• In de jaren van Merlijn vindt veel magie plaats, maar ook jaloezie en haat.
    Morgana, de machtigste heks en gevreesd door koning Arthur, wil niks liever dan de troon in handen hebben.
    Hiervoor heeft ze haar eigen leger van jonge tovenaars en heksen getraind en zij zijn ieder moment klaar voor de strijd.
    Wat ze niet weet is dat Merlijn zelf zijn eigen leger heeft getraind van ook jonge tovenaars en heksen.
    Waar strijd je voor in de oorlog die zal komen? Dat is de vraag die iedereen zich stelt. Ben je bij Merlijn gekomen om zo hem te verraden en Morgana te helpen?
    Uiteindelijk is niemand te vertrouwen en moet iedereen af gaan op zijn eigen magie.



    Rollen

    Merlijn: (hoeft niet)

    Merlijns leger van tovenaars en heksen:

    - Lucia Angelina North - Hemwin [1,1]
    - Lynn Heweroude - ArianatorXx [1,1]
    - Mandred Bellavour - Aia [1,4]
    - Meredith Pendragon - VladiFerr [1,3]
    - Rose Summer Cole - Promisess hoort bij Merlijn, maar spioneert aan Morgana's kant
    - Gereserveerd - LoveHemmings
    - Gereserveerd - LoveHemmings

    Morgana Pendragon: - Aia [1,5]

    Morgana's leger van tovenaars en heksen:

    - Alicia Nachtschade - ArianatorXx [1,3]
    - Marcus Nachtschade. - Hemwin [1,3]
    - Oliver Brown. - VladiFerr
    - Mandred Bellavour - Aia hoort bij Morgana, maar spioneert aan Merlijns kant
    - Sara Autumn Cole. - Promisess [1,4]
    - Rose Summer Cole - Promisess [1,5]
    - Alice Crystal Golden - StoryWriterx [1,5]
    Als er meer mensen bijkomen komen er ook meer rollen vrij bij de legers.



    Invullen
    Naam:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Geschiedenis:
    Extra:


    Regels:

    - Er zit geen minimum aan je post, maar probeer een fatsoenlijke post te schrijven.
    - OCC tussen ([{*- enz.
    - Relatie's mogen natuurlijk.
    - 16+ is toegestaan.
    - Niemand buitensluiten.
    - Alleen je eigen personage besturen.
    - Geen ruzies, tenzij het in de RPG zelf is.
    - Maximaal twee personage.
    - Nieuwe topics worden aangemaakt door mij.
    - Naamveranderingen door geven a.u.b.
    - De gewone huisregels van Quizlet gelden ook hier gewoon.
    - Maar vooral, heb veel plezier!


    Links


    Magic is believing in yourself, if you can do that, you can make anything happen.
    Johann Wolfgang von Goethe

    [ bericht aangepast op 4 aug 2014 - 14:53 ]


    "Rebellion's are build on hope"

    Het maakt trouwens niet uit hoe oud je personage is. Jong valt (denk ik ^^) onder iets van 21 jaar. Dus ook iemand van 10 kan erbij. Doe vooral wat je zelf wilt, maar dan weet je dat ^^


    "Rebellion's are build on hope"

    Oehh, nice! Dan kijk ik of ik mijn rol tegen de 14 kan maken x)

    [ bericht aangepast op 29 juli 2014 - 9:47 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    VladiFerr schreef:
    Het maakt trouwens niet uit hoe oud je personage is. Jong valt (denk ik ^^) onder iets van 21 jaar. Dus ook iemand van 10 kan erbij. Doe vooral wat je zelf wilt, maar dan weet je dat ^^


    Oké :) mag ik dan ook een meisje bij Morgana plssss (hoera)


    ~ I have found that if you love life, life will love you back.

    Mag ik meisje bij Morgana?


    "Sometimes the hardest thing and the right thing are the same."

    Enn mijn rol is bijna af. ;D


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Iedereen staat erbij


    "Rebellion's are build on hope"

    Doe me ook maar een jongen, bij Morgana. Aangezien er min Kyle´s rol alleen maar meiden zijn.

    [ bericht aangepast op 29 juli 2014 - 10:19 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Wilt iemand broer of zus van mijn personage zijn?


    "Sometimes the hardest thing and the right thing are the same."

    Naam: Alicia Nachtschade



    Leeftijd: 17 jaar



    Innerlijk: Alicia is een brutaal meisje. Ze kan echt moeilijk doen bij mensen en hun heel hard kwetsen. Dat vindt ze zelf niet echt erg. Ze heeft veel zelfvertrouwen en toont dat ook graag. Morgana is altijd al haar grote voorbeeld geweest. Ze wilt net als haar zijn. Alicia is goed in boogschieten. Ze is er niet alleen goed in maar het is ook een passie. Ze doet het elke dag en heeft er veel plezier in. Als Alicia echt van je houdt kan ze echt lief en verleidelijk zijn. Ze zou dan alles voor je doen. Maar Alicia krijgt niet zo makkelijk vrienden door haar arrogant karakter. De weinig vrienden die ze heeft betekenen heel veel voor haar. Je zou haar nooit een traantje zien laten vallen. Ze kan magie heel goed gebruiken en doet altijd haar best. Ze wilt altijd de beste zijn en heeft aandacht nodig. Als Alicia glimlacht heeft dat een hele betekenis, dan houdt ze van je en zou ze voor altijd bij je willen zijn. Ondanks al haar gemene kanten heeft ze ook ergens diep vanbinnen een hele hoop liefde.
    Uiterlijk:Alicia heeft een stoer en zelfverzekerd uiterlijk wat echt helemaal bij haar karakter past. Ze heeft halflange donkerbruine/zwarte haren. Vaak draagt ze hen los om wat wilder te doen lijken maar als ze hen niet los draagt, zitten ze altijd in een vlecht. Daarom zijn haar haren ook wat golvend. Ze heeft een slank lichaam. Haar lippen hebben een donkere rode kleur. Ze heeft hele donkere ogen die door je heen kijken. Want ze voelt echt goed wanneer iemand liegt. Haar ogen zijn omringd door lange volle wimpers. Haar armen zijn een beetje gespierd net als haar benen. Ze houdt van donkere kleuren en dat kan je merken aan haar kleding.
    Geschiedenis: Alicia is samen met haar grote broer opgevoed en kreeg veel aandacht door haar ouders. Alicia was vroeger een enthousiast en lief meisje. Ze hield zielsveel van haar ouders en had er een speciale band mee. Net zoals haar broer, het was echt iemand waar ze lang mee kon praten. Elke dag ging ze met haar vader boogschieten. Het was hun dagelijkse activiteit. Maar haar vader werd vermoord op haar 12 e verjaardag. Haar persoonlijkheid verandere van positief naar negatief en ze was een tijdje echt niet te verdragen. Ze wou niemand meer zien. Haar vader betekende alles voor haar. Haar moeder had nooit echt iets heel lief voor haar gedaan. Maar al snel probeerde haar moeder een band met het meisje te krijgen. Gelukkig werkte dat en Alicia woonde samen met haar broer en haar lieve moeder.
    Extra: Alicia heeft een broer: Marcus

    [ bericht aangepast op 29 juli 2014 - 11:48 ]


    ~ I have found that if you love life, life will love you back.

    Hemwin schreef:



    Naam: Lucia Angelina North. Maar ze wordt liever Lucy genoemd.
    Leeftijd: Lucia is net 14 jaar oud.
    Innerlijk: Lucia houdt zich liever op de achtergrond, en doet dit ondertussen ook nog. Ze is redelijk slim. En ook wijs. Maar zeker zelfstandig. Lucia kan redelijk goed liegen, en gebruikt dit ook redelijk vaak. Ze is nogal bang om haar pijn en verdriet te tonen en doet dit dan ook niet. Net zoals ze erg onzeker is. Wat haar ergens tot waanzin brengt. Ze wilt niet zo zijn. Toch laat ze hier niets van merken, omdat ze goed kan liegen. Er zijn enkele mensen die haar kunnen doorzien omdat die haar door en door kennen. Lucia is aardig als je dat ook voor haar bent. Zo simpel als wat. Ben je dit niet? Dan is zij dit ook niet. Punt uit. Toch zal ze eerst altijd iemand proberen te leren kennen voordat ze wat van hem of haar denkt. Natuurlijk zijn er kleine vooroordelen, maar dat doet iedereen toch? Je kunt redelijk goed kattenkwaad met haar uithalen, en lachen. Ze is een gezellige meid met het hart op de goede plaats. Kom je aan haar vrienden? Dan heb je toch wel een groot probleem. Boos krijg je haar niet snel. Ongeduldig is ze wel. Ze soms ook nogal wat…druk zijn. Dit is enkel als je haar kent. Want als ze je nog niet kent is ze redelijk verlegen en zegt ze niet veel, wat ze sowieso al niet altijd doet. Je kunt haar ook goed vertrouwen, en dan probeert ze je ook te helpen. Lucia houdt ook wel van lezen, alleen heeft ze niet vaak tijd. Als het moet zal ze iemand vermoorden, anders niet. Ook zal ze alles op alles zetten om een gevecht te winnen. Lucia voelt zich ook redelijk snel ongemakkelijk. Ze kan er niets aan doen. En het maakt niet uit bij wie, ze zal bijna altijd op een gegeven moment. Ze is bereid om te sterven voor haar familie en vrienden.
    Uiterlijk: [FC: India Eisley] Haar lokken zijn stijl en donkerbruin. Deze lopen tot haar zij. Vaak zitten ze los, enkel bij trainingen zitten ze vast. En dan is het meestal in een vlecht. Haar ogen hebben een ijsblauwe kleur en kunnen je kil of vriendelijk aan kijken. En ook of ze je wilt vermoorden. Lucia is ongeveer 1 meter en 68 centimeter lang, en dat is normaal voor iemand van haar leeftijd. Ze is redelijk bleek, en heeft zacht roze lippen. Door haar donkere lokken lijkt het alsof ze nog bleker is. Ze heeft de vrouwelijke rondingen die normaal zijn voor iemand van 14. Ook heeft ze een litteken. Deze loopt aan de linkergezichts zijde. Het is een snee, die van boven haar oog tot daar beneden loopt. Dit heeft ze van een gevecht.
    Geschiedenis: Lucia is opgegroeid in een klein dorpje. In plaats van thuis helpen ging ze stiekem naar het bos en toverde. Of was ze bezig met dolken, want ondanks haar krachten heeft ze altijd dolken op zak. Toen ze ongeveer 5 jaar oud was, zag ze met eigen ogen hoe haar vader werd vermoord door de volgers van Morgana. Dit heeft ervoor gezorgd dat ze bij Merlijns leger zit. Ze zal wraak nemen op haar vaders dood. De jaren na dit was haar moeder depressief. Lucia was de oudste thuis, en zorgde dus op jonge leeftijd al voor haar broertje en zusje. Dit was tot dat Lucia 10 was. Toen sloot ze zich aan bij Merlijns leger, zeggend tegen haar 8 jarige broertje dat hij om de familie moest denken.
    Extra: x


    En ze is af.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Promisess schreef:
    Wilt iemand broer of zus van mijn personage zijn?


    Ik wil wel de oudere broer zijn ^^


    "Rebellion's are build on hope"

    Een neef of nicht voor Lucia?


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Hemwin schreef:
    (...)

    En ze is af.


    Helemaal goed ^^


    "Rebellion's are build on hope"

    Wilt er iemand een soort relatie met Lynn of Alicia? Alles is welkom: Zus, broer, nicht, neef, vriend, vriendin , .....


    ~ I have found that if you love life, life will love you back.

    ArianatorXx schreef:
    Wilt er iemand een soort relatie met Lynn of Alicia? Alles is welkom: Zus, broer, nicht, neef, vriend, vriendin , .....


    Lynn en Lucia nichten?


    The monsters running wild inside of me. I'm faded