• Harry Potter en zijn vrienden en vijanden gaan weer naar school voor hun zesde jaar. Wat als ze er opeens achter komen dat hun ouders en hun toekomstige kinderen ook naar Zweinstein gaan? James Potter, Harry Potter en Albus Potter zitten alle drie in hun zesde jaar en komen elkaar tegen. Niemand weet wat er aan de hand is. De toekomstige kinderen mogen niets tegen hun ouders zeggen over de toekomst, maar kunnen ze dat wel volhouden? En wat als de ouders erachter komen wat er later van hun gaat worden, dat sommige vriendschappen verbreken? En Voldemort is er ook nog. Kunnen ze hem tegenhouden?
    Rollen:

    Verleden:
    Zwadderich:

    Griffoendor:
    James Potter - JamesPotter - 6
    Lily Evans - Jovantos
    Sirius Black - Eruditie


    Huffelpuf:

    Ravenklauw


    Heden:
    Zwadderich:
    Draco Malfoy - Leora


    Griffoendor:
    Ron Weasley - Eruditie
    George Weasley - SphinxX
    Ginny Weasley - Leora
    Ralf Auron - SphinxX


    Huffelpuf:

    Ravenklauw


    Toekomst:
    Zwadderich:
    Scorpius Malfoy - Eruditie
    Campbell Saunders - Leora

    Griffoendor:
    Lily Potter - Pabu
    Albus Potter - SphinxX


    Huffelpuf:

    Ravenklauw


    Leraren:

    Dezelfde persoon (bijv. Sneep of Sirius) kan door meer personen gespeeld worden. Dan is er een jonge en een oude ervan.

    Regels
    - Minsten 200 woorden per post. Een keertje wat minder mag, maar liever wel rond de 200
    - Niet andermans personage besturen, behalve met toestemming van de speler van die persoon
    - Waarschijnlijk blijven er veel rollen over die door niemand gespeeld worden. Dit is niet erg, die worden door iedereen bestuurd
    - Toekomstige kinderen weten de toekomst, de mensen uit het heden niet en de mensen uit het verleden weten al helemaal niets
    - Geen ruzie OOC, IC mag natuurlijk altijd (go drama)
    - OOC tussen haakjes
    - Probeer niet alleen maar Griffoendors aan te maken. Er zijn meer afdelingen
    - Geen perfecte personages, als ik iets over je personage zeg, dan zou het fijn zijn als je er iets aan doet
    - Om er toch een beetje vaart in te houden en ervoor te zorgen dat we niet op de eerste dag blijven hangen, begint er iedere week een nieuwe dag
    - Meldingen worden in het rood weergeven



    Speciale Functies:

    Zwerkbalteams:
    Zwadderich
    Chaser 1:
    Chaser 2:
    Chaser 3:
    Keeper: Scorpius Malfoy
    Beater 1:
    Beater 2:
    Seeker: Draco Malfoy
    aanvoerder: Draco Malfoy


    Griffoendor
    Chaser 1: Lily Potter
    Chaser 2: James Potter
    Chaser 3: Ginny Weasley
    Keeper: Ron Weasley
    Beater 1: George Weasley
    Beater 2: Fred Weasley
    Seeker:
    aanvoerder: Ginny Weasley


    Huffelpuf
    Chaser 1:
    Chaser 2:
    Chaser 3:
    Keeper:
    Beater 1:
    Beater 2:
    Seeker:
    aanvoerder:


    Ravenklauw
    Chaser 1:
    Chaser 2:
    Chaser 3:
    Keeper:
    Beater 1:
    Beater 2:
    Seeker:
    aanvoerder:


    Klassenoudsten:

    Zwadderich
    Meisje:
    Jongen: Draco Malfoy


    Griffoendor
    Meisje: Hermione Granger
    Jongen: Ron Weasley


    Huffelpuf
    Meisje:
    Jongen:


    Ravenklauw
    Meisje:
    Jongen:


    Hoofdmonitoren:
    Meisje:
    Jongen:


    Andere Topics:


    Begin:
    Iedereen komt aan op het platform 9 3/4. Hou er rekening mee dat in het heden Voldemort al actief is en mensen dus bang zijn. Pas als ze in de trein stappen dan merken de tijdreizers dat ze in een andere tijd zijn (op het perron zijn ze dus nog niet in een andere tijd)
    Veel plezier!

    Updates:
    De trein komt aan bij het kasteel. De leerlingen kunnen uitstappen en naar de Grote Zaal gaan voor het feestmaal.

