• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Nee nee nee, dit gaat helemaal de verkeerde kant op zo. It feels like I'm losing you but I don't even have you...


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Waarom ben ik toch zo verschrikkelijk lui!


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Mensen die een keer achter tien jaar oude theoriën komen, smh.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    ExpectoPatronum schreef:
    Waarom ben ik toch zo verschrikkelijk lui!


    I dress to kill, but tastefully

    Jezus, zet die muziek zachter. Ik hoef geen top veertig shit aan te horen.


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Sorry, maar dat moest er echt eens uit.


    Queer zijn is gewoon alles

    Ik mis je, maar je hebt mij verlaten en het zal nooit meer worden zoals het was.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Murdock schreef:
    Ik mis je, maar je hebt mij verlaten en het zal nooit meer worden zoals het was.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Misselijkheid, ga gewoon even weg. Ik ben je spuugzat.


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Ik erger me aan mensen die zielig gaan doen en vervolgens niet openlijk willen zeggen wat er aan de hand is. :')


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    YES! Donderdag zie ik je weer ;3


    26 - 02 - '16

    Damn, waarom moet ik plotseling alles tegelijk hebben? Blaasontsteking en door de medicijnen ben ik extreem misselijk, ongesteld, waardoor rug en buikpijn en mijn nekwervels staan verkeerd, dus de fysio moet ze recht zetten, maar mijn hoofd en nek doen zo veel pijn. Wat een gezeur.
    Ik wil een knuffel.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    ExpectoPatronum schreef:
    Damn, waarom moet ik plotseling alles tegelijk hebben? Blaasontsteking en door de medicijnen ben ik extreem misselijk, ongesteld, waardoor rug en buikpijn en mijn nekwervels staan verkeerd, dus de fysio moet ze recht zetten, maar mijn hoofd en nek doen zo veel pijn. Wat een gezeur.
    Ik wil een knuffel.


    :c


    26 - 02 - '16

    SQL doornemen duurt zo lang.


    Your make-up is terrible

    Diancie schreef:
    (...)

    :c



    Thanks Erieka c:


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!