• rpg eigenaar : MrFluke

    topic nog onder constructie




    Een nieuw jaar op Zweinstein breekt aan. De tovenaars en heksen keren terug naar Zweinstein, waar weer heel veel te beleven is. Zoals, Het Toverschooltoernooi. Er doen 3 verschillende scholen mee aan het Toverschool toernooi, de leerlingen van een bepaalde school gooien een briefje met hun naam erop geschreven in de Vuurbeker. Die kiest dan de namen. En natuurlijk, de nieuwe Zwerkbal try-outs, niet iedereen kan natuurlijk in het team zitten. De tovenaars en heksen leren weer nieuwe dingen die ze later weer kunnen gebruiken. Het zal je niet te makkelijk afgaan, er zit natuurlijk wel een maar aan het verhaal. Want als je de beker jouw naam gekozen heeft kom je er niet meer onderuit. En natuurlijk de opdrachten zijn zwaar. Zoals het gouden ei stelen van een draak, je dierbare redden van de meermensen, die in het meer naast Zweinstein leven. Dit schooljaar wordt dus lastiger dan de andere jaren...



    || Graag Invullen:


    Invullijstje voor de studenten:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Jaar:
    Afdeling:
    Bloedstatus:
    Beste vak(ken) :
    Slechtste vak(ken) :
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Klassenoudste:
    Hoofdmonitor:
    Zwerkbalfunctie:
    Huisdier: (Alleen padden, ratten, uilen, en katten zijn toegestaan daar)
    Extra:


    Invullijstje voor leraar, schoolhoofd of afdelingshoofd:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Vakken:
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Bloedstatus:
    Schoolhoofd:
    Afdelingshoofd:
    Huisdier:
    Extra:




    || Rollen: ||

    Reserveringen:
    Dumbledore ZaIa



    Leerlingen:
    Gryffindor
    Brooke Jane Eatside /4de jaar/ ZaIa 1.1
    Binky Lorraine Evans /6de jaar/ Senermes 1.1

    Ralf Auron /4de jaar/ Obliviate7 1.2
    Ginny Weasley /3de jaar/ Leora 1.10
    Brenthon Troun Evans /6de jaar/ Senermes 1.18
    George Weasley /6de jaar/ Obliviate7 1.19
    Hermione Ganger /4de jaar/ Piaffe 1.19
    Fred Weasley /6de jaar/ RAB 2.1


    Hufflepuf:
    Lynn Blazer /7de jaar/ MyselfOnly 1.6
    Allison Angela Rossini /5de jaar/ SweetDemon 1.19



    Ravenclaw:
    Rosaline Elisabeth Smith /5de jaar/ LoveElsa 1.1
    Luna Lovegood /3de jaar/ ZaIa 1.16



    Slytherin:
    Chase Alexander Roberts /7de jaar/ CapriolIe 1.5
    Luke Ashton Adams /7de jaar/ TinkerbelI 1.5

    Dysis Bella Lestrange-Black /7de jaar/ xYoungLovex
    Draco Lucius Malfoy /4de jaar/ RAB
    Chanel Kate Cole /4de jaar/ TheseWords
    Matthew Frankie Wood /7de jaar/ Nightingalex



    Beauxbattons: Vol! Er doet maar 1 van de Beauxbattons mee!
    Defelicé Devil Angelina Nachtschade Alerue /6de jaar/ Nightingalex 2.2




    Klammfels Vol! Er doet maar 1 van de Klammfels mee!
    Campbell Dylan Saunders /5de jaar/ Leora 1.17




    Leraren:
    Zwerkbal: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Gedaanteverwisselingen:
    Leer der Oude Runen:
    Voorspellend Rekenen:
    Dreuzelkunde:
    Geschiedenis van de Toverkunst:
    Verweer tegen de Zwarte kunsten: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Kruidenkunde:
    Bezweringen: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Waarzeggerij:
    Verzorging van Fabeldieren:
    Toverdranken: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Astronomie:


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Campbell en George hebben een geheime relatie he :p


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Draco Malfoy
    Het portret gaat open en Ginny komt naar buiten. Even kijk ik alleen maar.
    ‘Hoi, Draco. Sorry dat het zo lang duurde. Ik kon iets niet vinden. Je hoeft echt niet mee; Draco. Ik bedoel George en Fred kunnen je niet verplichten en ik snap als je niet mee wilt.’ Hoewel ze het lief zegt besef ik wat die woorden waarschijnlijk betekenen; ze wil niet dat ik mee ga, maar omdat Fred en George mij uitnodigden kan ze dat niet zomaar zeggen. Ik pak haar hand vast en kijk haar aan.
    'Ik wil graag juist mee. Jou ouders zullen mij nooit accepteren als ze over me denken zoals ze nu over mij denken. Ik moet dat veranderen, anders...' Ik wou zeggen anders accepteren ze me ook niet als ik je vriendje ben, maar ik bedenk me net op tijd. 'Anders dan haten ze me waarschijnlijk voor altijd en willen ze niet dat we bevriend zijn.' Ik kijk weg. Mijn ouders die haten haar ook. Mijn vader zegt zelfs vaak dat Weasleys erger zijn dan modderbloedjes, waarna ik alleen maar kon knikken en een opmerking maken over de Weasleys. Maar ik hou van Ginny. Eerst probeerde ik het gewoon te negeren, maar dat was onmogelijk.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Leora schreef:
    Campbell en George hebben een geheime relatie he :p


    Ralf weet het van Fred :Y)

    Omfg ik kan niets meer bijhouden, julloe gaan te snel heen door de twee topics D:


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Ralf weet het van Fred :Y)

    Omfg ik kan niets meer bijhouden, julloe gaan te snel heen door de twee topics D:


    Ik heb Campbell gepost @ speeltopic 12 :D HP Goblet en nog niet @ generations DX

    en ik dacht bedoelde je met iedereen heel zweinstein het wist ofzo :P van CAGE

    [ bericht aangepast op 6 aug 2014 - 18:42 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Fred Weasley
    Hij knikt en draait zich om zodat hij ook zijn armen om mij heen kan slaan.
    'Ik heb me bedacht, ik denk maar dat ik naar mijn huis ga.' Ik hoor aan zijn toon dat hij een grapje maakt, maar ergens binnenin ben ik toch een beetje in paniek. Hij gaat op zijn tenen staan om mij een kus te geven. Ik vind het wel schattig dat hij een stuk kleiner is.'Ik ga alleen mee omdat jij er ook bent. Maar..' Hij stopt even en zijn lieve grijze ogen kijken in die van mij. 'Weten je ouders al over mij? En deze keer echt helemaal over mij, dat je iets met mij hebt?' Ik kijk even weg. Misschien had ik ze het wel meteen moeten vertellen, maar ik durfde het niet.
    'Het lijkt me beter om het ze te vertellen als jij erbij bent en niet zomaar met een uil.' Ik grinnik. 'Zij denken dat ik, George en Ginny alledrie gewoon een vriend meenemen. Dat wordt een hele verassing,' zeg ik vrolijk. Ik laat hem los en pak zijn hand vast. 'Zullen we gaan?' Ik laat niet zien dat ik eigenlijk helemaal in paniek ben omdat mijn ouders misschien wel boos gaan worden. Ik weet niet hoe mijn ouders erover denken. En dan is er nog het kleine feitje dat ik een weerwolf ben.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Trouwens Sphinx -> molly
    RAB-> Arthur? dat hadden weh toch afgesproken? :p


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    Trouwens Sphinx -> molly
    RAB-> Arthur? dat hadden weh toch afgesproken? :p


    Ok is goed.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Ik ga eten tot zo


    Spoiler alert: you will save yourself

    George Weasley

    Hij flimlachte en drukte me van mijn nek dichter tegen hem aan
    ‘Hoe cliche het ook klinkt; ik heb jou enorm gemist; George. Zelfs zo erg dat ik me dingen ging inbeelden zoals een nacht met jou of tot mijn dood zwerkballen. De antwoord daarop weet je natuurlijk al.’ zei hij.
    Ik lachte en streelde maar over zijn rug waar mijn handen tegen aan lagen tot hij zijn lippen tegen die van mij aan drukte. Ik voelse zijn hand door mijn haren glijden wat me kippenvel gaf, maar het was een erg fijn gevoel. Hij liet me weer, iets te snel los en trok zijn muts iets meer over zijn hoofd heen waar er sneeuwvlokken op rustten, wat erg schattig eruit zag bij hem. Hij greep dan mijn hand vast en trok me door het sneeuw heen.
    ‘waar is eigenlijk het perron, George?’ ik grinnikte even en deze keer trok ik hem naar een andere richting toe.
    'Ergens verderop en dat weet jij niet dus moet ik diegene zijn die deze goddelijke hand mee moet trekken.' Ik draai me even om waarna ik achteruit begin te lopn, hem nog steeds aan de hand waar ik een kus op drukte voordat ii weer verder ging. Na heel lang in het sneeuw lopen kwamen we aan bij het perron. Veel studenten stonden daar en namen afscheid met hun vrienden, of haasten zixh de trein in. Ik liet Campbell even los en keek hem weer aan.
    'Als je wilt kunnen we nog op Ralf en Fred wachten, of zullen we maar een coupé uitzoeken?' Vroeg ik aan hem.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Campbell Saunders

    Hij trok me mee naar een totaal andere richting wat een blos over mijn al rode wangen deed glijden. Ik was totaal de verkeerde richting op gegaan. Ik was echt een wrak met wegen onthouden. Hoewel ik daar op het zwerkbalveld geen last van leek te hebben. ‘Ergens verderop en dat weet jij niet dus moet ik diegene zijn die deze goddelijke hand mee moet trekken.’ Hij liep achteruit en drukte een kus op mijn hand waardoor ik verlegen wegkeek. Ik kon echt totaal niet tegen charmerende acties en ik wist dat George dat wist en dat hij dat nogal amusant vond; anders zou hij het niet steeds doen. Langzamerhand kwam er steeds meer een soort van station zichtbaar waar heel veel stemmen al vandaan kwamen. George liet me los en keek naar mijn ogen en automatisch staarde ik naar onder en beet zachtjes op mijn blote lip.
    ‘Als je wilt kunnen we nog op Ralf en Fred wachten, of zullen we maar een coupé uitzoeken?’ mijn ogen werden groot en voor even wendde ik mijn blik omhoog om voor een seconde demonstratief in Georges ogen te kijken. ‘We wachten hier op Ralf en Fred.’ Zei ik direct. Mijn hart die even minder hard geklopt had tijdens het lopen in de sneeuw met George begon weer overuren te maken. Natuurlijk had ik middels met Ralf en Fred gepraat maar heel kort en ik wist niet of ze me mochten of niet. Wat als ze me niet mochten? Fred was Georges broer. Als Fred me niet mocht ging George niet meer met mij om. Die twee waren twee handen op een buik en daarnaast had je Ralf. Het vriendje van Fred- als die mij niet mocht kon hij zorgen dat Fred mij niet mocht en zou ik George verliezen. Maar hoe moest ik me gedragen- ik was niet echt iemand die echt bijzonder was. Ik was meer een muurbloem als ik geen national van een zwerkbalteam was. Ik zou onzichtbaar zijn en iedereen zou langs mij heen lopen. Nerveus krabde ik met mijn arm in mijn nek en keek tussen de mensen door straks zouden ze komen en dan moet ik zo goed mogelijk overkomen.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    LOL! Ik moet nog met Isa reageren @19years x)


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    George Weasley

    ‘We wachten hier op Ralf en Fred.’ zei hij. Ik knikte met mijn hoofd en keek even naar de aantal studenten die naar Campbell begonnen te staren. Ik beet op mijn lip en trok campbell zachtjes mee naar de achterkant van het Coupé toe die maar drie stappen kostte en waar ze ons niet zagen.
    'Dus dan gaan we wel hier wachten.' Zei ik en glimlachte even voordat ik met mijn hand zijn wang begon te strelen.
    'Wat jij het beste vind. Je hoeft je overigens geen zorgen te maken voor de studenten hierachter, ik praat wel met ze als ze ons samen zien, of als ze weer eens gillend naar jouw richting toe rennen.' Ik zet ook mijn andere hand tegen zijn wang aan en keek hem even aan.
    'Ik kan dit nog steeds niet geloven, wist je dat? Het gaat zo perfect worden. Jij en ik die samen kerst vieren. Je gaat het leuk vinden. Dat beloof ik je.' En zachtjes drukte ik mijn lippen op die van hem waardoor ik hemzelf automatisch wat tegen de muurtje aandrukte die achter hem stond, de muurtje die het perron scheidde van de buitenwereld. Uh, de bos.

    Geen inspirtatie (:


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    George Weasley

    ‘We wachten hier op Ralf en Fred.’ zei hij. Ik knikte met mijn hoofd en keek even naar de aantal studenten die naar Campbell begonnen te staren. Ik beet op mijn lip en trok campbell zachtjes mee naar de achterkant van het Coupé toe die maar drie stappen kostte en waar ze ons niet zagen.
    'Dus dan gaan we wel hier wachten.' Zei ik en glimlachte even voordat ik met mijn hand zijn wang begon te strelen.
    'Wat jij het beste vind. Je hoeft je overigens geen zorgen te maken voor de studenten hierachter, ik praat wel met ze als ze ons samen zien, of als ze weer eens gillend naar jouw richting toe rennen.' Ik zet ook mijn andere hand tegen zijn wang aan en keek hem even aan.
    'Ik kan dit nog steeds niet geloven, wist je dat? Het gaat zo perfect worden. Jij en ik die samen kerst vieren. Je gaat het leuk vinden. Dat beloof ik je.' En zachtjes drukte ik mijn lippen op die van hem waardoor ik hemzelf automatisch wat tegen de muurtje aandrukte die achter hem stond, de muurtje die het perron scheidde van de buitenwereld. Uh, de bos.

    Geen inspirtatie (:


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    George Weasley

    ‘We wachten hier op Ralf en Fred.’ zei hij. Ik knikte met mijn hoofd en keek even naar de aantal studenten die naar Campbell begonnen te staren. Ik beet op mijn lip en trok campbell zachtjes mee naar de achterkant van het Coupé toe die maar drie stappen kostte en waar ze ons niet zagen.
    'Dus dan gaan we wel hier wachten.' Zei ik en glimlachte even voordat ik met mijn hand zijn wang begon te strelen.
    'Wat jij het beste vind. Je hoeft je overigens geen zorgen te maken voor de studenten hierachter, ik praat wel met ze als ze ons samen zien, of als ze weer eens gillend naar jouw richting toe rennen.' Ik zet ook mijn andere hand tegen zijn wang aan en keek hem even aan.
    'Ik kan dit nog steeds niet geloven, wist je dat? Het gaat zo perfect worden. Jij en ik die samen kerst vieren. Je gaat het leuk vinden. Dat beloof ik je.' En zachtjes drukte ik mijn lippen op die van hem waardoor ik hemzelf automatisch wat tegen de muurtje aandrukte die achter hem stond, de muurtje die het perron scheidde van de buitenwereld. Uh, de bos.

    Geen inspirtatie (:


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    George Weasley

    ‘We wachten hier op Ralf en Fred.’ zei hij. Ik knikte met mijn hoofd en keek even naar de aantal studenten die naar Campbell begonnen te staren. Ik beet op mijn lip en trok campbell zachtjes mee naar de achterkant van het Coupé toe die maar drie stappen kostte en waar ze ons niet zagen.
    'Dus dan gaan we wel hier wachten.' Zei ik en glimlachte even voordat ik met mijn hand zijn wang begon te strelen.
    'Wat jij het beste vind. Je hoeft je overigens geen zorgen te maken voor de studenten hierachter, ik praat wel met ze als ze ons samen zien, of als ze weer eens gillend naar jouw richting toe rennen.' Ik zet ook mijn andere hand tegen zijn wang aan en keek hem even aan.
    'Ik kan dit nog steeds niet geloven, wist je dat? Het gaat zo perfect worden. Jij en ik die samen kerst vieren. Je gaat het leuk vinden. Dat beloof ik je.' En zachtjes drukte ik mijn lippen op die van hem waardoor ik hemzelf automatisch wat tegen de muurtje aandrukte die achter hem stond, de muurtje die het perron scheidde van de buitenwereld. Uh, de bos.

    Geen inspirtatie (:


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••