    [ bericht aangepast op 6 aug 2014 - 18:47 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    George Weasley

    Voor een lange tijd vleef ik zo op de zelfde houding staan. Mijn hand nog steeds naar hem uirgestoken, en ik staarde maar in zijn ogen. Tot hij ook mijn hand vastpakte en ik die met een glimlach schudde. Ik weet niet of ik nu in de problemem zit of dit juist goed heb gedaan, boeit me ook niet echt.
    'Dus. Als het mag stel ik ook mijn te vaak gestelde vraag aan jou..' begon ik en kruiste mijn armen.
    'Wie ben jij?' Vroeg ik voor de zo veelste keer.
    'Ik vertelde ook met alle plezier wie ik was, maar dat weet je al.'


    Spry voor dexe korte en falende stuk maar heb hoofpijn :(


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    George Weasley

    Voor een lange tijd vleef ik zo op de zelfde houding staan. Mijn hand nog steeds naar hem uirgestoken, en ik staarde maar in zijn ogen. Tot hij ook mijn hand vastpakte en ik die met een glimlach schudde. Ik weet niet of ik nu in de problemem zit of dit juist goed heb gedaan, boeit me ook niet echt.
    'Dus. Als het mag stel ik ook mijn te vaak gestelde vraag aan jou..' begon ik en kruiste mijn armen.
    'Wie ben jij?' Vroeg ik voor de zo veelste keer.
    'Ik vertelde ook met alle plezier wie ik was, maar dat weet je al.'


    Spry voor dexe korte en falende stuk maar heb hoofpijn :(


    haha maakt niet uit hoor ('x och ik moet nu wel ff nadenken :p wie is Campbell Saunders... ik vind dat altijd zo'n moeilijke vraag; Wie ben jij :p


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    haha maakt niet uit hoor ('x och ik moet nu wel ff nadenken :p wie is Campbell Saunders... ik vind dat altijd zo'n moeilijke vraag; Wie ben jij :p


    Vind ik ook hoor x) als iemand aan me vraagt om mezelf voor te stellen zit ik daar maar een hele kwartier te denken km wie ik eigenlijk ben :')


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Vind ik ook hoor x) als iemand aan me vraagt om mezelf voor te stellen zit ik daar maar een hele kwartier te denken km wie ik eigenlijk ben :')



    haha herkenbaar :'D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Campbell Saunders

    Een glimlach schreed over zijn gezicht en met moeite toverde ik er een tevoorschijn. Zelfs toen onze handen scheiden voelde ik zijn hand nog op die van mij branden. ‘Dus. Als het mag stel ik ook mijn te vaak gestelde vraag aan jou. Wie ben jij? Ik vertelde ook met alle plezier wie ik was, maar dat weet je al.’ Ik fronste mijn wenkbrauwen voor slechts een seconde terwijl ik nadacht over zijn vraag. Wat wilde hij horen? Ik was Campbell Saunders en ik heb de namen die ik draag ontvangen van een persoon die me gevonden had. De persoon die me beter daar had kunnen laten zitten zodat ik dood ging van een infectie of een ziekte. Het was dan ook geen geheim dat ik die persoon totaal niet dankbaar was. Hoewel niemand dan ook meer wist dan dat ik in een weeshuis woonde en zelfs dat had ik krampachtig geheim willen houden maar helaas vonden de leraren dat nogal nodig om dat te benoemen. Het liefst wilde ik dan ook zeggen dat ik twee ouders had. Een perfecte familie waar een moeder er is voor haar kinderen terwijl de vader weer hard aan het werken is. Iets wat je altijd las in dat soort perfecte verhalen die ik moest lezen in het weeshuis vroeger. Het was dan ook enorm plezant om ze op te zien gaan in het vuur. Wat meteen ook een reden was om mij niet meer te verplichten dat zuk onzin te lezen. Perfectie bestaat maar niet als het om liefde draait.
    ‘Ik ben Campbell Saunders.’


    Yep George; je mag even wat duidelijker voor Campbell worden want anders lukt het je niet achter te komen wie hij is ('x


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    George Weasley

    ‘Ik ben Campbell Saunders.’
    Ik verwachtte dat er meer zou komen, maar hierna bleef hij stil. Even knikte ik met mijn hoofd en zuchtte zachtjes.
    'Ik bedoel- je echte verhaal. Bijvoorbeeld..' ik stop evem en kruiste mijn armen.
    'Hoe komt het dat je geen een emotie wilt of kan voelen? Want daar ben ik wel echt benieuwd naar.' Zei ik. Ik denk dat ik mezelf ooit de dood in ga duwen met mijn nieuwsgierigheid, maar aangezien we toch opnieuw zijn begonnen, wil ik dit niet weer tot een vijand niveau schoppen want mijn enige echte vijand blijft malfoy en niemand anders. Wie weet kan ik hem zelfs helpen.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    oh god ik weet niet hoe ik hier op reageren george toch x'0


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ik ga dood door de kop pijn :'( reageer dus niet te gemeem anders word ik ook nog sad x')


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    Ik ga dood door de kop pijn :'( reageer dus niet te gemeem anders word ik ook nog sad x')


