en we..'
    'Ik zie je wel weer, knapperd!' En even dacht ik dat de blonde het tegen Gonny had, maar hij wees naar mij en liep terug naar zijn vrienden die hem maar vreemd aanstaarden. Ik keerde me weer terug naar Ginny en begin bijna te huilen.
    'Voordat je iets zegt, wist je dat ik van je hou? Onwijs veel? Komop Gin, zelfs het kussen van je broer was beter dan dit..' ik voelde me wat rood worden en haast tranen van schaamte prikten niet alleen achter mijn ogen, maar ook in mijn hart en hersenen.
    'Ginny..' fluisterde ik dan en staarde haar met mijn geheime wapen aan: mijn puppy ogen. ‘Weet je Ralf. Hoe zou jij het nu vinden als ik een vreemde hier zat te tongen? Hmm? Oh wacht. Zo iets zal niet gebeuren want ik DENK na voordat ik wat doe. Van alle jongens dacht ik dat jij anders was.’
    Mijn blik zakte ineen en vol verdriet keek ik naar mijn voeten. Wat heb ik gedaan?
    ‘Blijkbaar heb ik van de eerste keer niks geleerd aangezien ik zo in je leugens trap. Bekijk het maar, Ralf. Het boeit me geen ene fuck wat jij doet.’ mijn kaak viel plotseling open van wat ze zei en ik stond maar stil terwijl ze de kasteel binnen liep. Jammerend draaide ik me om en stak mijn stok uit naar de blonde jogen de me voor een seconde raar aan keek.
    'Knapperd, als ik jou was..'
    Te laat. Ik vuurde een verlamspreuk naar hem toe en omdqt ik slecht was in VTZK obtplofte de grote stuk muur waar ze achter waren en vlogen de aantal jongens met ze mee.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Fred Weasley
    'Zo, zo, een nieuwe vriendje? Was je niet met die ene meid?' Ik kijk naar de jongen, die geen aandacht aan mij lijkt te besteden. 'Bijna de hele school weet het. "Fred en Ralf zijn samen en blablabla." Allemaal roddels.' Hij loopt naar Ralf toe en slaat een arm om hem heen. Jaloezie kruipt naar binnen. 'Maar wij zijn oude vrienden, ja he, knapperd..' Ik sta als verstijfd toe te kijken hoe die jongen op het punt staat mijn vriendje te kussen. Gelukkig springt Ralf op en loopt hij richting mij toe. Meteen trek ik hem in mijn armen. 'Geloof me, dit joch is gek,' fluistert hij. Ik knik en kijk naar de jongen, die mij nu bestudeert. Ik laat Ralf los maar pak wel zijn hand vast, waarna ik een stap richting de jongen doe.
    'Hmm, je hebt hem goed uitgekozen Ralf. Vind je het erg als ik hem even leen?' vraagt de jongen. Ik kijk hem raar aan maar voor ik het weet duwt hij me tegen de muur en begint hij me te kussen. Ik probeer hem weg te duwen maar hij is te sterk. Met mijn ogen probeer ik Ralf te waarschuwen. Eindelijk laat hij me los en ik laat mezelf op de grond zakken.
    'Niet slecht. Beter dan jij, Ralf. Als je ooit nog iemand anders nodig hebt weet je me te vinden,' zegt hij met een knipoog. Hij loopt weg en ik sta meteen op om naar Ralf te lopen.
    'Het spijt me zo erg, Ralf. Ik wou het niet, maar hij was te sterk. Ik...' Ik voel me trillerig en ga daarom zitten. 'Wie is hij?'


    Spoiler alert: you will save yourself

    Dat was dus onverwachts


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    :Y)


