• Hoi allemaal,

    Een tijdje geleden had ik een suggestie gedaan, waarin ik een lijst van alle RPG's/MSV's voorstelde en ik heb besloten om dat nu gewoon uit te proberen. In feite werkt het hetzelfde als Stories gesorteerd per genre, maar dan met alle lopende RPG's en MSV's.
    Ik zal zelf ook tussen de topics zoeken en deze toevoegen, maar het is natuurlijk het makkelijst en het snelst als anderen ook meehelpen, zowel medespelers als topiceigenaren.

    Het werkt als volgt:
    Ik verwerk alle RPG's en MSV's in RPG / MSV lijst
    Om dat gedaan te krijgen, vul je het volgende in.
    Titel:
    RPG of MSV:
    Minimum aantal woorden:
    Korte omschrijving:
    Een (of eventueel meerdere) genres:
    De link naar het eerste rollentopic:


    Je post dit lijstje als reactie op het hoofdstuk met het juiste genre. Als dat er niet is, kun je het in een reactie onderaan de story zelf doen of in het topic.
    De RPG's worden dan op alfabetische volgorde in de juiste hoofdstukken ingedeeld.

    Ik hoop dat jullie willen helpen! Nog andere tips of toevoegingen zijn zeker welkom (:

    De onderwerpen
    Alternative Universe [1]
    Avontuur [1]
    Fantasy [5]
    Grijze Jager [1]
    Harry Potter [3]
    Hobbit / Lord of the Rings [1]
    Horror [1]
    Hungergames [1]
    One Direction [1]
    Realistisch [4]
    Science Fiction [3]
    Schoolleven [4]
    Supernatural (fanfiction) [1]

    [ bericht aangepast op 20 okt 2014 - 19:12 ]


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Bedankt allebei! Ik heb de story geüpdatet (:


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    MT


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    MT


    Sometimes to stay alive, you gotta kill your mind.

    *Mon Topic*


    I make you sad, because everyone keeps making you happy. You can't be truly happy, if you're "happy" all the time.

    De onderwerpen hebben nu een linkje naar het hoofdstuk! (:

    Alternative Universe [1]
    Avontuur [1]
    Fantasy [5]
    Grijze Jager [1]
    Harry Potter [3]
    Hobbit / Lord of the Rings [1]
    Horror [1]
    Hungergames [1]
    One Direction [1]
    Realistisch [4]
    Science Fiction [3]
    Schoolleven [4]
    Supernatural (fanfiction) [1]

    [ bericht aangepast op 20 okt 2014 - 19:13 ]


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Super handig!


    26 - 02 - '16

    Ik heb een RPG dat niet op Quizlet is, mag dat ook? Het is een Engels Multifandom RPG.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    mijn topics. super handig!


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Lizor schreef:
    Ik heb een RPG dat niet op Quizlet is, mag dat ook? Het is een Engels Multifandom RPG.


    Het is vooral om het overzicht op de RPG's op Quizlet een beetje terug te krijgen. (:


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Sandman schreef:
    (...)

    Het is vooral om het overzicht op de RPG's op Quizlet een beetje terug te krijgen. (:

    Oké snap ik (:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Bump. Ik wil je wel helpen hiermee.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Het zou handiger als je ook co-beheerders bij topics kunt instellen, zo hoeft de ander niet telkens te wachten tot de topicmaakster online komt (om het bij te werken).


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Marowak schreef:
    Het zou handiger als je ook co-beheerders bij topics kunt instellen, zo hoeft de ander niet telkens te wachten tot de topicmaakster online komt (om het bij te werken).


    Precies. Is wel eens voorgesteld, maar volgens mij afgewezen. Bovendien worden de RPG's/MSV'en niet in het topic bijgehouden.


    Nerwen schreef:
    Bump. Ik wil je wel helpen hiermee.


    Ik kan je wel co-auteur van de story maken!

    [ bericht aangepast op 15 aug 2016 - 21:54 ]


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Ik zie dat dit al van een tijdje terug is maar ik zet het er denk ik toch nog maar bij (:.

    Titel: Hatelist
    RPG of MSV: RPG
    Minimum aantal woorden: 150 woorden
    Korte omschrijving: Wanneer er op Garvin High een Hatelist ontstaat en één leerling dan ook nog bedenkt alle mensen die hierop staan te vermoorden. Is er grootse paniek. Wij spelen de leerlingen twee jaar later terwijl er een roddel rond gaat dat er een tweede Hatelist wordt gemaakt. Hoe wordt hierop gereageerd?
    Een (of eventueel meerdere) genres: Schoolleven
    De link naar het eerste rollentopic: Link!


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Alphonse schreef:
    (...)
    Precies. Is wel eens voorgesteld, maar volgens mij afgewezen. Bovendien worden de RPG's/MSV'en niet in het topic bijgehouden.

    Eerlijk gezegd vind ik dat dan raar dat dat wordt afgewezen. Wat voor reden was het? En nee, het wordt in een story bijgehouden, maar er zijn genoeg topics waar het wel in het topic zelf wordt bijgehouden en het is veel handiger dat je dan een co-auteur kan toewijzen. Niet alleen omdat het handiger is als de topicmaker een paar dagen afwezig is, maar ook als diegene het topic moet bijwerken en bijv. de topicmaker zelf het elke keer vergeet/wat lui is om het bij te werken. Zo worden er misverstanden en andere dingen voorkomen.


    Don't walk. Run, you sheep, run.