    Ga dan slapen ('x Ik ben toch lekker aan het loomen+muziek+nadenken over Q ik ben werkelijk een vrouw; ^^ ohja en ik luister naar mijn broers gezwets x')


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    YAY! HAPPY BIRTHDAY HARRY AND JKR


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Campbell Saunders

    Een lange stilte heerste tussen ons waar ik geen enkel moeite deed om die te verbreken.
    ‘Ik bedoel- je echte verhaal. Bijvoorbeeld.’ Hij kruiste zijn armen wat een nieuw raar gevoel bij mij vormde. Het leek alsof ik allerlei nieuwe prikkels ontving door George en dat verontruste me.
    ‘Hoe komt het dat je geen een emotie wilt of kan voelen? Want daar ben ik wel echt benieuwd naar.’ Nog steeds stond hij recht voor mij en alweer draaide ik mijn ogen weg. Ik voelde me vreselijk. Nog nooit had ik dit meegemaakt. Het liefst wilde ik dit allemaal vergeten en mijn wegen met die van George nooit meer kruistte zodat ik mijn toekomst droom kon verwezelijken.
    'Waarom praten we over mij? Ik kom nu zo egoistisch over. Ik ben persoonlijk ook meer een luisteraar dan een prater..' tot mijn genoegen klonk ik ongeveer als mijzelf zoals ik tegen iedereen praatte. Zoals bijvoorbeeld Ralf. Ik waagde weer in Georges ogen te kijken die nog steeds dezelfde kleur bruin waren als toen ik hem zojuist ontmoette hoewel er toen pretlichtjes in geschoold hadden. Ik beet direct bij die gedachte hard op de binnenkant van mijn wang. Ik beloofde plechtig dat ik een remedie voor mijn tekortkoming zou zoeken zodat ik gewoon dezelfde toneel kon spelen bij George als bij derest.

    [ bericht aangepast op 31 juli 2014 - 1:13 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Hemwin -> Daggers.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    George Weasley

    'Waarom praten we over mij? Ik kom nu zo egoistisch over. Ik ben persoonlijk ook meer een luisteraar dan een prater..' zei hij. Ik zweeg even en haaldw mijn schouders op.
    'Nou, aangezien je al alles weet over mij, had je daarnet bekend gemaakt toen je zij dat je uit de toekomst kwam, hoef je niks meer kver mij te weten denk ik. En ik ben diegene die het vraagt, dus het zou meer egoïstisch zijn om die niet te beantwoorden dan wel.' Zei ik met mijn standaard George glimlach.
    'Maar jij je zin, als je het niet wilt vertellen.. hoef ik het ook niet meer te weten.' Campbell leek op de eeeste instantie ook meer op een prater dan een luisteraar, maar dat hield ik voor mezelf.

    [ bericht aangepast op 31 juli 2014 - 11:07 ]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Campbell Saunders

    ‘Nou aangezien je alles weet over mij, had je daarnet bekend gemaakt toen je zei dat je uit de toekomst kwam, hoef je niks meer over mij te weten denk ik. En ik ben diegene die het vraagt, dus het zou meer egoïstisch zijn om die niet te beantwoorden dan wel.’ Een glimlach sierde rond zijn gezicht. Ik begreep het niet; ik begreep hem niet en dat verontruste me. Ik kon binnen een record tijd ieders zwakke punten en sterke punten vinden maar George was voor mij een en al groot vraagteken. Het leek juist of hij mijn zwakke punten en sterke punten kon vinden. De persoon die gezorgd hebt dat ik met leerlingen van het heden nu in deze trein zat zou het bezuren.
    ‘Maar jij je zin, als je het niet wilt vertellen.. hoef ik het ook niet meer te weten.’ Ik haalde zachtjes opgelucht adem. Iets wat ik niet herkende van mijzelf. Sinds wanneer was ik zo gespannen? Was ik gespannen? Ik kende dat niet. Wat was er in vredesnaam aan de hand.
    Waarom wíl je mij leren kennen als je me haat; George Weasley. Misschien is dit allemaal slechts een droom. Het lijkt levensecht maar het zijn slechts de hersenen die een spelletje met je spelen.’ Ik schudde mijn hoofd. Dit was een droom. ‘Dit ís een droom. Niemand kan over míj heersen.’ Mompelde ik in mijzelf en liet mijn blik over het raampje in de wc gaan. Automatisch liep ik er naar toe. Ik zou er zo uit kunnen springen. Het was een droom. Er zou niks gebeuren. Ik keek nog een keer naar George voordat ik me weer op het raam focuste. Het verklaarde een hoop dat ik emoties voelde die ik niet herkende. Dat was alleen omdat ik droomde. Als ik wakker zou worden zou alles weg zijn. Als ik nu zou springen zou ik wakker worden.

    [ bericht aangepast op 31 juli 2014 - 11:28 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Georhe heeft een afschuwelijke idee maar ik twijfel of ik het mort doen xD


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••