• Olé. Party.


    Danmarks Dynamite.

    Indien de Parkeerder die een Park & Travel of een Schiphol Smart Parking boeking heeft
    gedaan, op een eerdere datum/tijd dan de ingangsdatum/tijd van de Parkeerperiode de Parkeeraccommodatiein/oprijdt, betaalt hij het volledigedangeldende dagtarief over het aantal dagen tot aan de aanvang van de Parkeerperiode. Dit bedrag is ondeelbaar het geen betekent dat dit niet wordt opgesplitst naar dagdeel of andere tijdseenheden. Het bedrag dat wegens de overschrijding in rekening wordt gebracht, dient door de Parkeerder afzonderlijk te worden betaald op de in artikel 4.1 beschrevenwijze.Voor de overige parkeerproducten geldt dat tot 4 uur voorafgaand aan de reserveringen worden ingereden, waarna de reserveringsperiode ingaat.


    Kan iemand me dit even uitleggen, mijn hersens werken nog niet (cat)


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    MT.

    Hi


    "Family don’t end in blood”

    Laat maar. :Y)

    [ bericht aangepast op 8 aug 2014 - 14:13 ]


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Mishton schreef:
    Ik ben dat topic kwijt waar allemaal films staan die uit gaan komen in 2014, 2015 en 2016. Weet iemand toevallig welk topic ik bedoel? ^^


    Ik weet welke je bedoeld, maar ik weet niet hoe die heet. Misschien kijken bij films of media? :c


    Danmarks Dynamite.


    Danmarks Dynamite.

    Ik heb vannacht gedroomd over Hummels en Andy Allen en het was fantastisch. Yaasssh. En meer mensen waarvan ik niet meer weet wie. Ohja, Tim Douwsma. HAHAHA.


    Danmarks Dynamite.

    hi :3


    Music is my escape from Bullshit in life <3

    Sprayberry schreef:




    HAHAHA, Precies dit :Y)


    "Family don’t end in blood”

    UnpredictabIe schreef:
    (...)


    HAHAHA, Precies dit :Y)


    Haha, echt eh!


    Danmarks Dynamite.

    Hallo allemaal!


    Physics is awesome

    Haaaaai!


    Danmarks Dynamite.

    Hii Kim c:


    "Family don’t end in blood”

    Mijn laptop is aan het flippen. Binnen een uur twee keer een blauw scherm.


    Physics is awesome

    5SOS is hierna op Xite. omfg, yaay. :Y)


    Danmarks Dynamite.