• Olé. Party.


    Danmarks Dynamite.

    Die met het kortere haar is dus Andy. :'D


    Danmarks Dynamite.

    Sprayberry schreef:
    (...)

    Die met dat zwarte haar is Andy Allen, winnaar van Masterchef Australia 2012 en die andere met dat warrige haar is Ben Milbourne, hij is vijfde geworden. Maar ze zijn goede vrienden geworden en agdjdkd. <3


    Nu snap ik waarom hij zo'n bekend hoofd heeft.


    Physics is awesome

    Winhood schreef:
    (...)

    Nu snap ik waarom hij zo'n bekend hoofd heeft.


    Hoe bedoel je? Nouja, ik kende hem niet.. maar deze serie is nu pas hier op TV in Nederland. Beetje laat, grr. (op dit moment zelfs haha.)


    Danmarks Dynamite.

    Sprayberry schreef:
    (...)

    Hoe bedoel je? Nouja, ik kende hem niet.. maar deze serie is nu pas hier op TV in Nederland. Beetje laat, grr. (op dit moment zelfs haha.)


    Ik kijk wel eens Masterchef en laatst hadden ze een editie met winnaars ofzo. Maar zijn hoofd komt mij zo bekend voor.


    Physics is awesome

    Winhood schreef:
    (...)

    Ik kijk wel eens Masterchef en laatst hadden ze een editie met winnaars ofzo. Maar zijn hoofd komt mij zo bekend voor.


    Dan zal je hem waarschijnlijk wel herkent hebben, haha. Of misschien heb je er toevallig langs gezapt, aangezien het elke dag op televisie is. Maar goed, ik ben nogal obsessed. Ik word te snel obsessed met mensen. :'D


    Danmarks Dynamite.


    Danmarks Dynamite.

    Sprayberry schreef:
    (...)

    Dan zal je hem waarschijnlijk wel herkent hebben, haha. Of misschien heb je er toevallig langs gezapt, aangezien het elke dag op televisie is. Maar goed, ik ben nogal obsessed. Ik word te snel obsessed met mensen. :'D


    Denk het. Maar heel soms heb ik ook dat wildvreemden denk te herkennen.


    Physics is awesome


    Physics is awesome

    Hahahaha. Oeeeh, ik ken hun, vind hun filmpjes alleen niet heel leuk. Meh.


    Danmarks Dynamite.

    Sprayberry schreef:
    Hahahaha. Oeeeh, ik ken hun, vind hun filmpjes alleen niet heel leuk. Meh.


    Welke filmpjes? Want ze hebben zeg maar twee kanalen. Cinemates vind ik niet zo, maar Cinebuddies vind ik wel leuk.


    Physics is awesome

    Winhood schreef:
    (...)

    Welke filmpjes? Want ze hebben zeg maar twee kanalen. Cinemates vind ik niet zo, maar Cinebuddies vind ik wel leuk.


    Waarom hebben ze er twee? Haha.


    Danmarks Dynamite.

    Sprayberry schreef:
    (...)

    Waarom hebben ze er twee? Haha.


    Omdat ze eerst Cinebuddies hadden en toen toch andere filmpjes wilden gaan maken. Toen hebben ze besloten om daarvoor een ander kanaal + naam aan te maken.


    Physics is awesome

    Winhood schreef:
    (...)

    Omdat ze eerst Cinebuddies hadden en toen toch andere filmpjes wilden gaan maken. Toen hebben ze besloten om daarvoor een ander kanaal + naam aan te maken.


    Oh oké, ik zal vanavond eens kijken. (:


    Danmarks Dynamite.


    "Family don’t end in blood”


    "Family don’t end in blood”