• In de jaren van Merlijn vindt veel magie plaats, maar ook jaloezie en haat.
    Morgana, de machtigste heks en gevreesd door koning Arthur, wil niks liever dan de troon in handen hebben.
    Hiervoor heeft ze haar eigen leger van jonge tovenaars en heksen getraind en zij zijn ieder moment klaar voor de strijd.
    Wat ze niet weet is dat Merlijn zelf zijn eigen leger heeft getraind van ook jonge tovenaars en heksen.
    Waar strijd je voor in de oorlog die zal komen? Dat is de vraag die iedereen zich stelt. Ben je bij Merlijn gekomen om zo hem te verraden en Morgana te helpen?
    Uiteindelijk is niemand te vertrouwen en moet iedereen af gaan op zijn eigen magie.



    Rollen

    Merlijn: (hoeft niet)

    Merlijns leger van tovenaars en heksen:

    - Lucia Angelina North - Hemwin [1,1]
    - Lynn Heweroude - ArianatorXx [1,1]
    - Mandred Bellavour - Aia [1,4]
    - Meredith Pendragon - VladiFerr [1,3]
    - Rose Summer Cole - Promisess hoort bij Merlijn, maar spioneert aan Morgana's kant
    - Gereserveerd - LoveHemmings
    - Gereserveerd - LoveHemmings

    Morgana Pendragon: - Aia [1,5]

    Morgana's leger van tovenaars en heksen:

    - Alicia Nachtschade - ArianatorXx [1,3]
    - Marcus Nachtschade. - Hemwin [1,3]
    - Oliver Brown. - VladiFerr
    - Mandred Bellavour - Aia hoort bij Morgana, maar spioneert aan Merlijns kant
    - Sara Autumn Cole. - Promisess [1,4]
    - Rose Summer Cole - Promisess [1,5]
    - Alice Crystal Golden - StoryWriterx [1,5]
    Als er meer mensen bijkomen komen er ook meer rollen vrij bij de legers.



    Invullen
    Naam:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Geschiedenis:
    Extra:


    Regels:

    - Er zit geen minimum aan je post, maar probeer een fatsoenlijke post te schrijven.
    - OCC tussen ([{*- enz.
    - Relatie's mogen natuurlijk.
    - 16+ is toegestaan.
    - Niemand buitensluiten.
    - Alleen je eigen personage besturen.
    - Geen ruzies, tenzij het in de RPG zelf is.
    - Maximaal twee personage.
    - Nieuwe topics worden aangemaakt door mij.
    - Naamveranderingen door geven a.u.b.
    - De gewone huisregels van Quizlet gelden ook hier gewoon.
    - Maar vooral, heb veel plezier!


    Links


    Magic is believing in yourself, if you can do that, you can make anything happen.
    Johann Wolfgang von Goethe

    [ bericht aangepast op 4 aug 2014 - 14:53 ]


    "Rebellion's are build on hope"

    Mensjes, hier even een praattopic.
    Hier kunnen relaties in worden besproken en alles. Dus dan blijft het rollentopic voor rollen ^^
    Klik


    "Rebellion's are build on hope"

    Huaaaawhh net wakker, hahah. Mijn rol ga ik straks lekker af maken (:
    Iemand nog iets leuks om toe te voegen of zo?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Hemwin schreef:
    (...)

    Lynn en Lucia nichten?


    Is goed :)


    ~ I have found that if you love life, life will love you back.

    VladiFerr schreef:
    (...)

    Ik wil wel de oudere broer zijn ^^


    Okey leuk :)


    "Sometimes the hardest thing and the right thing are the same."

    ArianatorXx schreef:
    Naam: Lynn Heweroude



    Leeftijd: 12 jaar

    Innerlijk: Lynn is een meisje dat je best kan verrassen. Ze heeft het uiterlijk van een lief en braaf meisje. Maar ze is een stoere meid die zich niet zomaar laat doen. Ze heeft een zachtaardig kantje dat ze vaak gebruikt. Haar kwaadaardig kantje verbergt ze het liefst mogelijk. Het is een positief meisje die je het meest van de tijd met een glimlach ziet. Ook al is ze nog best klein, is ze heel slim voor haar leeftijd. Ze is niet zoals de meeste meisjes en leeft in haar eigen wereldje. Niemand snapt haar dan ook. Lynn kan soms heel boos worden en begint dan te vechten. Dan is het moeilijk om haar tegen te houden. Lynn heeft het vechten van zichzelf geleerd en is er ook goed in. Dat kan soms haar gemeen kantje naar boven halen. Lynn heeft een grote passie : zingen. Ze doet het al vanaf haar 4e en heeft een unieke hoge stem. Ze is ook niet bang om dat te tonen aan andere.
    Uiterlijk:
    Geschiedenis:
    Extra:


    De rest komt


    Lynn twins met mijn personage?? :)


    "Sometimes the hardest thing and the right thing are the same."

    Naam: Alicia Nachtschade



    Leeftijd: 17 jaar



    Innerlijk: Alicia is een brutaal meisje. Ze kan echt moeilijk doen bij mensen en hun heel hard kwetsen. Dat vindt ze zelf niet echt erg. Ze heeft veel zelfvertrouwen en toont dat ook graag. Morgana is altijd al haar grote voorbeeld geweest. Ze wilt net als haar zijn. Alicia is goed in boogschieten. Ze is er niet alleen goed in maar het is ook een passie. Ze doet het elke dag en heeft er veel plezier in. Als Alicia echt van je houdt kan ze echt lief en verleidelijk zijn. Ze zou dan alles voor je doen. Maar Alicia krijgt niet zo makkelijk vrienden door haar arrogant karakter. De weinig vrienden die ze heeft betekenen heel veel voor haar. Je zou haar nooit een traantje zien laten vallen. Ze kan magie heel goed gebruiken en doet altijd haar best. Ze wilt altijd de beste zijn en heeft aandacht nodig. Als Alicia glimlacht heeft dat een hele betekenis, dan houdt ze van je en zou ze voor altijd bij je willen zijn. Ondanks al haar gemene kanten heeft ze ook ergens diep vanbinnen een hele hoop liefde.
    Uiterlijk:Alicia heeft een stoer en zelfverzekerd uiterlijk wat echt helemaal bij haar karakter past. Ze heeft halflange donkerbruine/zwarte haren. Vaak draagt ze hen los om wat wilder te doen lijken maar als ze hen niet los draagt, zitten ze altijd in een vlecht. Daarom zijn haar haren ook wat golvend. Ze heeft een slank lichaam. Haar lippen hebben een donkere rode kleur. Ze heeft hele donkere ogen die door je heen kijken. Want ze voelt echt goed wanneer iemand liegt. Haar ogen zijn omringd door lange volle wimpers. Haar armen zijn een beetje gespierd net als haar benen. Ze houdt van donkere kleuren en dat kan je merken aan haar kleding.
    Geschiedenis: Alicia is samen met haar grote broer opgevoed en kreeg veel aandacht door haar ouders. Alicia was vroeger een enthousiast en lief meisje. Ze hield zielsveel van haar ouders en had er een speciale band mee. Net zoals haar broer, het was echt iemand waar ze lang mee kon praten. Elke dag ging ze met haar vader boogschieten. Het was hun dagelijkse activiteit. Maar haar vader werd vermoord op haar 12 e verjaardag. Haar persoonlijkheid verandere van positief naar negatief en ze was een tijdje echt niet te verdragen. Ze wou niemand meer zien. Haar vader betekende alles voor haar. Haar moeder had nooit echt iets heel lief voor haar gedaan. Maar al snel probeerde haar moeder een band met het meisje te krijgen. Gelukkig werkte dat en Alicia woonde samen met haar broer en haar lieve moeder.
    Extra: Alicia heeft een oudere broer: Marcus


    Ze is denk ik klaar

    [ bericht aangepast op 30 juli 2014 - 9:55 ]


    ~ I have found that if you love life, life will love you back.

    Because I love this actor! (Hij is nog niet af, I know)



    Naam: Marcus Nachtschade.
    Leeftijd: Marcus is net twintig.
    Innerlijk:Hij was altijd een rustige en verlegen jongen. Die nooit zo veel zei of zich ergens mee bemoeide. In de loop der jaren is dit veranderd. Hij is bijna gevoelloos geworden. En erg streng. Hij zal niet snel rusten voordat iets is opgelost. Marcus is erg ongeduldig en wordt ook nogal gauw boos. Ian ziet vaak of mensen liegen, en hij volgt ook echt zijn instinct. Des ondanks is dit nog wel eens mis. Omdat hij dan te gehaast is. Marcus geeft erg veel om de mensen die hij nog heeft en laat dit ook alleen aan hun merken. En doe je hun pijn dan kun je je beter verstoppen. Voor de buitenwereld is hij hard maar voor geliefden niet. Zijn gevoelens toont hij niet, waardoor het lijkt alsof hij ze niet heeft. Hij heeft er ook geen problemen mee om iemand te vermoorden, en doet dit dan ook gewoon.
    Uiterlijk: [FC: Jake Abel] Marcus zijn ogen zijn blauw, met een groene gloed. Meestal staan deze kil en ijzig. Al er dagen zijn waarop dit niet is. Zijn haren zijn donkerblond, en zitten vaak erg warrig. Soms, voor speciale gelegenheden, is het netjes. Zijn ogen kunnen als het ware door je heen kijken. Ze zien je leugens. Hij is ongeveer 1 meter 80 lang. Zijn huid is licht met hier en daar een moedervlek. Marcus heeft wel redelijk spieren. Alleen ziet niet iedereen die altijd. Hij heeft ook een litteken. Dit is op zijn linkerwang. Gebeurt door een ongelukje met een iemand van Merlijns clean.
    Geschiedenis: Marcus is opgegroeid met een jonger zusje en zijn ouders. Toen hij net vijftien was overleed zijn vader. Dit heeft zijn zusje vooral veel pijn gedaan. Hij zelf is ook veranderd. Marcus had sowieso niet zo´n goede band met zijn ouders, maar zijn vaders dood vond hij vreselijk. Hij kreeg een betere band met zijn moeder en woonde uit eindelijk ook met haar en Alicia. Maar toen hij zeventien was ging hij Morgana´s leger in.
    Extra: Hij is Alicia´s oudere broer.

    [ bericht aangepast op 29 juli 2014 - 12:05 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Promisess schreef:
    (...)

    Lynn twins met mijn personage?? :)
    maar Lynn is wat jonger dan jou personnage :)

    [ bericht aangepast op 29 juli 2014 - 11:54 ]


    ~ I have found that if you love life, life will love you back.




    Naam: Meredith Pendragon.
    Nickname: Mer

    Leeftijd: 18 zomers oud. Ze verjaard op 4 Juni.

    Innerlijk:

    Uiterlijk:



    Geschiedenis:
    Mer is opgegroeid in luxe als nichtje van de koning. Merlijn kent ze goed, omdat ze altijd met hem op pad was. Toen bleek dat ze een heks was, was ze niet meer van Merlijn weg te slaan. Zo veel wou ze leren. Vaak zat ze dag en nacht met haar neus in de boeken en het luxe leven dat ze leidde vergat ze compleet. In plaats van aan een banket te zitten, liep ze 's avond's buiten rond en probeerde ze kleine dingen te verschuiven. Arthur heeft haar maar met rust gelaten na aandringen van Merlijn.

    Extra:


    "Rebellion's are build on hope"

    Noa, dubbele namen waren er zelde, bijna nooit, in die tijd als je niet van adel was. En ik vind Ian ook niet bepaald middeleeuws tho. Maar natuurlijk is het wat Vladiferr ervan zegt hahah


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Aia schreef:
    Noa, dubbele namen waren er zelde, bijna nooit, in die tijd als je niet van adel was. En ik vind Ian ook niet bepaald middeleeuws tho. Maar natuurlijk is het wat Vladiferr ervan zegt hahah


    Wist ik niet. ;x
    Maar ja, heb t aangepast.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    ArianatorXx schreef:
    (...) maar Lynn is wat jonger dan jou personnage :)


    Ik heb nog geen personage ;)


    "Sometimes the hardest thing and the right thing are the same."

    Promisess schreef:
    (...)

    Ik heb nog geen personage ;)


    Ow ja, sorry :P kheb me vergist, dan vind ik het goed :)

    [ bericht aangepast op 29 juli 2014 - 12:00 ]


    ~ I have found that if you love life, life will love you back.

    ArianatorXx schreef:
    (...)

    Ow ja, sorry :P kheb me vergist, Dan vind ik het goed :)


    Ik vraag wel even of ik nog een personage mag dan maak ik zelf wel de tweeling, ik heb een leuk idee :) en als dat niet mag dan kunnen we het wel doen.

    Dus VladiFerr mag ik nog een personage?


    "Sometimes the hardest thing and the right thing are the same."

    Doe mij nog maar een jongen, deze is wel voor Merlijns kant. Anders zet je Mandred bij Morgana en daarachter spion bij Merlijn. Snap je? ^^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.