    Spoiler alert: you will save yourself

    Ralf Auron

    'Hmm, je hebt hem goed uitgekozen Ralf. Vind je het erg als ik hem even leen?' Hoor ik de jongen vragen. Ik keek hem verbaasd aan en voor ik het wist drukte hij Fred tegen de muur aan, net als zijn lippen die hij op die van Fred drukte. Met een hand ging ik door mijn haren en pure woede vulde mijn lichaam. Waarom laat deze joch me niet met rust? Draco is al genoeg en ik wil hem er ook niet bij hebben.
    Eindelijk laat hij hem los en even had ik de nijging hem te vervloeken.
    'Niet slecht. Beter dan jij, Ralf. Als je ooit nog iemand anders nodig hebt weet je me te vinden,' zegt hij met een knipoog. Hij loopt de coupé uit en Fred sprong gelijk weer op.
    'Het spijt me zo erg, Ralf. Ik wou het niet, maar hij was te sterk. Ik... Wie is hij?' vroeg hij en nam weer plaats op de bankje. Ik bleef gewoon staan en schudde met mijn hoofd. Alweer kwam niets uit mijn mond.
    'Ik weet het niet.. Ik- ik kom zo terug.' Zei ik snel en liel de coupé uit. Met nog een laatste blik op Fred liep ik de gangpad op en liep de jongen achtern die net een coupé in liep. Ik liep hem achterna tot ik zag dat de coupé helemaal leeg was op hem na dan. Ik slik even en liep de coupé in en de jogen keek me haast met een triomfantelijk blik aan.
    'Oké, ik ken je niet eens en jij komt zo maar in mijn leven. Door jou heeft Ginny me verlaten en dat mag je niet weer doen met Fred, waarom doe je me dit aan ik heb je niets aangedaan..' zei ik snel en zette toch maar weer een stap naar achteren. De jongen keek me even doorzoekend aan voordat hij mijn pols greep en me op de bank neer duwde.
    'Omdat ik gek ben op weerwolven, Ralf.' Siste hij. Haastig schudde ik mijn hoofd. Van waar wist hij dat?
    'Van waar wist je dat ik een..'
    'Niet alleen jij, die Fred ook bedoel ik, knapperd.'
    Oké, van waar wist HIJ dat?
    'Laat me gaan.' Snauwde ik dan en deed nog een poging om op te staan maar dan duwde hij me weer op de bankje en drukte zijn lippen weer vol op die van mij. Ik zette mijn handen tegen zijn borstkas aan om hem van me af te duwen maar dat lukte me natuurlijk niet.
    'Weetje, ik had al lang een oogje op jou. En toen kwam die Fred. Hij is een zeer goede zoener en hij verdient ook een betere zoener dan de lippen als die van jou. Dus pas maar op.' Zei hij en nadat ik met al mijn kracht Fred zijn naam riep ook al zou hij me niet horen, drukte hij weer zijn lippen op die van mij en drukte me maar nog diper de bankje in. Mijn handen schoten weer naar zijn gezicht waar ik met mijn nagels in kneep waardoor hij me los liet en ik struikelend te coupé weer uit rende, richting mijn eigen coupé toe waar ik in stormde en gespannen weer naast Fred plaats nam alsof er niets was gebeurd. Met een blik vol afschuw liet ik me met mijn hoofd in Fred zijn schoot vallen waar ik me in opkrulde waarna er al een paar tranen uit mijn ooghoeken rolden.
    'H-hij is gek.' Siste ik zachtjes.


    Dun dun duuuuun


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Fred Weasley
    'Ik weet het niet.. Ik- ik kom zo terug.' Ik zeg niks en blijf zitten - ook omdat ik niks kan. Ik wil weten wie die jongen is en waarom hij ons lastig viel. Ik probeer mijn handen te laten stoppen met trillen maar het lukt niet. Net voelde ik me zo machteloos terwijl die jongen alle macht over mij had en ik helemaal niks kon doen. En nu zit ik hier in mijn eentje terwijl Ralf achter hem aanrent en ik geen idee heb wat hij met Ralf gaat doen.
    Ralf komt de coupe binnengerend waarna hij zich opkrult op mijn schoot. Ik zie een paar tranen naar beneden rollen op zijn gezicht en weet dat ik hem moet proberen te helpen. Maar ik kan niks. 'H-hij is gek.' Ik knik en aai Ralf rustig.
    'Ik ben echt een mislukking. Ik vraag je mee om met mij mee te gaan op vakantie en meteen al gebeurt zoiets,' zeg ik misschien meer tegen mezelf dan tegen Ralf. 'Maar ik ben er nog. Ik ben er altijd voor je. Ook als jij me niet kunt zien,' zeg ik rustig. Ik doe mijn ogen even dicht en probeer nergens aan te denken.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Moet ik Campbell & George naar Fred en Ralf sturen of Ginny en Draco of hebben hun ook een eigen coupe x')


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    Moet ik Campbell & George naar Fred en Ralf sturen of Ginny en Draco of hebben hun ook een eigen coupe x')


    Mij maakt niets uit (mijn letterlijke stopwoordje, mijn nicht word er gek van x'D)


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Mij maakt niets uit (mijn letterlijke stopwoordje, mijn nicht word er gek van x'D)


    Indd ik drop anders Cage bij Ginny en Draco want ik weet niet wat ik met GInny moet posten voor Draco ('x dan kan George Ginny pesten? :'D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Indd ik drop anders Cage bij Ginny en Draco want ik weet niet wat ik met GInny moet posten voor Draco ('x dan kan George Ginny pesten? :'D


    Urgh, doe maar, George heeft geen zin in Draco :'D


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Urgh, doe maar, George heeft geen zin in Draco :'D


    Haha ja mar dan kan hij ze toch pesten? :"D of vind je niks?


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Haha ja mar dan kan hij ze toch pesten? :"D of vind je niks?


    Geoege vind het niks, ik vind het goed :'D


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Ja maar straks dumpt George hem omdat Campbell hem mee hen coupe in trekt x.o'


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    Ja maar straks dumpt George hem omdat Campbell hem mee hen coupe in trekt x.o'


    Dat is nou echt een slechte rede om iemand te dumpen :'D


    Spoiler alert: you will save yourself

    Leora schreef:
    Ja maar straks dumpt George hem omdat Campbell hem mee hen coupe in trekt x.o'


    Waarom denk je elke keer dat george gem zo makkelijk gaat dumpen D:


    Linde: geen inspiratie meer voor Red, wat zal ik doen x)


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••