• In de jaren van Merlijn vindt veel magie plaats, maar ook jaloezie en haat.
    Morgana, de machtigste heks en gevreesd door koning Arthur, wil niks liever dan de troon in handen hebben.
    Hiervoor heeft ze haar eigen leger van jonge tovenaars en heksen getraind en zij zijn ieder moment klaar voor de strijd.
    Wat ze niet weet is dat Merlijn zelf zijn eigen leger heeft getraind van ook jonge tovenaars en heksen.
    Waar strijd je voor in de oorlog die zal komen? Dat is de vraag die iedereen zich stelt. Ben je bij Merlijn gekomen om zo hem te verraden en Morgana te helpen?
    Uiteindelijk is niemand te vertrouwen en moet iedereen af gaan op zijn eigen magie.



    Rollen

    Merlijn: (hoeft niet)

    Merlijns leger van tovenaars en heksen:

    - Lucia Angelina North - Hemwin [1,1]
    - Lynn Heweroude - ArianatorXx [1,1]
    - Mandred Bellavour - Aia [1,4]
    - Meredith Pendragon - VladiFerr [1,3]
    - Rose Summer Cole - Promisess hoort bij Merlijn, maar spioneert aan Morgana's kant
    - Gereserveerd - LoveHemmings
    - Gereserveerd - LoveHemmings

    Morgana Pendragon: - Aia [1,5]

    Morgana's leger van tovenaars en heksen:

    - Alicia Nachtschade - ArianatorXx [1,3]
    - Marcus Nachtschade. - Hemwin [1,3]
    - Oliver Brown. - VladiFerr
    - Mandred Bellavour - Aia hoort bij Morgana, maar spioneert aan Merlijns kant
    - Sara Autumn Cole. - Promisess [1,4]
    - Rose Summer Cole - Promisess [1,5]
    - Alice Crystal Golden - StoryWriterx [1,5]
    Als er meer mensen bijkomen komen er ook meer rollen vrij bij de legers.



    Invullen
    Naam:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Geschiedenis:
    Extra:


    Regels:

    - Er zit geen minimum aan je post, maar probeer een fatsoenlijke post te schrijven.
    - OCC tussen ([{*- enz.
    - Relatie's mogen natuurlijk.
    - 16+ is toegestaan.
    - Niemand buitensluiten.
    - Alleen je eigen personage besturen.
    - Geen ruzies, tenzij het in de RPG zelf is.
    - Maximaal twee personage.
    - Nieuwe topics worden aangemaakt door mij.
    - Naamveranderingen door geven a.u.b.
    - De gewone huisregels van Quizlet gelden ook hier gewoon.
    - Maar vooral, heb veel plezier!


    Links


    Magic is believing in yourself, if you can do that, you can make anything happen.
    Johann Wolfgang von Goethe

    [ bericht aangepast op 4 aug 2014 - 14:53 ]


    "Rebellion's are build on hope"

    "You can do better!"

    Naam:
    Morgana Pendragon
    Leeftijd:
    26 jaar jong
    Innerlijk:


    Morgana is het duister hetzelve. Ze kent vrijwel geen genade en zal haar vijanden zonder spijt om het leven kunnen brengen. Ze is een hoog priesteres en word zowel gehaat als gewaardeerd door minderen. Ze is goed in manipuleren, maar als het niet lukt heeft ze altijd wel haar magische trucjes achter de hand.
    Morgana wil haar doel bereiken en probeert alles, maar dan ook alles te doen om dit te behalen. De helft is voor Morgana niet genoeg, ze wil alles of niets. Morgana is erg goed in het uitspreken van haar eigen mening over dingen en duld geen tegenspraak. Morgana's wil is wet, en iedereen die het er niet mee eens is kan maar beter uit haar buurt blijven. Morgana is wraaklustig en haatdragend naar mensen die haar veroordelen en verraden. Ze zal haar haters een pijnlijke, langzame dood gunnen en misschien wel geven. Ze kent geen genade wanneer haar woede hoog is.
    Uiterlijk:
    Morgana is een slanke vrouw met de rondingen op de goede plek. Ze heeft donkere haren en heldere groene ogen. Ze is altijd donker gekleed zodat ze minder snel zal opvallen tussen haar strijders in. Haar uitstraling komt wat arrogant over en deze kan mensen afschrikken, maar wanneer ze het wil kan ze zo vriendelijk kijken dat het lijkt of er helemaal geen kwaad in haar zit.


    Geschiedenis:
    Morgana is de dochter van koning Uther Pendragon en Vivienne en is geadopteerd door Gorlois. Maar sinds Gorlois om het leven is gekomen leefde Morgana bij Uther Pendragon en haar halfbroer Arthur Pendragon. Toen ze erachter kwam dat Gorlois niet haar echte vader was, maar Uther, vind zij dat ze recht heeft op de troon. Ze ontdekte ook nog eens haar magie en toen begon het alles; Ze begon zich tegen huize Pendragon te keren en probeerde er alles aan te doen de troon in handen te krijgen. Maar het gaat moeilijk. Morgana is gevlucht en zweert wraak. Ze is in een paar jaar uitgegroeid tot één van de sterkste priesters die er bestaan en ze heeft een leger gecreëerd met de mensen die zij vertrouwd en goed genoeg vind om deel te nemen aan deze oorlog.
    Morgana zal niet rusten tot haar doel is bereikt; De troon bezitten.
    Extra:
    Morgana is in het bezit van een jonge witte draak die haar altijd bijstaat.

    [ bericht aangepast op 29 juli 2014 - 13:39 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.


    Naam: Rose Summer Cole.
    Leeftijd: 17 jaar.
    Innerlijk: Zoveel als zij en haar zusje van buiten op elkaar lijken verschillen ze van binnen.
    Uiterlijk: Rose lijkt als twee druppels water op haar zusje Sara. Ze heeft licht bruin haar en grote bruine kijkers. Haar haar valt altijd losjes langs haar schouders en heeft een lichte slag in zich. Rose is smal gebouwd met smalle schouders en heupen. Met haar 1,73 is ze niet heel lang maar kun je haar ook niet als klein beschouwen.
    Geschiedenis:
    Extra: Rose hoort bij Merlijn maar spioneert aan Morgana's kant.

    [ bericht aangepast op 30 juli 2014 - 11:04 ]


    "Sometimes the hardest thing and the right thing are the same."

    Ik wil graag een meisje aan morgana's kant en ik weet niet wanneer ik me rol in kan vullen want ik zit op een camping


    We all just wanna be somebody

    Wilt iemand nog een soort relatie met mijn personnages ?


    ~ I have found that if you love life, life will love you back.

    ArianatorXx schreef:
    Wilt iemand nog een soort relatie met mijn personnages ?


    Bespreek dat in het praattopic alsjeblieft (:

    En @storywriterx. Is goed. Ik zet je erbij als ik even op mijn laptop zit. Probeer het wel snel af te krijgen, maar geniet vooral van je vakantie. Want ik neem aan dat je daarom op een camping zit :')


    "Rebellion's are build on hope"

    Morgana goed? :3


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Aia schreef:
    Morgana goed? :3


    Helemaal prima (:


    "Rebellion's are build on hope"

    'K schrijf me uit ik doe al mee aan 3 dingen en een vierde wordt te veel sorry


    A horse of course

    MoonEye schreef:
    'K schrijf me uit ik doe al mee aan 3 dingen en een vierde wordt te veel sorry


    Maakt niet ui. Beter dat je nu stopt dan als de RPG al loopt ^^


    "Rebellion's are build on hope"

    VladiFerr schreef:
    (...)

    Bespreek dat in het praattopic alsjeblieft (:

    En @storywriterx. Is goed. Ik zet je erbij als ik even op mijn laptop zit. Probeer het wel snel af te krijgen, maar geniet vooral van je vakantie. Want ik neem aan dat je daarom op een camping zit :')


    Ja klopt ik zit op een camping :-) Ik zal me best doen


    We all just wanna be somebody

    Naam: Alice Crystal Golden
    Leeftijd 24
    Innerlijk: Alice is erg brutaal tegen vele mensen en vind het moeilijk om in een team te werken, ze doet haar best maar het lukt haar niet
    Uiterlijk:



    Geschiedenis
    Extra:

    De rest komt er aan heb nu geen tijd meer, Als ze op iemand lijkt meld het even

    [ bericht aangepast op 3 aug 2014 - 21:02 ]


    We all just wanna be somebody

    Gaan we nog beginnen??


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik wil graag dat mijn personage bij Morgana hoort en later toch voor merlijn kiest. Als het mag (A)

    [ bericht aangepast op 3 aug 2014 - 20:55 ]


    We all just wanna be somebody

    Je kan wel iets willen, maar beter vraag je het netjes.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Daggers schreef:
    Je kan wel iets willen, maar beter vraag je het netjes.


    Sorry ik ben vergeten het woordje 'Graag' ertussen te zetten. Ik zal het even aanpassen


    We all just wanna be somebody