• Welcome to Chigago!




    Vele jaren lang hebben alle zestienjarigen een factie moeten kiezen waarbij ze de rest van hun levens wilden horen, er zijn vijf facties: Abnegation, Amity, Candor, Dauntless en Erudite. De dag voor de keuze maakt iedereen een test, genaamd de persoonlijkheidstest, daaruit komt de factie waar je het beste bij past en daarna was je vrij om te kiezen. Maar dit jaar is het anders: je komt bij de factie die uit je test kwam. Dat was de bedoeling tenminste, maar door een fout in de computers komt iedereen in de verkeerde factie terecht. Ze weten niet meer wie de mensen zijn die Divergent zijn, dus de verkeerde mensen worden vermoord. Een enorme chaos breekt uit.


    Rollen:
    Abnegation:
    - Gereserveerd • HorseQuinsy
    - Gereserveerd • Poolster
    -
    -

    - Tim Everland • Abnegation • KLAINEISBACK
    - Jonathan Tarly • Dauntless • Nuevo
    -
    -


    Amity:
    - Florene Hanna Yale • Dauntless • Poolster
    - Maya Dana Fedes • Amity • KLAINEISBACK
    - Gereserveerd • HorseQuinsy
    - Arya Winston • Divergent • argetxadurna

    - Gereserveerd • Redrosex
    - Tom Everland • Divergent • KLAINEISBACK
    -
    -


    Candor:
    - Aloeway Dawnse • Divergent • argetxadurna
    - Gereserveerd • HorseQuinsy
    - June Haley Westfield • Divergent • Poolster
    - Allisa Delangel • Erudite • Nuevo

    - Callum Jones • Divergent • argetxadurna
    - Bras Dolloway • Dauntless • Amourable
    -
    -


    Dauntless:
    - Katharina Sarah Westfield • Divergent • Poolster
    - Gereserveerd • Redrosex
    - Chrystal Bell • Abnegation • Jinhto
    - Elisa Andrews • Dauntless • argetxadurna

    - Jack Vecs • Dauntless • KLAINEISBACK
    - Quinten Deloi • Dauntless • argetxadurna
    -
    -


    Erudite:
    - Suzanna Alicia Hale • Divergent • Poolster
    - Gereserveerd • HorseQuinsy
    - Gereserveerd • Kit
    -

    - Julian Evans • Divergent • argetxadurna
    - Gereserveerd • Redrosex
    - Tarquin Miles Leander • Candor • Amourable
    -


    Invullijstje:
    Naam:
    Leeftijd:
    Testuitslag:
    Oude factie:
    Nieuwe factie:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Geschiedenis:
    Extra:
    Afbeelding:


    Regels:
    • Hou het gezellig
    • Minimaal 200 woorden per post
    • Vul je rol zo snel mogelijk in
    • Geen ruzie buiten de RPG om
    • Geen maximum aan aantal personages maar maak het niet te bond
    • Bemoei je alleen met je eigen rol
    • Maximaal 10 Divergent

    [ bericht aangepast op 4 aug 2014 - 22:03 ]


    "Sometimes the hardest thing and the right thing are the same."


    ketting:



    armband:


    I'm not a princess, I don't need saving. I'm a queen, I've got this shit handled.

    tattoo 1:



    tattoo 2:



    tattoo 3:


    I'm not a princess, I don't need saving. I'm a queen, I've got this shit handled.

    mag arya ook een divergent zijn, want bij rollen staan er nog maar 7 divergent

    of mag da niet?


    I'm not a princess, I don't need saving. I'm a queen, I've got this shit handled.

    argetxadurna schreef:
    mag arya ook een divergent zijn, want bij rollen staan er nog maar 7 divergent

    of mag da niet?


    Van mij mag het


    "Sometimes the hardest thing and the right thing are the same."

    Ik heb eigenlijk een vraag; is het de bedoeling dat de personages uiteindelijk wel in de juiste factie terecht komen of blijven ze bij de toegewezen factie?


    “Do what I do. Hold tight and pretend it’s a plan!” - The Doctor

    Amourable schreef:
    Ik heb eigenlijk een vraag; is het de bedoeling dat de personages uiteindelijk wel in de juiste factie terecht komen of blijven ze bij de toegewezen factie?


    Ze blijven in de eerste instantie in de toegewezen factie, misschien volgt later in de RPG dat ze naar een andere factie gaan.


    "Sometimes the hardest thing and the right thing are the same."

    Zou ik dan een jongen mogen reserveren met als oude factie en testuitslag Candor en als nieuwe factie Erudite?


    “Do what I do. Hold tight and pretend it’s a plan!” - The Doctor

    Amourable schreef:
    Zou ik dan een jongen mogen reserveren met als oude factie en testuitslag Candor en als nieuwe factie Erudite?


    Ja hoor, ik zet je erbij


    "Sometimes the hardest thing and the right thing are the same."

    Mag ik een jongen reserveren die in Abnegation terecht komt? Over zijn oude factie moet ik nog even nadenken.

    Nuevo schreef:
    Mag ik een jongen reserveren die in Abnegation terecht komt? Over zijn oude factie moet ik nog even nadenken.

    Ik zet je erbij :)


    "Sometimes the hardest thing and the right thing are the same."


    Naam: Tarquin Miles Leander
    Leeftijd: 16 jaar, 27 mei
    Testuitslag: Candor
    Oude factie: Candor
    Nieuwe factie: Erudite
    Innerlijk:
    Tarquin is een hele open en gezellige jongeman, die graag omgeven wordt door mensen. Hij zal altijd zijn eerlijke mening geven, vaak ongevraagd en af en toe erg bot, maar zo is hij nou eenmaal opgevoed. Tarquin is erg trots en is dan ook snel op zijn teentjes getrapt. Hij kan niet zo goed tegen kritiek en hij doet er dan ook alles aan om nooit kritiek te hoeven ontvangen. Als Tarquin ergens een hekel aan heeft dan zijn het wel betweters, en deze gevoelens schuift hij ook niet zomaar onder stoelen of banken. Tarquin heeft zelf dan wel nooit moeite gehad met school, maar hij heeft er nooit veel voor gedaan. Tarquin lag goed in de groep, dit komt natuurlijk mede doordat alle Candors ook hun eigen mening geven en niet opkijken van zijn af en toe brutalen uitingen. Hierdoor kan Tarquin af en toe wat te zelfverzekerd overkomen.
    Uiterlijk: FC: Phoenix O'Shea
    Tarquin is met zijn 1,88 meter een behoorlijke verschijning. Ondanks zijn lengte straalt hij wel altijd iets schattig uit. Zijn blauw/grijzen ogen bekijken alles en iedereen oplettend en zijn volle lippen staan eigenlijk altijd in een glimlach. De linkerkant van Tarquin zijn gezicht wordt getekend door 8 moedervlekjes die bij zijn lip beginnen en doorlopen tot net onder zijn oog. Zijn natuurlijke haarkleur is donkerbruin maar in bepaald licht lijkt het soms wel zwart. Tarquin heeft behoorlijk prominente wenkbrauwen waar hij zich aan ergert. Qua bouw is Tarquin niet erg bijzonder, hij heeft een lang, mager lichaam waarmee hij zich gracieus voortbeweegt en snel de aandacht mee naar zich toe trekt.
    Geschiedenis:
    Taquin is de jongste thuis, hij behoorlijk verwent door zijn liefdevolle ouders. Wel was er thuis vrij veel sprake van competitie, waar dit precies vandaan komt weet hij niet. Daardoor heeft hij al op een jonge leeftijd geleerd dat als je iets wilt behalen of wilt vasthouden je er hard voor moet werken. Tarquin zijn zus Anna is naar de Erudite factie gegaan, iets waar zijn ouders niet blij mee waren. Zijn ouders hopen dan ook dat Tarquin geen factie verrader wordt, om dit een grotere kans van slagen te geven, hebben zijn ouders geprobeerd zijn gedrag meer in de richting van Candor te duwen.
    Extra:
    Toen Tarquin zijn zus Anna net naar Erudite was overgestapt bezocht hij haar stiekem, om door te geven hoe het thuis ging en eigenlijk ook om tegen zijn ouders gezag in te gaan.
    Foto 1 2 3

    [ bericht aangepast op 3 aug 2014 - 23:20 ]


    “Do what I do. Hold tight and pretend it’s a plan!” - The Doctor

    Ik heb de stop van de meisjes weggehaald :)


    "Sometimes the hardest thing and the right thing are the same."

    Mag ik dan nog een meisje erbij?!:)

    Nuevo schreef:
    Mag ik dan nog een meisje erbij?!:)


    Ja, waar wil je?


    "Sometimes the hardest thing and the right thing are the same."

    Haar nieuwe factie is Candor, als dat goed is. Over de oude moet ik nog nadenken. Vooral kijken wat de oude facties zijn van de anderen in Candor. Ik wil niet hetzelfde hebben als iemand anders.