• Er was een gesloten topic van bijna een jaar geleden, dus waarom geen nieuw topic? Ik heb aan een mod gevraagd of het mocht.


    YouTubers Fantopic •




    Viewers:
    Dylazing • Sylvie • ThatcherJoe, Zoella, Pointlessblog, Marcus Butler, Jim Chapman, Tanya Burr, Tyler Oakley, Joey Graceffa, SprinkleOfGlitter, Caspar Lee, Troye Sivan, Niomi Smart, Ingrid Nilsen, Connor Franta & IISuperwomanII

    Herrera • Gail • Jack & Finn, Zoe, Joey, Alfie, Marcus, Sam
    DAWSONS • Tamara • Nash, Cameron, Brent, Felix, Kelvin en Peter
    Anthroopos • Sven • Troye Sivan, Tyler Oakley, Miranda Sings, Hannah Hart, Zoella, Pointlessblog, Connor Franta, Caspar Lee, Joe Sugg, Jack and Finn Harries, Marcus Butler, Grace Helbig, Niomi Smart, Jim Chapman, Natalie Tran, Lilly Singh en Vlogbrothers
    KLAINEISBACK • Jasmien • Troye Sivan, Tyler Oakley, Pewdiepie, Cutiepie, Paint, Smosh, Pointlessblog, ThatcherJoe, Dylan Haegens, Roi&Alex aka Wassabi productions
    Hyakuya • Samantha • Troye, Alfie, Zoe, Paint, Tyler, Niomi, Marcus, Jeana & Jessie -BFvsGF-, Felix, Marzia, Dan, Phil, Louise, Piant, Lily, Mary, Connor, Caspar, Lia, Meghan, Tanya, Jim, Ingrid, Tess, Cobermani456, Ken, KPOPP, NicoB, Animenz, Teisher en Good Mythical
    BrokenCircle • Femke • Alfie, Zoe, Joe, Jack & Finn, Jim, Tanya, Tyler, Troye, Marcus
    Doge • Erieka • Sp4zie, Pewdiepie
    Latukka • Gabriëla • Joe Sugg, Caspar Lee, Connor Franta, Troye Sivan, Tyler Ward, Cameron Dallas, Jack&Jack
    Shank • Rani • Caspar Lee, Alfie Deyes/Pointlessblog, Marcus Butler, Jack and Finn Harries, Joe Sugg, Connor Franta
    Shore • Kim • Smosh (Games), Jack Septiceye, ERB, Markiplier, Yamimash, LordMinion777, muyskerm, dlive22891, EntoanThePack, ZeRoyalViking
    Dauth • Mitchell • SeaNanners, CriousGamers, EatMyDiction1, GoldGloveTV, GassyMexican, en nog veel meer
    MadCry • Bell • Joe, Zoe, Marcus, Tyler, Alfie, Caspar, Troye, Jim, Jack & Finn, Dan, Phil, Felix, O2L, Smosh, Cry & Ken, Rhett & Link, Minx, Bunny & Marzia
    Hajime • Romy • JackSepticEye, Markiplier, PewDiePie, CutiePie, TheFineBros, Cryaotic, CinnamonToastKen, danisnotonfire, AmazingPhil, Smosh, Tyler Oakley, PinkStylist, madeyewlook, TheKeyOfAwesome, BartBaker, ERB, IISuperwomanII
    Padeladelalala • Kyle • PewDiePie • CutiePieMarzia • CinnamonToastKen • EnzoKnol • DitIsMilan • DagelijkHaaDee • Cryaotic • Cinemates • DylanHaegens, CaptainSparklez, Furtjuh, PotKast
    FiftyShades • Kim • AlisonLovesJB, Bonnie Corban SFX, alle BuzzFeed kanalen, CapnDesDes, Cooking with Dog, FG3000, Food Wishes, Good Mythical Morning, TinkTank, grav3yardgirl, How To Cook That, Joe Flanders, lacigreen, Madeyewlook, Mental Floss, RayWilliamJohnson, Melonie Mac, Grant Thompson
    JackSkellington • - • PewDiePie, CutiepieMarzia, Danisnotonfire, AmazinPhil, CinnamontoastKen, TylerOakley en BartBaker






    Naamsveranderingen doorgeven a.u.b.
    Wees aardig tegen elkaar en heb respect voor elkaar
    Laatste reactie opent nieuw topic, lijkt het eerlijkst zo, niet waar?

    [ bericht aangepast op 22 april 2015 - 18:12 ]


    16 - 09 - '17

    Sivan schreef:
    (...)

    Anders dan niet?! D: Haha ik denk dat deze naam ook bij de meeste bekend is. En ik heb hem erg gemist + mijn Pewds Pf is ook geweldig though.


    Jawel, maar Sivan is gewoon makkelijker en hoef ik ook niet steeds na te kijken of jij het echt bent xp

    @Jasmien, oh echt? Dat is geweldig! Waarover gaat je boek?


