• In de jaren van Merlijn vindt veel magie plaats, maar ook jaloezie en haat.
    Morgana, de machtigste heks en gevreesd door koning Arthur, wil niks liever dan de troon in handen hebben.
    Hiervoor heeft ze haar eigen leger van jonge tovenaars en heksen getraind en zij zijn ieder moment klaar voor de strijd.
    Wat ze niet weet is dat Merlijn zelf zijn eigen leger heeft getraind van ook jonge tovenaars en heksen.
    Waar strijd je voor in de oorlog die zal komen? Dat is de vraag die iedereen zich stelt. Ben je bij Merlijn gekomen om zo hem te verraden en Morgana te helpen?
    Uiteindelijk is niemand te vertrouwen en moet iedereen af gaan op zijn eigen magie.



    Rollen

    Merlijn: (hoeft niet)

    Merlijns leger van tovenaars en heksen:

    - Lucia Angelina North - Hemwin [1,1]
    - Lynn Heweroude - ArianatorXx [1,1]
    - Mandred Bellavour - Aia [1,4]
    - Meredith Pendragon - VladiFerr [1,3]
    - Rose Summer Cole - Promisess hoort bij Merlijn, maar spioneert aan Morgana's kant
    - Gereserveerd - LoveHemmings
    - Gereserveerd - LoveHemmings

    Morgana Pendragon: - Aia [1,5]

    Morgana's leger van tovenaars en heksen:

    - Alicia Nachtschade - ArianatorXx [1,3]
    - Marcus Nachtschade. - Hemwin [1,3]
    - Oliver Brown. - VladiFerr
    - Mandred Bellavour - Aia hoort bij Morgana, maar spioneert aan Merlijns kant
    - Sara Autumn Cole. - Promisess [1,4]
    - Rose Summer Cole - Promisess [1,5]
    - Alice Crystal Golden - StoryWriterx [1,5]
    Als er meer mensen bijkomen komen er ook meer rollen vrij bij de legers.



    Invullen
    Naam:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Geschiedenis:
    Extra:


    Regels:

    - Er zit geen minimum aan je post, maar probeer een fatsoenlijke post te schrijven.
    - OCC tussen ([{*- enz.
    - Relatie's mogen natuurlijk.
    - 16+ is toegestaan.
    - Niemand buitensluiten.
    - Alleen je eigen personage besturen.
    - Geen ruzies, tenzij het in de RPG zelf is.
    - Maximaal twee personage.
    - Nieuwe topics worden aangemaakt door mij.
    - Naamveranderingen door geven a.u.b.
    - De gewone huisregels van Quizlet gelden ook hier gewoon.
    - Maar vooral, heb veel plezier!


    Links


    Magic is believing in yourself, if you can do that, you can make anything happen.
    Johann Wolfgang von Goethe

    [ bericht aangepast op 4 aug 2014 - 14:53 ]


    "Rebellion's are build on hope"

    Promisess schreef:
    (...)

    Ik vraag wel even of ik nog een personage mag dan maak ik zelf wel de tweeling, ik heb een leuk idee :) en als dat niet mag dan kunnen we het wel doen.

    Dus VladiFerr mag ik nog een personage?


    Oké, ben benieuwd ;)


    ~ I have found that if you love life, life will love you back.

    Mijn andere rol is ook af ^-^


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    "Everything I do, you think the worst."

    Naam:
    Mandred Bellavour
    Leeftijd:
    19 lentes jong
    Innerlijk:


    Mandred is een loyale jongen, hij is trouw aan zijn leider en volgt de bevelen op. Hij zal zijn leider beschermen en voor hem vechten. Mandred ziet er onschuldig uit wanneer je hem ontmoet en bevriend met hem raakt. Maar wanneer men hem, of zijn vrienden en dierbaren pijn doet zal hij zich tegen je keren. Hij zal er alles aan doen die persoon het leven zuur te maken, misschien zelfs erger. Hij is wraakgezind en zal niet rusten tot zijn doel is bereikt. Mensen waar Mandred om geeft zal hij met zijn leven beschermen. Hij gaat voor ze door het vuur en zal elk kwaad bij die persoon weghouden.
    Mandred is een jongen die erg goed kan liegen en hij kan geheimen voor zich houden. Maar wanneer het nodig is kan hij de geheimen vrijgeven, maar dit echt bij uiterste nood. Als Mandred de opdracht heeft gekregen om ergens achter te komen gaat hij er volledig voor. Mandred is een persoon die mensen hun vertrouwen wint, voor hij verder gaat. Hij zal mensen proberen te manipuleren met zijn vriendelijke en loyale kant en zal er alles aan doen de informatie die hij nodig heeft te krijgen.
    Mandred is naast wat net beschreven is een zorgzame en vriendelijke jongeman die vroeger niet anders deed dan lekker rondrennen en oefenen met zwaarden, waar hij ook tamelijk goed mee is. Hij is veranderd toen hij ontdekte dat hij magie bezat, maar is wel nog vriendelijk en zorgzaam. Hij zal bij iemand blijven na een ernstig slachtveld tot die persoon beter is. Mits hij een goede band heeft met die persoon.
    Van zijn vijanden wil Mandred het liefst niets weten. Hij gaat ze uit de weg en spreekt geen woord tegen ze. Hij verwacht dit ook niet terug, want hij heeft er een hekel aan als mensen, die hij niet mag zomaar tegen hem gaan praten. Als de haat wederzijds is dan moet hij er al helemaal niets van hebben. Mandred zou (naast Merlijn) met geen enkele vijand samen kunnen werken.
    Uiterlijk:


    Omdat het moet. Punt uit.
    Mandred heeft een gemiddelde lengte die de mannen hadden in deze tijd. Hij is stevig gebouwd, en heeft wat bredere schouders en heupen. Zijn haar ligt krullend op zijn hoofd en hij heeft mooie, groene ogen. Op zijn gezicht staat altijd een zelfverzekerde glimlach (vele mensen vinden dit en grijns).
    Geschiedenis:
    Mandred is opgegroeid in een kleine stam, hij heeft een oudere broer die voor koning Arthur werkt. Mandred vond het op het eerste moment erg leuk dat zijn broer voor de koning mocht werken, maar hij werd jaloers omdat hij zelf nooit zo sterk zou kunnen zijn. Tot Mandred ontdekte dat hij magie bezit. Hij begon hulp te zoeken en kwam uit bij een druïdestam. Zes jaar lang heeft Mandred trainingen gevolgd, tot hij Morgana leerde kennen. De twee kregen een goede band en niet veel later is Mandred met Morgana mee gegaan. Morgana heeft Mandred twee jaar lang getraind en heb een belangrijke taak gegeven; Merlijns plannen dwarsbomen. Mandred ging ermee akkoord en is naar Merlijn gegaan. Hij heeft zijn vertrouwen proberen winnen en is in zijn leger toegelaten. Nu probeert hij alle informatie te bemachtigen en deze aan Alicia door te spelen, zodat zij Morgana kan berichten over de staat van alles.
    Extra:
    Geen extra's voor nu.

    Hij is tot nu toe wel af denk ik :3

    [ bericht aangepast op 29 juli 2014 - 12:35 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Promisess schreef:
    (...)

    Ik vraag wel even of ik nog een personage mag dan maak ik zelf wel de tweeling, ik heb een leuk idee :) en als dat niet mag dan kunnen we het wel doen.

    Dus VladiFerr mag ik nog een personage?


    Tuurlijk ^^. Waar moet ik hem/haar bij zetten??

    En Aia, ik snap je :')


    "Rebellion's are build on hope"

    VladiFerr schreef:
    (...)

    Tuurlijk ^^. Waar moet ik hem/haar bij zetten??

    En Aia, ik snap je :')


    Hahah mooi, want ik was mezelf al kwijt in het midden ;'D


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    VladiFerr schreef:
    (...)

    Tuurlijk ^^. Waar moet ik hem/haar bij zetten??

    En Aia, ik snap je :')


    Meisje bij Morgana alsjeblieft :)


    "Sometimes the hardest thing and the right thing are the same."

    Promisess schreef:
    (...)

    Meisje bij Morgana alsjeblieft :)


    Moet ik iets speciaal bij Lynn toevoegen ofzo. Ik heb nu alleen een stukje van haar uiterlijk :) en ik denk dat ik snap wat je wilt doen ;)

    [ bericht aangepast op 29 juli 2014 - 12:48 ]


    ~ I have found that if you love life, life will love you back.


    Naam: Sara Autumn Cole.
    Leeftijd: 17 jaar.
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Geschiedenis:
    Extra:

    [ bericht aangepast op 30 juli 2014 - 10:56 ]


    "Sometimes the hardest thing and the right thing are the same."

    Twee Alicias? Nee toch?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Als niemand Morgana of Merlin wilt spelen zal ik hen de faceclaim geven van de serie Merlin.
    Ken je het niet? (Shame on you!!) zoek het dan even op ^^


    "Rebellion's are build on hope"

    VladiFerr schreef:
    Als niemand Morgana of Merlin wilt spelen zal ik hen de faceclaim geven van de serie Merlin.
    Ken je het niet? (Shame on you!!) zoek het dan even op ^^


    Mag ik Morgana anders? Dan doe ik niet die jongen die bij Merlijn hoort ;3 I love Morgana


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Aia schreef:
    (...)

    Mag ik Morgana anders? Dan doe ik niet die jongen die bij Merlijn hoort ;3 I love Morgana


    Is helemaal goed ^^


    "Rebellion's are build on hope"

    VladiFerr schreef:
    (...)

    Is helemaal goed ^^
    `
    Yeey, dan vul ik haar in ;3

    Trouwens, ik had Mandred Mordreds karakter gegeven en uiterlijk vanuit Merlin x'D moest gewoon van mezelf

    [ bericht aangepast op 29 juli 2014 - 12:58 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    -

    [ bericht aangepast op 29 juli 2014 - 12:58 ]


    "Rebellion's are build on hope"

    [ bericht aangepast op 29 juli 2014 - 13:25 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.