• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    COME ON BABY •
          We ain't gonna live forever.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    ExpectoPatronum schreef:
    Zie ik er uit als een liefdeshelpdesk? Serieus al drie vriendinnen hebben hun hele liefdesleven in detail tegen mij vertelt en nu begint de vierde:')
    Stiekem willen ze het er in wrijven dat hun wel meer met jongens hebben gedaan dan een knuffel geven zoals ik. Ik weet al lang dat ik met 824 katten ga eindigen:') maak het nou niet erger xd hahahaha

    Nou 824 valt nog wel mee hoor. Ik denk dat ik later zo'n erg kattenvrouwtje word dat ik alvast een nieuw huis ga bouwen om al mijn katten in te krijgen. xd


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Right, nu stinkt mijn hele kamer naar deo omdat ik 'm wilde testen en per ongeluk veeeel te veel spoot.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Novoselic schreef:
    (...)
    Nou 824 valt nog wel mee hoor. Ik denk dat ik later zo'n erg kattenvrouwtje word dat ik alvast een nieuw huis ga bouwen om al mijn katten in te krijgen. xd


    Ja, maar als ik er 824 neem, kan ik ze allemaal 1 minuut en 40 seconden aandacht geven en dan heb ik nog 54 minuten om te slapen/eten/plassen per dag.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    ExpectoPatronum schreef:
    (...)

    Ja, maar als ik er 824 neem, kan ik ze allemaal 1 minuut en 40 seconden aandacht geven en dan heb ik nog 54 minuten om te slapen/eten/plassen per dag.

    Nou ja je kunt ook een kattenkwekerij beginnen, dan hoef je alleen maar de voederbakken iedere morgen te vullen en mensen in te huren om de boel uit te mesten en klaar is Kees. Muhahahaha.

    [ bericht aangepast op 6 aug 2014 - 23:48 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Hou eens een keer op met te zeggen dat ik vroeg naar bed moet -.-
    Het is VAKANTIE.
    Ik word hier langzamerhand écht gek van.
    Alles maar dan ook alles wordt voor me bepaald. Ik moet dit en ik moet dat.
    En als ik het niet doe ben ik een waardeloos kind.


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    Novoselic schreef:
    (...)
    Nou ja je kunt ook een kattenkwekerij beginnen, dan hoef je alleen maar de voederbakken iedere morgen te vullen en mensen in te huren om de boel uit te mesten en klaar is Kees. Muhahahaha.


    En dan verdien ik er nog geld mee ook! Perfect! Hahahahaha


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    ExpectoPatronum schreef:
    (...)

    En dan verdien ik er nog geld mee ook! Perfect! Hahahahaha

    Laten we anders samenwerken, dan heet onze kwekerij F&L Kattenindustrie. Oké sorry mijn fantasie slaat op hol en shit, ken je dat. x'D

    [ bericht aangepast op 6 aug 2014 - 23:52 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Novoselic schreef:
    (...)
    Laten we anders samenwerken, dan heet onze kwekerij F&L Kattenindustrie. Oké sorry mijn fantasie slaat op hol en shit, ken je dat. x'D


    Dat klinkt als een perfect en waterdicht plan! En dan kom ik later op een reünie van school en dan vragen ze of ik getrouwd ben en dan zeg ik: nee het is illegaal om met katten te trouwen.
    Hahahaha ja ik herken het xd same here
    We gaan trouwens een beetje heel erg off topic xd


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    ExpectoPatronum schreef:
    (...)

    Dat klinkt als een perfect en waterdicht plan! En dan kom ik later op een reünie van school en dan vragen ze of ik getrouwd ben en dan zeg ik: nee het is illegaal om met katten te trouwen.
    Hahahaha ja ik herken het xd same here
    We gaan trouwens een beetje heel erg off topic xd


    Hoe kun je offtopic gaan in een offtopictopic? :p

    OFT: Ramboooo!
    Ik ga morgen zó niet vroeg op kunnen staan. :')


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    DiNozzo schreef:
    (...)

    Hoe kun je offtopic gaan in een offtopictopic? :p

    OFT: Ramboooo!
    Ik ga morgen zó niet vroeg op kunnen staan. :')

    Door een gesprek te gaan voeren met iemand :'D.
    Dat mag blijkbaar niet :'D. (werd laatst ook al tegen mij gezegd dat ik mijn gesprek ergens anders door moest voeren :'D)


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    DiNozzo schreef:
    (...)

    Hoe kun je offtopic gaan in een offtopictopic? :p

    OFT: Ramboooo!
    Ik ga morgen zó niet vroeg op kunnen staan. :')


    Ik kan alles, hahahaha


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Shuuya schreef:
    (...)
    Door een gesprek te gaan voeren met iemand :'D.
    Dat mag blijkbaar niet :'D. (werd laatst ook al tegen mij gezegd dat ik mijn gesprek ergens anders door moest voeren :'D)


    Pfft, dat is zo flauw! Waarom staat het anders in het offtopic? Kan het net zo goed weer tussen de actieve topics. x)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Niet nu. . . Alsjeblieft.


    DiNozzo schreef:
    (...)

    Pfft, dat is zo flauw! Waarom staat het anders in het offtopic? Kan het net zo goed weer tussen de actieve topics. x)

    Dat vraag ik mij eigenlijk ook af..
    Oh volgens mij was het vanwege de lucht je hart concept..
    Nu het hier in staat mag je je hart luchten over dingen als; NEEE mijn koekje is op D: blablabla zulke dingen.
    Anders niet.. geloof ik. Dan kwamen er regels over waarover je hart mocht luchten :'D Kan het mis hebben tho..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you