• Our Tinychat ^^



    Lieke - Cliffles - 8 maart | 17
    Miriam - Malley - 5 maart | 15
    Gabriëla - Latukka - 29 december | 17
    Aniek - Memoria - 24 december | 15
    Melissa - Ernest - 22 januari | 16
    Marlijn - Ultimatum - 24 december | 15
    Noek - Quendolynn - 27 juni | 15
    Marie - Eighteen - 3 juni | 14
    Aline - Ashtonished - 14 maart | 14
    Eva - Hoodings - 30 maart | 14
    Demi - Amarela - 24 september | 14
    Eddie - eddiefohnen - 4 juni | 12
    Julia - Ashtonator - 25 september | 13
    Crystal - Lashtons - 25 november | 12


    [ bericht aangepast op 27 juli 2014 - 22:38 ]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Mishton schreef:
    EEN LEUK VERHAALTJE OVER MIJN VAKANTIE.

    'Good girls are bad girls'. Dat slaat zo erg op mij deze vakantie HAHA. What happens in Turkey, stays in Turkey. :Y)
    Even achtergrond info: we waren met 3 gezinnen op vakantie. Ik had een hotelkamer met alleen mijn zus

    Goed goed. Laten we beginnen bij DE HOTTIE. Hij is Duits en we noemen hem even J. en hij is knap en hij is 20 oeps. Maaar oke. :') Nou ik praatte altijd heel veel met hem op vakantie we konden het heel goed met elkaar vinden. En op een avond in de disco ging ik met hem dansen, we hebben geschuurd oeh. Die avond was hij dus de hele tijd bij mij. Opeens kwam een meisje waarmee ik op vakantie was tussen ons in staan. Ze was 3 seconden met hem aan het dansne en toen gelijk opeens zoende ze hem. FUUUCK. (pluspunt: later praatte ik met J., en hij zei zo van: tja het is holiday dus nou ja.)
    Op een andere avond na de disco gingen we naar het strand. Toen gingen we 's nachts in zee zwemmen (HAHA zie mijn OS voor Gab). En toen ging ik slapen. Die nacht sliep niet mijn zus bij mij, maar een vriendin die met ons mee was op vakantie. En ik ben vergeten waarom maar toen gingen we weer naar beneden in onze pyjama, make-uploos en zonder bh omfg. EN TOEN ZAT HIJ DAAR. DAMN HAHAHAHA. Met nog 2 andere vrienden van ons. Toen gingen we weer naar bed, en hun gingen mee want zij gingen ook naar bed. MAAR toen ging hij perongeluk naar de verkeerde verdieping (onze dus) en toen zei een vriendin: "Come with us to their room!" Dat was om 2 uur ofzo. Om iets van 3 uur gingen die andere 2 weg maar hij was er nog. (die andere 2 boeide het niet dat hij nog bij ons was volgens mij waren ze stom dronken) Toen is hij tot iets van fucking 5 uur gebleven. ^^ Maar niet zoenen ofzo hoor het was gewoon heel gezellig en grappig enzo.
    Toen hij weg ging kwam hij nog even afscheid nemen met een knuffel en nu hoop ik dat hij me snel toevoegt op facebook. ;3
    OHJA NOG IETS COOLS. Ik stond met vrienden te kijken naar de show 's avonds. Opeens voelde ik een hand langs mijn arm. Dus ik keek naar rechts, maar m'n vriendin zat gewoon haar drankje te drinken. Toen keek ik naar links.. WAS HET J. ^^ Toen had hij een drankje gehaald en liep hij weer naar mij, toen hebben we de hele tijd staan praten en die meid die hem had gezoend keek steeds heel jaloers enzo HAHA. Die avond in de disco was ik weer de hele tijd bij hem, dansen en kletsen. Toen ging een jongen waarmee we op vakantie waren met hem praten. Daarna kwam hij naar mij en zei: "J. zei dat hij je leuk vindt." IEEEH. <3 Maar toen kwam die meid het weer verpesten door weer met hem te zoenen.

    DAN NU: DE OBER. Dit is een stom verhaaltje, bleh. Ik was aan het dansen en opeens danste een ober met mij en gelijk de seconde daarna zoende hij me en het was fucking goor en ik wilde niet dus ik liep weg hahaha. Maar de dagen daarna totdat we weggingen zelfs bleef hij irritant zijn en ik heb zó vaak 'no' gezegd, ugh. :c :c :c Toen zei later een jongen die mee was op vakantie (dezelfdie die dat ene aan J. vroeg): "Nou ik ga wel tegen de manager zeggen dat die ober Miriam heeft aangerand hoor" HAHAHAHAHA.


    That's it want de rest is iets minder interessant en anders wordt dit bericht te lang. ;3


    JIJ MAAKT MEER MEE IN ÉÉN VAKANTIE, DAN IK IN M'N HELE LEVEN.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Nickelback schreef:
    Ik mis Anouk en Berna en Nikki en al de rest die hier ooit was. Fuck. ):


    Ik mis wel meer mensen die hier niet meer komen..


    Danmarks Dynamite.

    Nickelback schreef:
    (...)

    JIJ MAAKT MEER MEE IN ÉÉN VAKANTIE, DAN IK IN M'N HELE LEVEN.


    Danmarks Dynamite.

    Mishton schreef:
    (...)
    HAHAHAHA. Hoe was het op Zakynthos? AAAH HET IS DAAR ZO MOOI.
    Waar ergens zat je nou? Hahaha zoek het op ik ben benieuwd.

    Op twee plekken. Ehm de eerste echt vlakbij het shipwreck/blue caves (Lithios ofzo) en de tweede tien minuten van de haven vandaan. (Erietta)


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Memoria schreef:
    (...)
    Ik mis Anouki en Berna ook. Met Nikki heb ik nooit gepraat, dat heb ik nooit gedurfg, :'D


    Hahahaha. :'D
    Ik ken Nikki vooral van een ander topic, maar daar is ze nu dus ook niet meer. :c


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Latukka schreef:
    (...)

    Ik mis wel meer mensen die hier niet meer komen..

    Nessjuh.*O*


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Nickelback schreef:
    Ik mis Anouk en Berna en Nikki en al de rest die hier ooit was. Fuck. ):

    Ja zo jammer. :c


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Nickelback schreef:
    (...)

    Hahahaha. :'D
    Ik ken Nikki vooral van een ander topic, maar daar is ze nu dus ook niet meer. :c
    Is ze compleet van q af?


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Memoria schreef:
    AHAHA BAD GIRL SCHUREN AHAHAHAHAHAHAHAHA :'D Hoe oud was die andere meid? Meid, als jij gedronken hebt, dan kom ik me persoonlijk billenkoek geven.(krul)

    Ik heb amper wat op. (krul)(krul) Alleen 2 x een cocktail meer niet hehe. Die ander meid was 17.


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Memoria schreef:
    (...)
    Nessjuh.*O*


    Ja sowieso Ness. Maar ook Frennie..


    Danmarks Dynamite.

    Latukka schreef:
    (...)

    DEUTSCHLAAAAAAAND. :Y)

    WOHOOOO


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Mishton schreef:
    (...)
    Ik heb amper wat op. (krul)(krul) Alleen 2 x een cocktail meer niet hehe. Die ander meid was 17.

    Wat ajmmer nou. Ik ook hoor. (krul)


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Nickelback schreef:
    (...)

    JIJ MAAKT MEER MEE IN ÉÉN VAKANTIE, DAN IK IN M'N HELE LEVEN.

    HAHAHAHA. De vakantie is het moment om dingen mee te maken hahaha verder maak ik ook nooit wat mee. :'D
    Hoe was het bij jou op vakantie? Of ga je nog? Of ga je niet? Sorry ik ben vergeetachtig. :')


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Ik zou hem ook hebben gezoend. Gewoon om die ander dwars te zitten.


    E. heeft gezegd dat hij Harry eng vond. Uit het niets.


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Memoria schreef:
    (...)
    Op twee plekken. Ehm de eerste echt vlakbij het shipwreck/blue caves (Lithios ofzo) en de tweede tien minuten van de haven vandaan. (Erietta)

    OH COOL. Bij die blue caves zwom ik vorig jaar grr Aniekie waarom was je er toen niet. <3


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.