• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Budapest is zo'n heerlijk nummer (:


    26 - 02 - '16

    Hoezo van chocola eten word je blij. Syll word er helemaal niet blij van.. Syll blijft er alleen maar van eten..
    Maar ik heb nu wel een hello kitty poppetje erbij.. en Kwek op een skateboard..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Eigenlijk ben ik helemaal niet blij.


    26 - 02 - '16

    Het was zo leuk vanavond. . . Maar als ik die berichten van je lees zakt zelfs het rosebier onder het minpunt.


    Oh damn, vandaag heb ik een date. Dit kan niet goed komen.


    Take me to wonderland

    Ben blij dat het een beetje beter gaat, bijna geen pijn meer.
    En nu maar hopen dat de tandarts niet gaat zeiken.


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    Nee, verdomme >.<


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Wauw, dit is echt een awesome begin van de dag :p


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    Oke, ik mag dus geen brood meer hebben als ontbijt. Hagelslag en die dingen dus ook niet. Maar dat is wat ik lekker vind! D:
    Pfft, wat moet ik nu dan als ontbijt gaan nemen? Moeilijk, moeilijk. Ik vind dit dieet steeds minder leuk. :/


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik haat Facebook. (bat)


    Caution first, always.

    DiNozzo schreef:
    Oke, ik mag dus geen brood meer hebben als ontbijt. Hagelslag en die dingen dus ook niet. Maar dat is wat ik lekker vind! D:
    Pfft, wat moet ik nu dan als ontbijt gaan nemen? Moeilijk, moeilijk. Ik vind dit dieet steeds minder leuk. :/


    Havermout? Daar ontbijt ik sinds een tijdje mee en dat bevalt wel. Of anders omelet ofzo?


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    FaultInOurStars schreef:
    (...)

    Havermout? Daar ontbijt ik sinds een tijdje mee en dat bevalt wel. Of anders omelet ofzo?


    Ik lust geen ei. :x
    Havermout, hmm....
    Ik ben een slechte eter, lol. :')


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    DiNozzo schreef:
    Oke, ik mag dus geen brood meer hebben als ontbijt. Hagelslag en die dingen dus ook niet. Maar dat is wat ik lekker vind! D:
    Pfft, wat moet ik nu dan als ontbijt gaan nemen? Moeilijk, moeilijk. Ik vind dit dieet steeds minder leuk. :/


    Ik lust niet graag brood, dus ik eet altijd yoghurt met bessen (uit de vriezer, en die haal ik gewoon de avond ervoor eruit) of een eitje. Wat ik ook wel eens als ontbijt neem is een mok bouillon en wat fruit, ook al is dat misschien wat minder verantwoord. :')


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    En toen had ik geen mobiel bereik meer D:


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    Tigresse schreef:
    (...)

    Ik lust niet graag brood, dus ik eet altijd yoghurt met bessen (uit de vriezer, en die haal ik gewoon de avond ervoor eruit) of een eitje. Wat ik ook wel eens als ontbijt neem is een mok bouillon en wat fruit, ook al is dat misschien wat minder verantwoord. :')


    Wat is bouillon?
    Oke erg dat ik dat niet weet. Maar mijn moeder mag bijna niets hebben door haar reuma en stofwisselingsziekte, waardoor mijn pa en ik ons aan haar dieet aanpassen, en ik niet heel veel eten ken. :x

    Fruit is wel een goede optie. Yoghurt is opzich ook wel lekker, maar niet iedere ochtend. :p


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •