• Sorry mensen, ik kon het niet laten.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 1 aug 2014 - 16:17 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Geen idee. Het is wel leuk, maar nodig? Er zijn zoveel goede suggesties die niet uitgevoerd worden en dan dit wel, terwijl niemand hier om vraagt.


    Your make-up is terrible

    Geen idee. Het is opzich wel leuk, maar een linkje plaatsen naar de poll die je zelf hebt gemaakt kost ook niet al te veel moeite. Het is leuk, maar toch ook wel weer nutteloos. (:


    Hahaha genius dat je er een topic over aanmaakt. x)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Handles schreef:
    Geen idee. Het is wel leuk, maar nodig? Er zijn zoveel goede suggesties die niet uitgevoerd worden en dan dit wel, terwijl niemand hier om vraagt.


    Nou ja, het is Rutger zijn site, dus waarschijnlijk gaat hij bij andere sites kijken en als hij daar iets ziet wat hij zelf leuk vind zal hij dat mss ook hier installeren.

    En ik denk wel dat het nuttig is.


    Queer zijn is gewoon alles

    Ik denk wel dat het handig is aan het einde van het jaar, als er weer van die "User van het jaar" "Story van het jaar" "Gedicht van het jaar" dingen zijn.

    en anders lijkt het me wel handig voor degene die de "Image of the month" "Story of the month" "Poem of the month" enz. beheren.

    Maar ik denk dat andere users er niet veel aan hebben, dus ik heb op geen idee gestemd haha


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Handles schreef:
    Geen idee. Het is wel leuk, maar nodig? Er zijn zoveel goede suggesties die niet uitgevoerd worden en dan dit wel, terwijl niemand hier om vraagt.

    Dit.


    26 - 02 - '16

    Vinception schreef:
    Ik denk wel dat het handig is aan het einde van het jaar, als er weer van die "User van het jaar" "Story van het jaar" "Gedicht van het jaar" dingen zijn.

    en anders lijkt het me wel handig voor degene die de "Image of the month" "Story of the month" "Poem of the month" enz. beheren.

    Maar ik denk dat andere users er niet veel aan hebben, dus ik heb op geen idee gestemd haha


    Dat is dus iets waar we ze niet voor kunnen gebruiken x] de xOTM dingen zullen met gewone polls gedaan moeten worden.

    Klopt het dat je de poll weg heb gehaald?


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Yoda schreef:
    (...)

    Klopt het dat je de poll weg heb gehaald?
    Ik heb de poll niet weggehaald.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Dauth schreef:
    (...)Ik heb de poll niet weggehaald.


    Hmm, dat is raar. Ik zie er namelijk geen.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Yoda schreef:
    (...)

    Dat is dus iets waar we ze niet voor kunnen gebruiken x] de xOTM dingen zullen met gewone polls gedaan moeten worden.

    Klopt het dat je de poll weg heb gehaald?


    Oh.

    Dan zijn ze dus niet handig.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Ik vind het fijn, ook handig.


    Pretty is just a pretty word.

    Ik vind ze echt leuk en handig. Als je mensen bv wilt laten stemmen op je nieuwe usernaam, kunnen ze dat direct doen ipv dat ze eerst op een link moeten klikken.

    [ bericht aangepast door een moderator op 1 aug 2014 - 16:45 ]


    -

    Handles schreef:
    Geen idee. Het is wel leuk, maar nodig? Er zijn zoveel goede suggesties die niet uitgevoerd worden en dan dit wel, terwijl niemand hier om vraagt.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ja, op zich wel. Het enige bezwaar dat ik heb is dat er best wel wat dingen zijn waar mensen veel meer op zitten te wachten dan polls direct in topics, maar ja, alles op zijn tijd. In ieder geval is dit handig voor welke-username-moet-ik-kiezen topics. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan