• Hallo!

    Ik wil zo graag in mijn eentje een film kijken en ik stuitte op de film Child's play.
    Is hij eng? Ik weet dat het een horror is, maar sommige horror valt wel mee, denk ik.
    Ik moet wel even mededelen dat ik nooit horror kijken dus niet zo veel gewend ben.

    Als hij wel heel eng is, welke (wat spannendere) film zouden jullie mij dan aanraden?


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ik zelf vind van niet. Bij momenten is het wel spannend en bij momenten lach je gewoon, want een pop dat moorden pleegt? Haha.


    16 - 09 - '17

    Omg, Child's Play is fantastisch! Ik vind hem niet eng, vooral ook omdat er best veel humor in zit (Chucky is hilarisch). Ik ben vrijwel nooit bang tijdens horrorfilms, dus ik weet niet of jij deze eng zal vinden, maar het is echt een klassieker, dus aanraden doe ik 'm toch. ^^


    Caution first, always.

    Ik vond hem zelf niet echt heel eng, maar het is wel een geweldige film ^^


    El Diablo.

    Nee.


    I live for the applause, you will die for it.

    Oke, dan ga ik hem denk ik maar kijken en ik stuur Chucky op jullie af als hij wel eng was xd grapje


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Hij was inderdaad niet eng, hahaha. Ik vond hem zelfs een beetje saai xd


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Is ook een oude film he (:


    I live for the applause, you will die for it.

    Rivaille schreef:
    Is ook een oude film he (:


    Wrlke film raad je aan?:Y) hahahahaha;p


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    ExpectoPatronum schreef:
    (...)

    Wrlke film raad je aan?:Y) hahahahaha;p
    Uhh
    Insidious?
    Haunting in Connecticut

    [ bericht aangepast op 5 aug 2014 - 21:11 ]


    I live for the applause, you will die for it.

    Nah, Amerikaans commerciële horror... Voor de diehards moet je in Japan/Korea zijn. Ik vond Ringu, de originele versie van The Ring, best wel wat hebben. En Art of the devil, da's ook een goeie.


    Searching heavens for another earth

    Rivaille schreef:
    (...)Uhh
    Insidious?
    Haunting in Connecticut


    Ik zal daar eens naar kijken(: thanks

    @taiteilijan ik ben pas een beginner! Ik wil niet zelfs overdag bang zijn xd


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Taiteilijan schreef:
    Nah, Amerikaans commerciële horror... Voor de diehards moet je in Japan/Korea zijn. Ik vond Ringu, de originele versie van The Ring, best wel wat hebben. En Art of the devil, da's ook een goeie.
    Maar ze is geen diehard haha


    I live for the applause, you will die for it.

    ExpectoPatronum schreef:
    (...)

    Ik zal daar eens naar kijken(: thanks

    @taiteilijan ik ben pas een beginner! Ik wil niet zelfs overdag bang zijn xd


    Oooh sorry! Ik las het even heel erg verkeerd. Woops! Maar in ieder geval dingetjes om te onthouden als je eens wat dieper in de horrorwereld wilt duiken!

    Wat ik een redelijk goeie Amerikaanse horrorfilm vind, is Hunger. Hij staat op Youtube, ik kan je wel een linkje geven. Wat ik vooral heel gaaf vind, is het verhaal. Er worden 5 mensen in een ruimte gestopt en 30 dagen moeten zij overleven op alleen maar water. Het is niet heel eng, meer psycho. Een andere goeie is Insidious, inderdaad.


    Searching heavens for another earth

    Geef dat linkje van Hunger eens. Als 't goeie kwaliteit is.


    I live for the applause, you will die for it.

    Rivaille schreef:
    Geef dat linkje van Hunger eens. Als 't goeie kwaliteit is.


    Als je 'm echt in full HD wilt zien, zou je de film toch moeten downloaden. Enfin, dit is 'm!


    Searching heavens for another earth