• rpg eigenaar : MrFluke

    topic nog onder constructie




    Een nieuw jaar op Zweinstein breekt aan. De tovenaars en heksen keren terug naar Zweinstein, waar weer heel veel te beleven is. Zoals, Het Toverschooltoernooi. Er doen 3 verschillende scholen mee aan het Toverschool toernooi, de leerlingen van een bepaalde school gooien een briefje met hun naam erop geschreven in de Vuurbeker. Die kiest dan de namen. En natuurlijk, de nieuwe Zwerkbal try-outs, niet iedereen kan natuurlijk in het team zitten. De tovenaars en heksen leren weer nieuwe dingen die ze later weer kunnen gebruiken. Het zal je niet te makkelijk afgaan, er zit natuurlijk wel een maar aan het verhaal. Want als je de beker jouw naam gekozen heeft kom je er niet meer onderuit. En natuurlijk de opdrachten zijn zwaar. Zoals het gouden ei stelen van een draak, je dierbare redden van de meermensen, die in het meer naast Zweinstein leven. Dit schooljaar wordt dus lastiger dan de andere jaren...



    || Graag Invullen:


    Invullijstje voor de studenten:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Jaar:
    Afdeling:
    Bloedstatus:
    Beste vak(ken) :
    Slechtste vak(ken) :
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Klassenoudste:
    Hoofdmonitor:
    Zwerkbalfunctie:
    Huisdier: (Alleen padden, ratten, uilen, en katten zijn toegestaan daar)
    Extra:


    Invullijstje voor leraar, schoolhoofd of afdelingshoofd:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Vakken:
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Bloedstatus:
    Schoolhoofd:
    Afdelingshoofd:
    Huisdier:
    Extra:




    || Rollen: ||

    Reserveringen:
    Dumbledore ZaIa



    Leerlingen:
    Gryffindor
    Brooke Jane Eatside /4de jaar/ ZaIa 1.1
    Binky Lorraine Evans /6de jaar/ Senermes 1.1

    Ralf Auron /4de jaar/ Obliviate7 1.2
    Ginny Weasley /3de jaar/ Leora 1.10
    Brenthon Troun Evans /6de jaar/ Senermes 1.18
    George Weasley /6de jaar/ Obliviate7 1.19
    Hermione Ganger /4de jaar/ Piaffe 1.19
    Fred Weasley /6de jaar/ RAB 2.1


    Hufflepuf:
    Lynn Blazer /7de jaar/ MyselfOnly 1.6
    Allison Angela Rossini /5de jaar/ SweetDemon 1.19



    Ravenclaw:
    Rosaline Elisabeth Smith /5de jaar/ LoveElsa 1.1
    Luna Lovegood /3de jaar/ ZaIa 1.16



    Slytherin:
    Chase Alexander Roberts /7de jaar/ CapriolIe 1.5
    Luke Ashton Adams /7de jaar/ TinkerbelI 1.5

    Dysis Bella Lestrange-Black /7de jaar/ xYoungLovex
    Draco Lucius Malfoy /4de jaar/ RAB
    Chanel Kate Cole /4de jaar/ TheseWords
    Matthew Frankie Wood /7de jaar/ Nightingalex



    Beauxbattons: Vol! Er doet maar 1 van de Beauxbattons mee!
    Defelicé Devil Angelina Nachtschade Alerue /6de jaar/ Nightingalex 2.2




    Klammfels Vol! Er doet maar 1 van de Klammfels mee!
    Campbell Dylan Saunders /5de jaar/ Leora 1.17




    Leraren:
    Zwerkbal: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Gedaanteverwisselingen:
    Leer der Oude Runen:
    Voorspellend Rekenen:
    Dreuzelkunde:
    Geschiedenis van de Toverkunst:
    Verweer tegen de Zwarte kunsten: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Kruidenkunde:
    Bezweringen: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Waarzeggerij:
    Verzorging van Fabeldieren:
    Toverdranken: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Astronomie:


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Ok, maar Sphinx is offline.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Leora schreef:
    Noa 19 years later jij xd


    Al al lang gedaan. Ik wacht op jou x)


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    RAB schreef:
    Ok, maar Sphinx is offline.


    Geduld is een schone zaak; Linde maar dit was sws al de volgorde die we aanhielden dus ik dacht mss kunnen we die gwn blijven volgen xd


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Geduld is een schone zaak; Linde maar dit was sws al de volgorde die we aanhielden dus ik dacht mss kunnen we die gwn blijven volgen xd


    Ja klopt. Ik ben nu toch aan het multitasken; rpgen op twee sites tegelijk.


    Spoiler alert: you will save yourself

    RAB schreef:
    (...)

    Ja klopt. Ik ben nu toch aan het multitasken; rpgen op twee sites tegelijk.


    Welke site nog meer dan? x.o'


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Welke site nog meer dan? x.o'


    Deze. Maar ik ben pas net begonnen.


    Spoiler alert: you will save yourself

    x

    [ bericht aangepast op 6 aug 2014 - 22:22 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    RAB schreef:
    (...)

    Deze. Maar ik ben pas net begonnen.


    Doet me denken aan de Proboards sites waar ik ook aantal x aan heb meegedaan


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Doet me denken aan de Proboards sites waar ik ook aantal x aan heb meegedaan


    Ah cool. Ik vind deze best leuk. Ik wist helemaal niet dat dit soort sites bestonden. Leuk, maar Quizlet blijft het leukste. Veel gezelliger.


    Spoiler alert: you will save yourself

    RAB schreef:
    (...)

    Ah cool. Ik vind deze best leuk. Ik wist helemaal niet dat dit soort sites bestonden. Leuk, maar Quizlet blijft het leukste. Veel gezelliger.


    Aantal van mijn voormalige vriendinnen RPG'de en die maakte via Proboards dat soort sites. Niet over hungergames meestal wel gewoon OP en dat was altijd wel top want dan heb je 1 hele site voor 1 RPG zeg maar. Super uitgebreid maar mij te veel werk xd


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Aantal van mijn voormalige vriendinnen RPG'de en die maakte via Proboards dat soort sites. Niet over hungergames meestal wel gewoon OP en dat was altijd wel top want dan heb je 1 hele site voor 1 RPG zeg maar. Super uitgebreid maar mij te veel werk xd


    haha ja inderdaad heel veel werk lijkt me dat. Maar wel leuk om een keertje te doen. Hoewel je dan ook nog maar aan mensen moet zien te komen.


    Spoiler alert: you will save yourself

    RAB schreef:
    (...)

    haha ja inderdaad heel veel werk lijkt me dat. Maar wel leuk om een keertje te doen. Hoewel je dan ook nog maar aan mensen moet zien te komen.


    haha ik was altijd zo lui :p een meisje waar ik dus RPGde van het groepje in RealLife die zat toch alleen maar 24/7 achter de pc als ze niet uit ging dus zij kon ze altijd top in elkaar zetten dus hoefde ik alleen een personage te maken :p en te schrijven. Thats It. En altijd tijdens de lessen papiertjes naar elkaar schuiven in schriften x"D een keer schoof ik dus een papiertje naar n vriendin van me en toen zag mijn wiskunde leraar het 'natuurlijk want het was geen ruitjes papier en ik zag de bui al hangen en toen ging hij lezen en moesten we nablijven D';


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    haha ik was altijd zo lui :p een meisje waar ik dus RPGde van het groepje in RealLife die zat toch alleen maar 24/7 achter de pc als ze niet uit ging dus zij kon ze altijd top in elkaar zetten dus hoefde ik alleen een personage te maken :p en te schrijven. Thats It. En altijd tijdens de lessen papiertjes naar elkaar schuiven in schriften x"D een keer schoof ik dus een papiertje naar n vriendin van me en toen zag mijn wiskunde leraar het 'natuurlijk want het was geen ruitjes papier en ik zag de bui al hangen en toen ging hij lezen en moesten we nablijven D';


    Haha. Ik en mijn vriendinnen hebben een keertje moordverhalen over elkaar geschreven. Dan gingen we in dat verhaal een irritant persoon uit de klas vermoorden. Onze Nederlandsleraar betrapte ons toevallig toen we een verhaal schreven waarin onze wiskundeleraar doodging. Maar gelukkig konden we onszelf eruit praten (cool). Maar tijdens de lessen zit ik heel vaak te schrijven. Vooral tijdens Nederlands. Alleen kijken mijn vriendinnen altijd toe en dat is irritant.


    Spoiler alert: you will save yourself

    RAB schreef:
    (...)

    Haha. Ik en mijn vriendinnen hebben een keertje moordverhalen over elkaar geschreven. Dan gingen we in dat verhaal een irritant persoon uit de klas vermoorden. Onze Nederlandsleraar betrapte ons toevallig toen we een verhaal schreven waarin onze wiskundeleraar doodging. Maar gelukkig konden we onszelf eruit praten (cool). Maar tijdens de lessen zit ik heel vaak te schrijven. Vooral tijdens Nederlands. Alleen kijken mijn vriendinnen altijd toe en dat is irritant.


    OMG zo herkenbaar! Dat meelezen dan :p Altijd echt altijd als ik wat schrijf waar dan ook gaat iedereen mee lezen . Als ik op mijn mobiel zit kan ik het nog een beetje privé houden dus wat ik hier schrijf op Q maar ook als ik gewoon een lijstje maak met wat ik moet doen gaan mensen meelezen en dat vind ik zo godsgruwelijk irritant D':

    Ohja mijn leraar vond RPGen niet dat we het zo noemde maar onnozel en tijdverspilling ('x terwijl ik altijd goede cijfers bij hem haalde die Gmeene Gmol D'; (yep mijn beste vak was/is wiskunde)


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    OMG zo herkenbaar! Dat meelezen dan :p Altijd echt altijd als ik wat schrijf waar dan ook gaat iedereen mee lezen . Als ik op mijn mobiel zit kan ik het nog een beetje privé houden dus wat ik hier schrijf op Q maar ook als ik gewoon een lijstje maak met wat ik moet doen gaan mensen meelezen en dat vind ik zo godsgruwelijk irritant D':

    Ohja mijn leraar vond RPGen niet dat we het zo noemde maar onnozel en tijdverspilling ('x terwijl ik altijd goede cijfers bij hem haalde die Gmeene Gmol D'; (yep mijn beste vak was/is wiskunde)


    Bij mij vooral thuis. Komt mijn vader binnen, gaat hij kijken wat ik schrijf. Ik dus altijd de tabbladen wegklikken zodat ze het niet zien. Maar mijn zusje zit ook heel soms op Q en dan leest ze al mijn dingen (ja ook mijn rpgs) en dat is irritant.
    Mijn Nederlandsleraar vond dat ik een mooie schrijfstijl had toen we een keer een verhaaltje moesten schrijven. Ik had gewoon een kort verhaal van mezelf van Q gehaald :'D


    Spoiler alert: you will save yourself