• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.

I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

Lichaam of hersenen, I dunno what exactly: je mag 6 uur slaap misschien genoeg vinden, maar ik had toch nog graag een uurtje extra willen slapen...

Stenenlikker

Je hoeft echt niet boos op me te worden omdat ik niks doe met t geloof, het kan me gewoon niks schelen.
    Daarvoor hoef je echt niet te zeggen dat ik naar de hel ga.
    What. Da fuck.

'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

Toen wilde mijn oma mee naar Guardians of the Galaxy. Ik lach me dood hier :')

I dress to kill, but tastefully

You're so complicated. And I'm the girl here. Damn boy, who's got the pants on over here.

The duty of youth, is to challenge corruption.

Nagusamu schreef:
    Je hoeft echt niet boos op me te worden omdat ik niks doe met t geloof, het kan me gewoon niks schelen.
    Daarvoor hoef je echt niet te zeggen dat ik naar de hel ga.
    What. Da fuck.

Dit, mijn mede Quizletter, krijg ik dagelijks te horen. Don't worry 'bout it. (:

The duty of youth, is to challenge corruption.

Jesh! Sollicitatie verstuurd en allerlei dingen hier ook afgerond. Ik ben goed bezig vandaag :Y)

Deep inside, I've never felt alive

Eindelijk. Mijn zusje komt vanavond thuis na drie weken. Ik ben zo blij ^^ yes

And don't forget, Elvendork! It's unisex!

Wat veel mongolen komen er tegenwoordig op Quizlet zeg.

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

Ik raak zó gefrustreerd van mezelf.

The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

Not sure what to think about this.

· You want a voice, but your voices sound like violence. You shout so loud but all I hear is silence. ·

Dat was leuker dan gedacht. Zeker waard om nog een keer te doen. c:

• It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

Eh ja. Ik vrees dat ik die plotselinge vurige verliefdheid van je niet deel.

I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

Ik snap niets van ''The Test''. Hoe kan ik nou zien wie uit mijn buurt me leuk vindt dan? -.-'

• It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

If you wait for me
    then I'll come for you
    Although I've traveled far
    I always hold a place for you in my heart

Mijn god, ik wist niet dat ik nog zo kon janken.

"Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

Oh, won't you, stay with me
    'Cause you're all I need

26 - 02 - '16