• Our Tinychat ^^



    Lieke - Cliffles - 8 maart | 17
    Miriam - Malley - 5 maart | 15
    Gabriëla - Latukka - 29 december | 17
    Aniek - Memoria - 24 december | 15
    Melissa - Ernest - 22 januari | 16
    Marlijn - Ultimatum - 24 december | 15
    Noek - Quendolynn - 27 juni | 15
    Marie - Eighteen - 3 juni | 14
    Aline - Ashtonished - 14 maart | 14
    Eva - Hoodings - 30 maart | 14
    Demi - Amarela - 24 september | 14
    Eddie - eddiefohnen - 4 juni | 12
    Julia - Ashtonator - 25 september | 13
    Crystal - Lashtons - 25 november | 12


    [ bericht aangepast op 27 juli 2014 - 22:38 ]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Memoria schreef:
    (...)
    Wat ajmmer nou. Ik ook hoor. (krul)

    Goed zo.(krul)


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Ik ben gewoon te verlegen om op sommige mensen af te stappen. Maarz e moeten terug komen.


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Mishton schreef:
    (...)
    Goed zo.(krul)

    Ik wil echt eens een keer met jou uit. MET ZONNENBRANDJONGEN. AHAHA LEKKER SCHUREN


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Memoria schreef:
    Ik zou hem ook hebben gezoend. Gewoon om die ander dwars te zitten.


    E. heeft gezegd dat hij Harry eng vond. Uit het niets.

    Als je die meid was? Of als je mij was?
    Ik wilde hem echt zoenen hahaha maar die meid kwam er dus steeds tussen ugh.

    Whut. :') MAAR HOE GAAT HET TUSSEN JULLIE


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Memoria schreef:
    (...)
    Ik wil echt eens een keer met jou uit. MET ZONNENBRANDJONGEN. AHAHA LEKKER SCHUREN

    Ja omg Anieke dat zou zo leuk zijn. HAHAHAHAHA JIJ SCHUREN MET ZONNEBRANDJONGEN


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Memoria schreef:
    Ik ben gewoon te verlegen om op sommige mensen af te stappen. Maarz e moeten terug komen.


    Danmarks Dynamite.

    Mishton schreef:
    (...)
    Als je die meid was? Of als je mij was?
    Ik wilde hem echt zoenen hahaha maar die meid kwam er dus steeds tussen ugh.

    Whut. :') MAAR HOE GAAT HET TUSSEN JULLIE

    Als ik jou was. Gewoon lekker op de bek pakken de volgende keer. Ik gebruik echt aparte woorden nu ik een vriend heb. :'D


    Het gaat oké. We hebben het dus weer goed gemaakt, via de telefoon oeps, en toen is hij woensdag langs gekomen. Het was echt raar aan het begin, maar het was intressant. Ik zal de details maar niet hier neer zetten.(krul)
    Ohja, ik zat op zijn ipod. HIJ HEEFT MIJ ALS ACHTERGROND AHAHA, ik wist niet eens dat ik die ooit gemaakt heb. Ik scrolde dus door zijn muziek en 5SOS en 1D stonden daar dus tussen. Ik dus One Thing aanklikken, om zijn gezichtsuitdrukking te zien. Hij dus gelijk helemaal; dat is van mijn zusje en blablabla. Toen begon hij dus te zeggen dat hij Harry eng vond en dat hij dezelfde armen heeft als Ashton. Ik keek even en toen barste ik dus in lachen uit, want hij is wel gespierd, maar niet zo erg. Volgens mij traint hij nu. :'D


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Mishton schreef:
    (...)
    Ja omg Anieke dat zou zo leuk zijn. HAHAHAHAHA JIJ SCHUREN MET ZONNEBRANDJONGEN

    ALL THE WAY GIRLL,. WHAT HAPPENS WITH MIRRIE, STAYS WITH MIRRIE.


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Memoria schreef:
    (...)
    Als ik jou was. Gewoon lekker op de bek pakken de volgende keer. Ik gebruik echt aparte woorden nu ik een vriend heb. :'D


    Het gaat oké. We hebben het dus weer goed gemaakt, via de telefoon oeps, en toen is hij woensdag langs gekomen. Het was echt raar aan het begin, maar het was intressant. Ik zal de details maar niet hier neer zetten.(krul)
    Ohja, ik zat op zijn ipod. HIJ HEEFT MIJ ALS ACHTERGROND AHAHA, ik wist niet eens dat ik die ooit gemaakt heb. Ik scrolde dus door zijn muziek en 5SOS en 1D stonden daar dus tussen. Ik dus One Thing aanklikken, om zijn gezichtsuitdrukking te zien. Hij dus gelijk helemaal; dat is van mijn zusje en blablabla. Toen begon hij dus te zeggen dat hij Harry eng vond en dat hij dezelfde armen heeft als Ashton. Ik keek even en toen barste ik dus in lachen uit, want hij is wel gespierd, maar niet zo erg. Volgens mij traint hij nu. :'D

    Hahaha. :'D Ja precies. Omg als we een reunie houden en ik even alleen met hem ben... hehehehehehe.

    HAHAHA. Wauw. :') Hij durft niet toe te geven over 5sos en 1d.


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    NAAAAAAWH.

    [ bericht aangepast op 1 aug 2014 - 16:40 ]


    Danmarks Dynamite.

    Memoria schreef:
    (...)Is ze compleet van q af?


    Nee, maar ze komt - voor zover ik weet - nooit meer in topics en zo. :3


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Latukka schreef:
    (...)

    Ja sowieso Ness. Maar ook Frennie..


    Fren spreek ik nog elke dag. c: Ik kende haar ook al heel goed van voor ze hier kwam en zo. :3


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Mishton schreef:
    (...)
    HAHAHAHA. De vakantie is het moment om dingen mee te maken hahaha verder maak ik ook nooit wat mee. :'D
    Hoe was het bij jou op vakantie? Of ga je nog? Of ga je niet? Sorry ik ben vergeetachtig. :')


    Ik ben al terug, ghehe. Ik maak nooit vakantievrienden, want daar heb ik echt een hekel aan. :')


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    OH omg. Een vriendin stuurt een filmpje van vakantie. We stonden met de hele vriendengroep op het podium te dansen op Waka Waka. HAHAHA. Dus ik lekker dat filmpje kijken. Ik stond ergens rechts, J. ergens links. Opeens zie ik hem om iedereen heen lopen naar mij OEH dus toen ging hij opeens naast mij dansen whiehiee. Ik weet nog op dat moment toen dacht ik: huh hoe komt hij opeen naast mij? <3


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Nickelback schreef:
    (...)

    Fren spreek ik nog elke dag. c: Ik kende haar ook al heel goed van voor ze hier kwam en zo. :3


    Ja, maar ik niet. :')
    Daarbij spreek ik Ness ook elke dag, maar dan mis ik haar hier nog wel.


    Danmarks Dynamite.