    16 - 09 - '17

    KLAINEISBACK schreef:
    @ Sivan
    I like the pic haha


    Het is Pewds :3 Uit de man of the wall video from Netty :3 En noem me alsjebleift Samantha or Sam. Or Sammie zoals Sylvester mij al te graag noemt ^.^

    De video (:



    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Sivan schreef:
    (...)

    Het is Pewds :3 Uit de man of the wall video from Netty :3 En noem me alsjebleift Samantha or Sam. Or Sammie zoals Sylvester mij al te graag noemt ^.^

    De video (:




    Ja, Sammie, hihi


    16 - 09 - '17

    Oké Sam
    Ik kijk geregeld pewdipie , maar die video heb ik nog niet gezien

    En Syl.
    Mijn boek gaat over twee16 jarige vijanden van elkaar
    Op het eerste zicht doodnormale meisjes maar op het feest voor hun 17 de verjaardag ( zelfde dag jarig) gebeurt er vanalles waaruit zal blijken dat ze toch niet zo normaal zijn.


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    KLAINEISBACK schreef:
    Oké Sam
    Ik kijk geregeld pewdipie , maar die video heb ik nog niet gezien

    En Syl.
    Mijn boek gaat over twee16 jarige vijanden van elkaar
    Op het eerste zicht doodnormale meisjes maar op het feest voor hun 17 de verjaardag ( zelfde dag jarig) gebeurt er vanalles waaruit zal blijken dat ze toch niet zo normaal zijn.


    Oeh, klinkt interessant..


    16 - 09 - '17

    Soe schreef:
    (...)

    Oeh, klinkt interessant..


    Hahah ik ga niet spoileren xD
    Ook al wil ik wel
    Ik maak je lekker nieuwsgierig, kan je mijn boek lekker lezen hahah


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    Soe schreef:
    (...)

    Ja, Sammie, hihi


    Ghehe :3 Ben echt gewend geraakt aan die bijnaam :'D

    En het is niet van Pewdiepie eigenlijk. Maar van Netty Scribble. Een Youtube animator die vooral animaties maakt van Pewds,Cry en Ken. Ook maakt ze van andere gamers animaties waaronder one more orange die geweldig is.


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    @Sivan

    I like your username (H)


    ...

    @ Sam
    Ah zo , ok :)


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    nvm.

    [ bericht aangepast op 17 aug 2014 - 13:07 ]

    KLAINEISBACK schreef:
    (...)

    Hahah ik ga niet spoileren xD
    Ook al wil ik wel
    Ik maak je lekker nieuwsgierig, kan je mijn boek lekker lezen hahah


    Als dat boek niet te duur is zou ik overwegen het te kopen, anders niet, sorry xp


    16 - 09 - '17

    Soe schreef:
    (...)

    Als dat boek niet te duur is zou ik overwegen het te kopen, anders niet, sorry xp


    Haha ik weet zelf nog niet hoeveel het gaat kosten, maar aangezien het maar 110 a4tjes is en het mijn eerste boek is denk ik dat het iets van 15 eur gaat worden, ik hoop niet boven de 20 wat dat vind ik zelf ontzettend duur, zo'n dure boeken koop ik enkel als er verzendkosten vanuit Engeland bij in zitten ( ja ik lees graag in het engels, vooral Chris Colfer <3<3<3<3<3<3<3) dus ik begrijp je dilemma Syl


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    KLAINEISBACK schreef:
    (...)

    Haha ik weet zelf nog niet hoeveel het gaat kosten, maar aangezien het maar 110 a4tjes is en het mijn eerste boek is denk ik dat het iets van 15 eur gaat worden, ik hoop niet boven de 20 wat dat vind ik zelf ontzettend duur, zo'n dure boeken koop ik enkel als er verzendkosten vanuit Engeland bij in zitten ( ja ik lees graag in het engels, vooral Chris Colfer <3<3<3<3<3<3<3) dus ik begrijp je dilemma Syl


    15 vind ik zelfs nog te veel voor een boek, I'm sorry, haha. Ik heb ook like bijna 1000 e-booken gratis, dat is een stuk handiger dan zoveel geld te gaan uitgeven aan boeken die ik misschien maar 1x lees.


    16 - 09 - '17

    Soe schreef:
    (...)

    15 vind ik zelfs nog te veel voor een boek, I'm sorry, haha. Ik heb ook like bijna 1000 e-booken gratis, dat is een stuk handiger dan zoveel geld te gaan uitgeven aan boeken die ik misschien maar 1x lees.


    Ik lees alle boeken die ik leuk vind like 5 times ofzo Hahaha
    En ik zal je laten weten wat ie kost, kan je nog altijd zelf beslissen, ik veroordeel je niet als je hem niet koopt hoor meis x


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    Oh, nieuw filmpje van Dan :3.


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.